The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nachtdienst - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Nachtdienst (/showthread.php?tid=54) |
- Kleine Jan - 21-02-2007 Dat doe je snel.. ik moet nog een kwartiertje wachten... - de nieuwe - 21-02-2007 wachten op .... ![]() Dat kwartiertje is inmiddels voorbij , zie ik :razz: - Kleine Jan - 21-02-2007 wachten op de aflossing... - de nieuwe - 21-02-2007 Is die er nu pas ? :wink: - Kleine Jan - 21-02-2007 nee hij was netjes op tijd.... tijdens jou bericht zat ik al in de KJ-mobiel richting KJ-city - de nieuwe - 21-02-2007 Kleine Jan Wrote:nee hij was netjes op tijd.... tijdens jou bericht zat ik al in de KJ-mobiel richting KJ-city=D> - de nieuwe - 22-02-2007 Druk vannacht, KJ ? - Kleine Jan - 22-02-2007 nog niet, zit nog even lekker "de wereld draait door" te kijken... En ondertussen beetje mijn mail aan het schonen... Gaat goed tot nu toe, mijn laatste nacht :8: - de nieuwe - 22-02-2007 ff nog een paar uurtjes werken, ongeveer 5 uur klaar denk ik. Veel te rustig hier, is niet goed voor de zaken. - Kleine Jan - 22-02-2007 Wat doe je ook alweer? - Riekki - 22-02-2007 trusten meiden - de nieuwe - 22-02-2007 Kleine Jan Wrote:Wat doe je ook alweer?Expeditiemedewerker bij een transportbedrijf. Ik los en laad auto's, voornamelijk witgoed (bauknecht, whirlpool, asko). - Kleine Jan - 22-02-2007 de nieuwe Wrote:Kleine Jan Wrote:Wat doe je ook alweer?Expeditiemedewerker bij een transportbedrijf. Ik los en laad auto's, voornamelijk witgoed (bauknecht, whirlpool, asko). ![]() - Voyou - 22-02-2007 Gezellig hier! Ik kom net de kroeg uitrollen :8: - Depor - 22-02-2007 Heb nog even The Departed gekeken ![]() Nu slapen morgen weer klussen bij zusterlief in huis :letitallout: - de nieuwe - 22-02-2007 Kleine Jan Wrote:LOLde nieuwe Wrote:Kleine Jan Wrote:Wat doe je ook alweer?Expeditiemedewerker bij een transportbedrijf. Ik los en laad auto's, voornamelijk witgoed (bauknecht, whirlpool, asko). Nee hoor, kwestie van goed materieel. - Kleine Jan - 22-02-2007 Voyou Wrote:Gezellig hier! Ik kom net de kroeg uitrollen :8: Welkom! moet er morgen niet gewerkt worden dan? Ownee.. jij zat bij weekend miljonairs :wink: - Kleine Jan - 22-02-2007 de nieuwe Wrote:Kleine Jan Wrote:LOLde nieuwe Wrote:Kleine Jan Wrote:Wat doe je ook alweer?Expeditiemedewerker bij een transportbedrijf. Ik los en laad auto's, voornamelijk witgoed (bauknecht, whirlpool, asko). ![]() - de nieuwe - 22-02-2007 Hij heeft z'n verdriet zitten verdrinken over z'n wereldscore bij championsmanager. :8: - de nieuwe - 22-02-2007 Kleine Jan Wrote:Zie je het voor je ? :lol: - Kleine Jan - 22-02-2007 de nieuwe Wrote:Kleine Jan Wrote:Zie je het voor je ? :lol: Ja... een Jerommeke met een betonne kruiwagen met daarin een wasmachine .... niet echt slim :wink: - de nieuwe - 22-02-2007 Ik vind het wel een mooie kruiwagen.... - Voyou - 22-02-2007 de nieuwe Wrote:Hij heeft z'n verdriet zitten verdrinken over z'n wereldscore bij championsmanager. :8: Precies, toen Liverpool de 1-2 maakte ben ik maar snel naar de kroeg gegaan... Helaas stond daar de tv aan zodat ik alles toch nog heb kunnen volgen :cry: Kleine Jan Wrote:Voyou Wrote:Gezellig hier! Ik kom net de kroeg uitrollen :8: :8: Lang leve het studentenleven, nu weer lekker aan de scriptie :x - de nieuwe - 07-03-2007 Quote: Wat is het weer gezellig hier vannacht..... - Kleine Jan - 23-03-2007 We zijn er weer.... wie doet er mee? - de nieuwe - 23-03-2007 Waarmee? :wink: En wie is "we"? - de nieuwe - 23-03-2007 Goeiemorgen trouwens... - Kleine Jan - 23-03-2007 We zijn begonnen met werken.... al een tijdje eigenlijk.... Mogguh... heb je al veel witgoed verplaatst? - de nieuwe - 23-03-2007 Yep. Het zit er al weer op voor vandaag. We zitten nog ff de week vol te maken met behulp van wat pilseners, wachten op mijn opvolging voor de dagploeg. (+/- 6 uur). - Kleine Jan - 23-03-2007 de nieuwe Wrote:Yep. Het zit er al weer op voor vandaag. We zitten nog ff de week vol te maken met behulp van wat pilseners, wachten op mijn opvolging voor de dagploeg. (+/- 6 uur). dat doe je goed, ik moet nog tot 6.45 en daar komen geen pilseners aan te pas. |