The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
US Open 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: US Open 2007 (/showthread.php?tid=2581)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36


- cruijff - 05-09-2007

hip Haassie.. Kan toch gewoon via eurosport kijken?


- buurs - 05-09-2007

cruijff Wrote:hip Haassie.. Kan toch gewoon via eurosport kijken?

nu nog wel, maar aanstaande toernooien niet meer...


- cruijff - 05-09-2007

ohw geen sport 1 etc ook?


- buurs - 05-09-2007

cruijff Wrote:ohw geen sport 1 etc ook?

nope


- cruijff - 05-09-2007

En met 3 breaks uiteindelijk de 1e set naar Davy :letitallout:


- kooltje - 05-09-2007

wat speelt davy toch goed zeg...tweede set ook met 6-3 gewonnen...
in de derde levert hij wel een break voorsprong in maar wat een hoeken maakt hij.
haas maakt de mooiste maar davy veruit de meeste punten.
Misschien was haas-blake een geweldige wedstrijd. maar haas kan 2,5 set niet tippen aan davy.
Nu het nog afmaken nikolai!


- kooltje - 05-09-2007

Wat geweldig gespeeld zeg davy...in drie relatief simpele sets winnen van Tommy Haas...nog geen set verloren dit toernooi!! =D> =D> =D>


- centre court - 06-09-2007

Davy! :eeeek: =D>

Wat een goed toernooi zeg!


- kooltje - 06-09-2007

Federer ook erg goed zeg...het was een saaie wedstrijd omdat het totaal niet spannend was. Roddick serveerde twee sets lang subliem...totdat de tb halverwege was maar daarna kon hij door de druk gewoon niet top serveren. Je ziet het aankomen...Federer heel erg sterk vannacht. hopen op een mindere dag tegen davy.


- Ad Wim - 06-09-2007

Ik heb vannacht de eerste set gezien, en misschien wel de mooiste set die ik heb gezien, misschien wel mooier dan Haas-Blake.
Roddick speelde zo ongelofelijk goed, heb hem nog nooit zo goed en agressief zien spelen, maar Federer was gewoon simpelweg geweldig. Roddick viel zoveel aan, maar Roddick had overal een antwoord op, sloeg elke keer die passeerbal als het moest. Lullig voor Andy dat hij hier zat in de loting, anders was hij zeker verder gekomen.
En wat is en blijft Roger toch heerlijk om naar te kijken =P~


- Legion - 06-09-2007

Ad Wim Wrote:Ik heb vannacht de eerste set gezien, en misschien wel de mooiste set die ik heb gezien, misschien wel mooier dan Haas-Blake.
Roddick speelde zo ongelofelijk goed, heb hem nog nooit zo goed en agressief zien spelen, maar Federer was gewoon simpelweg geweldig. Roddick viel zoveel aan, maar Roddick had overal een antwoord op, sloeg elke keer die passeerbal als het moest. Lullig voor Andy dat hij hier zat in de loting, anders was hij zeker verder gekomen.
En wat is en blijft Roger toch heerlijk om naar te kijken =P~

[gay]


- Ad Wim - 06-09-2007

Federer staat nu voor de 14e keer achter elkaar in een GS halve finale, hoe bedoel je constant :eeeek:

Als hij van Davy wint, staat hij ook nog eens in zijn 10e GS-finale op rij :o =D>


Edit: heb het al veranderd, wijsneus Wink


- Bocaloca - 06-09-2007

Ad Wim Wrote:Federer staat nu voor de 14e keer achter elkaar in een GS-finale, hoe bedoel je constant :eeeek:

Als hij van Davy wint, staat hij ook nog eens in zijn 10e GS-finale op rij :o =D>
Icon_question


- Elikian - 06-09-2007

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/mmbase/images/1223904">http://www.nu.nl/mmbase/images/1223904</a><!-- m -->


- Ad Wim - 06-09-2007

Elikian Wrote:http://www.nu.nl/mmbase/images/1223904
cry =D>


- Genomico - 06-09-2007

Ad Wim Wrote:Ik heb vannacht de eerste set gezien, en misschien wel de mooiste set die ik heb gezien, misschien wel mooier dan Haas-Blake.
Roddick speelde zo ongelofelijk goed, heb hem nog nooit zo goed en agressief zien spelen, maar Federer was gewoon simpelweg geweldig. Roddick viel zoveel aan, maar Roddick had overal een antwoord op, sloeg elke keer die passeerbal als het moest. Lullig voor Andy dat hij hier zat in de loting, anders was hij zeker verder gekomen.
En wat is en blijft Roger toch heerlijk om naar te kijken =P~

Idd Ad. Was een erg mooie wedstrijd. Roddick in topvorm, heerlijk aggressief en de de sublieme Federer die zo kalm bleef steeds. In de 2e set was Roddick nog veel beter dan de 1e set. Waar Federer de eerste set iets beter was en de tiebreak verdiende, was Andy in de 2e set beter (kreeg zelfs een breakpoint en kwam een keer tot 15-30). De 2e set verdiende Roddick te winnen. Bij 2-0 in sets was het gedaan natuurlijk en toen ben ik maar gaan slapen. De eerste 2 sets waren zo goed, mooi en spannend dat ik daar gemakkelijk bij wakker bleef.


- kooltje - 06-09-2007

ferrer en chela kunnen de baan op. moet toch maar voor ferrer zijn om buurs nog een beetje in het zicht te houden


- centre court - 06-09-2007

hup david!


- buurs - 06-09-2007

kooltje Wrote:ferrer en chela kunnen de baan op. moet toch maar voor ferrer zijn om buurs nog een beetje in het zicht te houden

ik ga helaas eerst uit eten. :|


- kooltje - 06-09-2007

ik trainen dus zie er ook niks van...
als djoko maar wint..moet lukken tegen moya


- centre court - 06-09-2007

*3-1 Ferrer


- buurs - 06-09-2007

chela geen schijn van kans... nu al gelopen koers :letitallout:


- Ad Wim - 06-09-2007

Je weet het nooit met Ferrer, maar wat is die gast bezig zeg. Hij speelt ook zo aanvallend =D>


- Overdune - 06-09-2007

Ferrer die twee constante wedstrijden achter elkaar speelt, dat zal de eerste keer zijn. :x


- Ad Wim - 06-09-2007

Moet je maar niet zo sneaky je plaatje wisselen, dat kan natuurlijk nooit goed gaan :wink:


- Overdune - 06-09-2007

Ik dacht ik ga JIC mentaal een beetje ondersteunen, krijgen we dit. Icon_evil


- Overdune - 06-09-2007

Ad Wim Wrote:Je weet het nooit met Ferrer, maar wat is die gast bezig zeg. Hij speelt ook zo aanvallend =D>

Idd, ik ga geef de moed nog niet op. Hoe dan ook, 50 puntjes voor Chela is natuurlijk al prima.


- Overdune - 06-09-2007

4-3* derde set. JIC redelijk kansloos tot zover, maar een breakje zou een mooi mentaal tikje zijn voor Ferrer.


- Overdune - 06-09-2007

Ferrer lijkt het rustiger aan te doen. Zal wel op een tie-break uitdraaien die David dan wint.


- Overdune - 06-09-2007

Kom op Buurs, waar zijn je aanmoedigingen?! :wink: Ik voel dat JIC nu gaat breaken.