The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Wimbledon - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Wimbledon (/showthread.php?tid=2410) |
- buurs - 06-07-2007 Federer speelt ook vast liever tegen Roddick. - andre - 06-07-2007 Een herhaling van de 1e ronde van vorig jaar. Wordt waarschijnlijk een gemakkelijke 3-setter voor Federer. Djokovic stijgt voorbij Roddick en Davydenko naar plek 3 op de ATP-ranglijst. Gasquet stijgt van 14 naar 7, Murray bewandelt ongeveer de omgekeerde weg van 8 naar 13. - Kraai - 06-07-2007 buurs Wrote:Finale: Dat geloof je toch zelf niet he Buurs? :wink: Zoals ik al voor het toermooi tegen je zei: Federer - Nadal dus :8: - Genomico - 07-07-2007 buurs Wrote:Finale: ![]() ![]() - centre court - 07-07-2007 Ad Wim Wrote:Ik heb het natuurlijk niet gezien, maar hij lijkt in straight te gaan winnen van Gasquet die nog geen set heeft weggegeven en dat zegt toch wel wat. ![]() - Kraai - 07-07-2007 Wat is dit nou weer voor iets BELACHELIJKS om de halve finales tegelijkertijd te laten spelen??? :letitallout: :letitallout: :letitallout: Ze weten dat het droog blijft vandaag dus kunnen dan toch gewoon de halve finales heren en finale dames achter elkaar op CC plannen?? #-o #-o #-o - Ad Wim - 07-07-2007 Andy Roddick #-o - Ad Wim - 07-07-2007 Kraai Wrote:Wat is dit nou weer voor iets BELACHELIJKS om de halve finales tegelijkertijd te laten spelen??? :letitallout: :letitallout: :letitallout::letitallout: En het is ook echt lullig voor Gasquet dat hij al meteen moet spelen. Die organisatie verdient geen lof dit jaar. - Tripplexxx - 07-07-2007 Kraai Wrote:Wat is dit nou weer voor iets BELACHELIJKS om de halve finales tegelijkertijd te laten spelen??? :letitallout: :letitallout: :letitallout: Dit is natuurlijk volstrekte flauwekul. Los van het risico dat er wel wat regen komt, staan hier spelers op de baan die de afgelopen dagen veel uren gemaakt hebben. Tuurlijk laat je die nu tegelijk beginnen i.v.m. eerlijke rusttijd na hun halve finale :roll: - centre court - 07-07-2007 djoko begint goed tegen nadal. 3-0. Maar denk dat Nadal hier een lange partij van gaat maken en uiteindelijk ook zal winnen. gasquet speelt ook alweer goed tennis. =D> - buurs - 07-07-2007 2 bp Gasquet - buurs - 07-07-2007 Toch 6-5 Federer :x - Ad Wim - 07-07-2007 Wat is het toch heerlijk om Federer te zien spelen, zeker op gras. Hij heeft zo'n groot arsenaal aan slagen, en hij gebruikt ze allemaal. Het ziet er allemaal zo speels uit, net of het maar een demonstratie is. - buurs - 07-07-2007 En Gasquet mist andermaal een 40-15, waardoor hij nu de set inlevert #-o - centre court - 07-07-2007 #-o Gasquet was minimaal gelijkwaardig. Wat stom dan om een 40-15 weg te geven in de game nadat je zelf 2 bps hebt gehad. :x Finale Djoko-Gasquet wel fun geweest. - Ad Wim - 07-07-2007 buurs Wrote:En Gasquet mist andermaal een 40-15, waardoor hij nu de set inlevert #-oThat's Roger :razz: - Ad Wim - 07-07-2007 Ik had hier toch veel liever Roddick gezien. Niet alleen voor TM, maar ook omdat die er meer een wedstrijd van had gemaakt. Federer is gewoon in alles beter, Roddick heeft iig nog een service, waardoor hij er een wedstrijd van kan maken. - centre court - 07-07-2007 nu zal federer er wel overheen knallen, zelfde gaat nadal straks doen als hij 't momentum weet te keren. - buurs - 07-07-2007 Ad Wim Wrote:Ik had hier toch veel liever Roddick gezien. Niet alleen voor TM, maar ook omdat die er meer een wedstrijd van had gemaakt. Federer is gewoon in alles beter, Roddick heeft iig nog een service, waardoor hij er een wedstrijd van kan maken. grapjas :lol: - centre court - 07-07-2007 roddick zal fedex met een paar goeie servicegames naar een TB kunnen brengen, maar breaken zal ie niet snel doen, kans is groter dat hij zelf wordt gebroken. Als Gasquet de 1e set had gepakt had ik 't nog moeten zien met fedex. - Genomico - 07-07-2007 Ad Wim Wrote:Ik had hier toch veel liever Roddick gezien. Niet alleen voor TM, maar ook omdat die er meer een wedstrijd van had gemaakt. Federer is gewoon in alles beter, Roddick heeft iig nog een service, waardoor hij er een wedstrijd van kan maken. Ik neem aan dat je het dan over de vergelijking tussen Federer en Roddick hebt?? Want tegen Gasquet was hij de eerste set alles behalve beter. Het is dat Gasquet zo slecht is aan het net... - andre - 07-07-2007 Tripplexxx Wrote:Inderdaad flauwekul. Als je 2 partijen hebt zoals gisteren op court 1 krijg je het niet eens af.Kraai Wrote:Wat is dit nou weer voor iets BELACHELIJKS om de halve finales tegelijkertijd te laten spelen??? :letitallout: :letitallout: :letitallout: - Ad Wim - 07-07-2007 Djokovic wordt weer eens gehinderd door zijn fysiek :| - Ad Wim - 07-07-2007 Genomico Wrote:Nee, Federer is gewoon in alles beter dan Gasquet. Gasquet heeft weinig wapens, behalve misschien zijn backhand, dus hij kan Federer nergens echt pijn mee doen. Hij is eenzelfde soort speler als Federer alleen dan een paar niveaus lager.Ad Wim Wrote:Ik had hier toch veel liever Roddick gezien. Niet alleen voor TM, maar ook omdat die er meer een wedstrijd van had gemaakt. Federer is gewoon in alles beter, Roddick heeft iig nog een service, waardoor hij er een wedstrijd van kan maken. - Ad Wim - 07-07-2007 O mijn god Federer, wat ben je toch goed op gras ![]() - buurs - 07-07-2007 Rafa Nadal =D> - buurs - 07-07-2007 Gasquet helaas nog te vermoeid van gisteren :| - andre - 07-07-2007 Allebei zijn ze al afgelopen. Hoe kan dat ineens? - Mitch - 07-07-2007 andre Wrote:Allebei zijn ze al afgelopen. Hoe kan dat ineens?Federer gewoon klaar met Gasquet (7-5 6-3 6-4). Djokovic geeft op tegen Nadal (3-6 6-1 4-1 voor Nadal). - Ad Wim - 08-07-2007 Nadal laat gewoon een hele delegatie wachten voor de toss door z'n irritante maniertjes :oops: #-o |