The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! (/showthread.php?tid=1057) |
- Treesong - 17-11-2006 Ricochan Wrote:maar ik heb toch liever deze meid. Ach, tis altijd beter dan die Bregt met die op d'r smoel gebeitelde grijns :| Maar deze suffe geitenbreier moet hard d'r best doen om het Jan Schafer van eergisteren te toppen (hehe) - Dugarry - 17-11-2006 Gorden gaf Pechtold nog ff ene leuke sneer vanmorgen, live op de radio. Verder sloeg de D66 voorman zich er goed doorheen, op wat probleempjes met de hoofddoekjes en TBS-ers na. - Treesong - 17-11-2006 Ik sprak gister de rechterhand van Mories de Hond... volgens de allerlaatste peilingen is er gewoon geen normaal kabinet mogelijk. Zelfs als VVD en CDA de hele fascistenkliek erbij vegen + CU lukt het niet.... maar links komt ook net een zetel te kort... het worden spannende dagen. :| Zouden we dan eindelijk van deze lachende magistraten af geraken? - Dugarry - 17-11-2006 Mooi dat die communistische leugenaren ook net een zetel te kort komen! - Gerben Zonderland - 17-11-2006 Treesong Wrote:Zouden we dan eindelijk van deze lachende magistraten af geraken? Neen. Om JPB kan je niet vermoedelijk niet heen, dus dat wordt een 'luxepositie/hels karwei' om genoeg zetels bij elkaar te sprokkelen voor Balkie 4. En wat gekke Gerritje betreft: hij zat gisteren bij P&W en daar maakte hij een goede, rustige indruk. In ieder geval een stuk beter dan Raging Rita en Murky Mark, dus ik snap niet dat de VVD niet meer nadruk legt op het 'goede beleid' van de kabinetten Zalm van de afgelopen jaren. Dat is de enige kans om de zwevers binnen te hengelen (om maar weer eens in dezelfde termen te blijven :8: ) - Tripplexxx - 17-11-2006 Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Zouden we dan eindelijk van deze lachende magistraten af geraken? Het is in ieder geval duidelijk dat Verdonk een stuk populairder is dan Rutte( "ik zou wel biseksueel willen zijn"). 23% zou stemmen op Rutte, 53% op Verdonk. - waf - 17-11-2006 Tripplexxx Wrote:Het is in ieder geval duidelijk dat Verdonk een stuk populairder is dan Rutte( "ik zou wel biseksueel willen zijn"). nou en, wat maakt dat nou uit? hij is verkozen door de vvd leden, niet door het volk. dit was ook vast de uitslag bij de pvda als bos niet zo'n excuus moslima op 2 had gezet. zalm was goed idd. zalm is goed. keurige vent. het is voor het land een zegen geweest dat hij de portemonnee in de hand heeft gehad. het waren eigenlijk 6 kabinetten zalm. wat meer respect voor gerrit van ttt (tering tomaat treesong :razz: ) zou op zijn plaats zijn. - Tripplexxx - 17-11-2006 waf Wrote:nou en, wat maakt dat nou uit? hij is verkozen door de vvd leden, niet door het volk. dit was ook vast de uitslag bij de pvda als bos niet zo'n excuus moslima op 2 had gezet. Dat was niet mijn punt. Ik wil aangeven dat Rutte in mijn beleving niet de juiste man is om de VVD uit het dal te halen. Het zijn maar peilingen maar toch. Zalm of Verdonk hadden het op zeker beter gedaan.... - Dugarry - 17-11-2006 Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt. Strak plan! - waf - 17-11-2006 Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt. neem jij gordon anders ff serieus.... ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen.....(nb deze dolfijnenjacht is werkelijk gruwelijk, ik heb het met moeite uitgekeken). http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6482/ae4ae586/index.html - Dugarry - 17-11-2006 waf Wrote:Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt. Als VVD-er neem ik hem serieus ja. Al is nu niet geheel objectief, gezien zijn "verhouding" met ijzeren Rita. - Tripplexxx - 17-11-2006 waf Wrote:Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt. Jezus Christus :eeeek: Daar word ik dus even stil van.....tering :cry: - Marshall - 17-11-2006 CDA 66.7% PvdA 60% D66 53.3% SGP 46.7% GroenLinks 46.7% ChristenUnie 40% VVD 40% SP 40% :roll: Stem ik redelijk anti het werkloze, op de bank hangende gepeupel, kom ik uit op het CDA :eeeek: Overigens vind ik dit wel de meest zinloze stellingen: Quote:Campuscontracten zouden wettelijk verboden moeten zijn zolang de doorstroom naar starterswoningen niet