The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Basel / Lyon / St. Petersburg - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Basel / Lyon / St. Petersburg (/showthread.php?tid=3853) |
Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 buurs Wrote:Lekker David en Nando =D> :crazy: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 24-10-2008 Hup, en meteen de break voor Verdasco in de tweede. :razz: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - omyaca - 24-10-2008 Goed Verdasco! =D> Dat worden weer 10 puntjes dichter bij Buurs! ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 24-10-2008 Het blijft apart dat hij maar 4x gekozen is. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Keurig, en mooi Omyaca ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 24-10-2008 mindlight Wrote:buurs Wrote:Lekker David en Nando =D> nalbi moet dat winnen natuurlijk. :crazy: Geef maar op Rainer Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - omyaca - 24-10-2008 buurs Wrote:Denk je nou echt dat Nalbandian een kans heeft tegen Del Potro? :roll:mindlight Wrote:buurs Wrote:Lekker David en Nando =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 24-10-2008 Ik heb me mooi vergist met het kiezen van Gulbis en Ancic, ik was er vast van overtuigd dat Murray niet op zou komen dagen. Goed ingeschat Omyaca. =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Overdune Wrote:Het blijft apart dat hij maar 4x gekozen is. Dat vind ik dus van Tsonga en Del Potro. Verdasco was dramatisch in vorm. Verliest na een sterk voorjaar van middelmatige jongens. Tegen Gabashvili leek hij deze lijn nog even door te trekken maar dat ging nog net goed. Aan de andere kant, zijn loting schreeuwde erom om hem te nemen. Helaas durfde ik het niet aan. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 24-10-2008 omyaca Wrote:buurs Wrote:Denk je nou echt dat Nalbandian een kans heeft tegen Del Potro? :roll:mindlight Wrote:buurs Wrote:Lekker David en Nando =D> nalbi heeft meer kans dan becker lijkt mij... :roll: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 buurs Wrote:mindlight Wrote:buurs Wrote:Lekker David en Nando =D> Ja slimmerik, maar wat heb jij aan Verdasco? Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 24-10-2008 mindlight Wrote:Overdune Wrote:Het blijft apart dat hij maar 4x gekozen is. JMDP is best vaak gekozen toch? Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 buurs Wrote:omyaca Wrote:buurs Wrote:Denk je nou echt dat Nalbandian een kans heeft tegen Del Potro? :roll:mindlight Wrote:buurs Wrote:Lekker David en Nando =D> Dat lijkt me niet, net als vorige week weer lekker vegen door del Potro \ ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Overdune Wrote:mindlight Wrote:Overdune Wrote:Het blijft apart dat hij maar 4x gekozen is. Ja klopt idd. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Nou Soderling, laat maar zien dat je in vorm bent =D>. Zo niet, ook goed ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 24-10-2008 *5-2 Verdasco =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Roddick met een perfect game :eeeek: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 24-10-2008 13 ptn gespeeld, 8 aces. =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 24-10-2008 2 bp's Soderling Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Voor mij persoonlijk zou het wel erg lekker zijn als Soderling deze wint. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Bp's alweer weg :dodgy: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 3 man op de baan nu Hup Elgin, Zverev en Soderling =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Break Zverev =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Waar is iedereen? :eeeek: Ook JMDP de baan op, kom op jongen =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Tripplexxx - 24-10-2008 Kan iemand mij vertellen welke belangen Buurs vandaag heeft Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Ja, winst Soderling (tegen Roddick), Lopez (tegen Blake), Ferrero (tegen Tsonga), Hanescu (tegen Elgin). Becker en Schuettler zijn er al uit Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 24-10-2008 Set Soderling =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Tripplexxx - 24-10-2008 Dan gaan we maar eens duimen voor Roddick, Blake, Tjongejonge en Elgin.... [-o< Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Tripplexxx - 24-10-2008 Andy Karlovic verliest eerste set met 67 Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - andre - 24-10-2008 Soderling pakt een cruciale tie-break. Roddick moet nu 2 sets winnen, want de rest in Lyon zal hem niet stoppen. |