The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
FOOTSTAR - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21) +---- Thread: FOOTSTAR (/showthread.php?tid=1319) |
- Lamme Lennie - 13-11-2007 Soms kom ik maar tot 90%, maar afrondingsverschillen zou de enige verklaring zijn idd. - Legion - 14-11-2007 Tel je de wisselspelers dan ook mee? - Lamme Lennie - 14-11-2007 Legion Wrote:Tel je de wisselspelers dan ook mee? Jep - Legion - 14-11-2007 Ik heb het een hele tijd geleden ook eens gechecked en toen vergat ik de wisselspelers. Beetje wazig dit inderdaad. Onze laatste wedstrijd kom ik bij de tegenstander ook maar op 90% - Box Brother - 14-11-2007 Legion Wrote:Ik heb het een hele tijd geleden ook eens gechecked en toen vergat ik de wisselspelers. 10% van de tijd rolt de bal over het veld en is er dus geen balbezit ? - Box Brother - 14-11-2007 Legion Wrote:Ik heb het een hele tijd geleden ook eens gechecked en toen vergat ik de wisselspelers. 10% van de tijd rolt de bal over het veld en is er dus geen balbezit ? Of wellicht de keeper want daar wordt volgens mij geen balbezit bij vermeld, maar daar ben ik niet zeker van... - M1GGY - 14-11-2007 de bal rolt meestal wel hoor... een pass over het veld van medespeler naar medespeler is bbz en rolt de bal...pass door de lucht naar medespeler is ook bbz ik denk dat je bedoelt dat hij uit het spel is gedurende een bepaalde tijd. Ingooien, doelptrappen, corners, vrije trappen? - Lamme Lennie - 14-11-2007 M1GGY Wrote:de bal rolt meestal wel hoor... Dan kan het niet voorkomen dat het ene team 90% heeft en het andere team 100%. Ook het feit dat de keepers geen balbezit hebben kan de reden niet zijn, aangezien de rest van het team vaak wel tot 100% optelt (maar dus niet altijd) - Nr. 12 - 14-11-2007 Scheidsrechterbal :wink: - M1GGY - 15-11-2007 Lamme Lennie Wrote:M1GGY Wrote:de bal rolt meestal wel hoor... hmm dan is de wedstrijd verdeling dan geweest 45% om 55%? - Lamme Lennie - 15-11-2007 Ik vind het sowieso een vreemd percentage. Heeft geen niet aan hoeveel % van de wedstrijd jij de bal hebt gehad (wat logisch zou zijn), maar hoeveel % jij balbezit hebt gehad van het totale balbezit van je team (dus jouw redenering kan ook niet) 10% van team A hoeft dus niet evenveel te zijn als 10% van team B. - M1GGY - 16-11-2007 lijkt me op zich ook wel logisch. Ik probeerde alleen maar uit te kienen of dat kon ![]() - Mac - 27-11-2007 Heeft iemand hier al een girlfriend? en dan bedoel ik dat je haar gevraagd hebt je girlfriend te worden zij ja heeft gezegd? Ik had nu een meisje die al 2 weken elke dag op 100% heb gezet en naar haar mood heb gevraagd op een date. Elke keer kreeg ik dat: she hopes to get more time to know me iets in die trant. Vandaag heb ik er 'gevraagd' maar ze rejected my proposal (vergelijkingen met real life mogen maar zijn erg voor de hand liggend ![]() Ik ben dus benieuwd wat de ervaringen van anderen hiermee zijn? - gittermaster - 27-11-2007 Waarschijnlijk ligt het gewoon aan je looks Mac. "Your girlfriend is cheating on you with Lips". Heeft dat er nog niet gestaan? - Bocaloca - 27-11-2007 Wiens Lips??? - Mukkus - 27-11-2007 Bocaloca Wrote:Wiens Lips??? Alle lips, behalve die van Mac. - Nr. 12 - 27-11-2007 Volgens mij moet je dat melden. Lips cheat bij Footstar. - Mukkus - 27-11-2007 Nr. 12 Wrote:Volgens mij moet je dat melden. Lips cheat bij Footstar. Nee, Lips cheat niet. Mac's vriendin. Die slet neukt alles wat oren en ogen heeft, behalve Mac. Blijkbaar mag dat in FS. - Mac - 27-11-2007 hehe voorspelbare reacties...blijkbaar heeft niemand hier dus een vriendin :p - Adder - 27-11-2007 Mac Wrote:hehe voorspelbare reacties...blijkbaar heeft niemand hier dus een vriendin :p Wat is dat allemaal voor gelul met vriendinnetjes?! Er moet getraind worden! - Farmersmother - 27-11-2007 Mukkus Wrote:Nr. 12 Wrote:Volgens mij moet je dat melden. Lips cheat bij Footstar. Dat zijn ze Muk! :lol: - Nr. 12 - 28-11-2007 Ik had twee vriendinnen twee weken gelden, maar mijn coach vond dat ik going out with teammates moest aan zetten, anders ging ik voor een harem. want het kan. het kost alleen geld. En de ene woonde in Helsinki en de andere in mijn thuis stad. - Mac - 02-12-2007 Quote:She has accepted! You now have a Girlfriend. woeeeh het is me toch gelukt...je moet net zolang doorgaan tot er staat dat ze pretty happy is tijdens een date. dan kun je er succesvol vragen dus - Adder - 02-12-2007 Mac Wrote:Quote:She has accepted! You now have a Girlfriend. Nou niet steeds je champignon in d'r planten, want er moet op een andere manier gebald worden.... :wink: - Mac - 02-12-2007 riend Nationality Looks Sofie Amsterdam, Netherlands 12% dat zal wel goedkomen dus ![]() - Mukkus - 02-12-2007 Mac Wrote:Quote:She has accepted! You now have a Girlfriend. Mac, Feli! Gelukkig heeft de rest hier op het forum gewoon een vriendin/vrouw irl. - Mac - 02-12-2007 thx man! ja je moet toch wat als je het irl niet voor elkaar kunt krijgen. Zelfs hier is ze lelijk maar dat maakt niet uit - Nr. 12 - 02-12-2007 Hahaha, mijn coach gunt mij een tripje naar amsterdam rondom oud en nieuw, dan kom ik even stappen en jullie vriendinnetjes te checken. Kunnen we ook is kijken wat voor effect zo'n trip heeft. Denk niks, maar het is wel even leuk. - Birger - 02-12-2007 Zopas PT6 gekocht ![]() - Legion - 02-12-2007 Birger Wrote:Zopas PT6 gekocht =D>. Een paar weekjes nog hier. Of ik moet 10 assists geven woensdag en zondag :razz: |