fors is verbeterd. Tuurlijk niet! Hele gezinnen staan verdomme op wachtlijsten en de studentjes worden direct toegelaten in een woning? Bullshit! Quote:Het handelen van particuliere verhuurders zou ten minste één keer gecontroleerd moeten worden op het naleven van de wet. Tuurlijk! Vrijgeven van de huren ben ik het mee oneens, afzetten van 'machteloze' groepen is ook belachelijk. En uiteraard is Rutte het hier weer niet mee eens.... :roll: - Gerben Zonderland - 17-11-2006 :lol: =D> CDA 73.3% GroenLinks 73.3% :cry: SGP 66.7% ChristenUnie 66.7% PvdA 66.7% SP 60% D66 60% VVD 26.7% - Marshall - 17-11-2006 Tripplexxx Wrote:waf Wrote:Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt. Jezus! Ik wist dat dit gebeurde maar dit is wel heel erg confronterend! :eeeek: - centre court - 17-11-2006 Marshall Wrote:Tripplexxx Wrote:waf Wrote:Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt. iedereen weet toch dat 't zo gaat? zelfde verhaal als dat knuppelen van de zeehondjes, verschrikkelijk om te zien, maar er wordt vrij weinig tegen gedaan. - Ricochan - 17-11-2006 Tripplexxx Wrote:waf Wrote:Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt. Ik heb het halverwege afgezet, wat een smeerlapperij Partij van de dieren dan maar stemmen. - Marshall - 17-11-2006 Da's niet waar, zeehondenjacht is al jaren een politiek onderwerp en wordt al algemeen als verwerpelijk beschouwd en is volgens mij in enkele voormalig deelnemende landen zelfs al verboden, zelfde als de walvisjacht... Dolfijnen-bijvangst is wel wettelijk aangekaart en heeft geresulteerd in grootschalig onderzoek naar het voorkomen hiervan maar dit is nog nergens op de politieke agenda gezet? Schande! - Depor - 17-11-2006 Quote:CDA Jan-Peter Balkende mijn stem heppie - Quatro - 17-11-2006 SGP 66.7% VVD 60% D66 53.3% CDA 46.7% ChristenUnie 40% PvdA 33.3% SP 26.7% GroenLinks 20% Stelling 15 De overheid moet geld uittrekken om studenten uit ontwikkelingslanden in Nederland te laten studeren. Jij bent het niet eens met deze stelling. Geen enkele partij deelt jouw mening. :lol: - Dugarry - 17-11-2006 Marshall Wrote:Tripplexxx Wrote:waf Wrote:Dugarry Wrote:Gorden gaf, als VVD-er in hart en nieren aan dat Rutte na de verkiezingen zijn conclusies moest "trekken" wanneer Rita hem geweldig in de pan heeft gehakt. Laten we hopen op een beste Tsumani voor de Japanse kust. Smerige vuile kutjappen! Al zal dit op veel meer plekken gebeuren, zielig om die beesten zo te zien lijden. Zag laatst in een filmpje van de partij van de dieren een of onder kippenzuiger, die gewoon per dag duizenden kippen opzuigt. Al spreekt een dolfijn meer tot de verbeelding dan een kip. - Marshall - 17-11-2006 Treesong Wrote:Ik sprak gister de rechterhand van Mories de Hond... Wat je lekker vindt.... - goa - 17-11-2006 waf Wrote:ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen... Daar stem ik zeker op - Treesong - 17-11-2006 goa Wrote:waf Wrote:ik ga bij nader inzien misschien toch op de partij van de dieren stemmen... Ooooh nee! Je hebt met de hand op het rode boekje gezworen om SP te stemmen! [-X - Dugarry - 17-11-2006 Welke hand? Deze? - Treesong - 17-11-2006 Dugarry Wrote:Welke hand? Dezelfde hand die zo te horen a.s. woensdag zal worden afgehakt :8: - EJR - 17-11-2006 Zalm moet gewoon weer lekker gaan flipperen met Kutja en Britshit. Verder is het een prima MvF, maar hij moet alleen onder curatele staan van een links kabinet en niet van die gristelijke leugenaarsbende van JP en Maxiem. - joep - 17-11-2006 EJR Wrote:Zalm moet gewoon weer lekker gaan flipperen met Kutja en Britshit. Huh? - Treesong - 17-11-2006 joep Wrote:EJR Wrote:Zalm moet gewoon weer lekker gaan flipperen met Kutja en Britshit. Snap je het weer eens niet, Joep? - EJR - 17-11-2006 joep Wrote:EJR Wrote:Zalm moet gewoon weer lekker gaan flipperen met Kutja en Britshit. Ik zal het voor jou nog een keer uitleggen Joeperdepoep. Links kabinet is jouw moeder en jij bent Zalm. Vervolgens krijg jij de portemonnee van je moeder mee om boodschappen te doen, met een duidelijk boodschappenlijstje. En als je daar vanaf wijkt, mag je 4 weken niet buitenspelen en krijg je geen zakgeld. Begrijp je het zo beter? |