The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
AO 2011 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: AO 2011 (/showthread.php?tid=5816)

Re: AO 2011 - The Player - 23-01-2011

Wawrinkaa Hakkuh Een nieuwe held is geboren!

Die jongen is zo compleet, goede opslag, heerlijke backhand en laat met vlagen zien dat hij ook zeker gevoel heeft met mooie drops en lobs! Top 10 lijkt me duidelijk!

Re: AO 2011 - Ad Wim - 23-01-2011

Bij mij is ie niet geboren, meer herboren. Wat een geweldenaar en inderdaad een van de mooiste spelers. Ik hoop dat OD deze pot gezien heeft...

Re: AO 2011 - buurs - 23-01-2011

tennisgido Wrote:Wava was uitstekend in vorm met zijn schitterende Backhand.
Niet normaal hoeveel backhandwinners hij heeft geslagen.
Hij heeft toch wel een van de beste backhands van de tour.

En Ad vindt mijn backhand beter :yeah:

Re: AO 2011 - centre court - 23-01-2011

Heerlijke potjes met Djoko-Berdych en Federer-Wawrinka. Laat de toppers maar opstaan in deze wedstrijden! Vanavond alles op Murray!

Re: AO 2011 - Overdune - 23-01-2011

Ad Wim Wrote:Bij mij is ie niet geboren, meer herboren. Wat een geweldenaar en inderdaad een van de mooiste spelers. Ik hoop dat OD deze pot gezien heeft...

Ik heb idd even zitten kijken en was redelijk onder de indruk. Ik heb twee jaar geleden een hele pot van hem gezien op de AO tegen Brydan Klein en het verschil met nu is enorm.

Re: AO 2011 - Stille - 23-01-2011

Ben het hele weekend op pad geweest (van een polonaise in Thialf tot een belachelijk slecht Excelsior) dus ik zal ook nog even me licht laten schijnen. Djoko en Fed ok maar ik vrees Djoko tegen Berdych. De Tsjech staat ze momenteel super te raken. Wawrinka is erg goed zeg alleen wel kut voor FTM maar ik gun het hem wel. Hij heeft me in het verleden veel FTM plezier gegeven. Daarnaast hou ik van spelers met een prachtige enkelhandige backhand. Komende nacht mijn Soderling tegen Dolgo. Dat is geen gelopen strijd denk ik, maar toch zal Robin dat wel moeten winnen. Melzer geef ik best een kansje tegen Murray. Je weet het maar nooit met die Oostenrijker. Nadal en Ferrer zullen wel simpel doorgaan denk ik

Re: AO 2011 - Ad Wim - 23-01-2011

Ik verwacht juist problemen voor Nadal. Hopelijk is Cilic nog fris, dan zie ik hem Nadal wel afmatten.
De rest wint makkelijk denk ik.

Re: AO 2011 - Stille - 24-01-2011

Soderling krijgt tennisles van dolgo. Was er al bang voor dat dit moeilijk zou worden

Nu 3 sets gespeeld en dit gaat exit worden. Wat een winners van dolgopolov en in set 2 en 3 slechts 8 ue

Wat een kanonskogels van beide spelers. Soderling knokt zich terug in de wedstrijd!

De trainer op de baan voor robin. Heeft last van blaren

2-2 in sets. Robin stond 4-0 voor en kreeg last van blaren. Ben er niet gerust op want dolgo speel erg sterk en loopt flink te klapperen

3-1 dolgo. Soderling serveert heel slapjes. Waarom nou gvd. Hoerenspel!

Dolgo echt fantastisch gespeeld. Soderling te veel ue. Verdiende winst voor het meisje

Re: AO 2011 - mindlight - 24-01-2011

Dolgopolov Notworthy

Re: AO 2011 - centre court - 24-01-2011

Nou de keuze tussen murray en soder is nu al prima te noemen. Murray ook nog eens meer kans op 720 punten nu. Heerlijk in vorm is ie. Dolgo ook prima. Nu hopen op steuntje cilic. Anders moet ferrer nadal maar pakken.

Re: AO 2011 - buurs - 24-01-2011

zie die murray Notworthy

Re: AO 2011 - The Player - 24-01-2011

Manman daar gaat de ftm week ](*,) Was net weer wat aan het stijgen maar met de exit van Soderling word het lastig, aangezien Djoko eerst ook nog maar is moet winnen van fuckin Berdych..

Ben benieuwd of Nadal nu eindelijk een beetje tegenstand gaat krijgen van Cilic en anders Ferrer, heb ES al op staan!

Re: AO 2011 - Ad Wim - 24-01-2011

Heerlijk dit! Niet alleen vooraf al inschatten dat Soderling het nooit goed doet in Melbourne, maar dat ie ook nog door gezamenlijke held Dolgo wordt uitgeschakeld!

En Murray verspeelt iig niet al te veel moeite, wat een overtuiging.

Nu Nadal niet winnen en het is een topweek.

The Player Wrote:Manman daar gaat de ftm week ](*,) Was net weer wat aan het stijgen maar met de exit van Soderling word het lastig, aangezien Djoko eerst ook nog maar is moet winnen van fuckin Berdych..

Ben benieuwd of Nadal nu eindelijk een beetje tegenstand gaat krijgen van Cilic en anders Ferrer, heb ES al op staan!
Dan ben je er vroeg bij, duurt nog 1,5 uur.

Haha, Soderling stond ook nog een break voor in de 5e, zie ik nu.

Re: AO 2011 - Haggie - 24-01-2011

Ad Wim Wrote:Haha, Soderling stond ook nog een break voor in de 5e, zie ik nu.

:cry:

Re: AO 2011 - kooltje - 24-01-2011

Prima Soderling en Murray! Gelukkig komt uit wat ik verwacht had. Al zovaak hier vroeg uitgeschakeld, dan zal hij nu niet ineens de halve finale halen.

Wat was die Raonic slecht zeg...Heb het vanaf begin tweede set gezien, misschien niet helemaal eerlijk, maar wat een fouten...

Hup Cilic

Re: AO 2011 - mindlight - 24-01-2011

Raonic slecht? Ik vond hem juist erg sterk spelen tegen Ferrer, die in topvorm is.

mindlight Wrote:Raonic slecht? Ik vond hem juist erg sterk spelen tegen Ferrer, die in topvorm is.
Nou het viel mij ontzettend tegen. Iedere game slaat hij wel twee ballen halverwege in het net.

Ik vond 68 UEs in 4 sets ook vrij fors. Maar daarentegen ook wel een hoop winners. Beetje alles of niets, en dan ben je kansloos tegen Beest.

Waarom beginnen ze niet?

Re: AO 2011 - Viper-500 - 24-01-2011

Dolgopolov heeft volgens de NOS het vermogen om tegenstanders slecht te laten spelen. Ook een manier hoe je kunt winnen natuurlijk. Al denk ik en ik hoop het ook, dat hij nog wel wat te kort komt om murray te verslaan. Die is echt in bloedvorm. Die Oostenrijker lag schijnbaar flink te vloeken en te tieren.

Nou het is begonnen, waarom te laat durf ik niet te zeggen.
Cilic kan de managers met Nadal bij FTM een flinke klap geven voor het komende half jaar...

Re: AO 2011 - buurs - 24-01-2011

Nadal gaat natuurlijk met de ogen dicht naar de halve finale.

Dat jullie daar aan twijfelen :lol:

Zoals ik al eerder heb gezegd, is er maar 1 tennisser die Rafa kan pakken en dat is Murray.