The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Australian Open 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Australian Open 2008 (/showthread.php?tid=2986)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 23-01-2008

Voorlopig heeft hij in een best-of-five nog nooit een set van hem gepakt en heeft hij 1x heel nipt van hem weten te winnen toen hij op de toppen van zijn kunnen presteerde. En dat was in een best-of-three.


Re: Australian Open 2008 - mindlight - 23-01-2008

Ik ga ook voor Djoko in 3.


Re: Australian Open 2008 - omyaca - 23-01-2008

Ik ga toch voor de finale Nadal def Federer, altijd leuk Icon_twisted


Re: Australian Open 2008 - omyaca - 23-01-2008

kooltje Wrote:Wat was Ferrer slecht zeg. Deze man heeft echt geen wapens in een wedstrijd als deze. Zowel technisch als mentaal erg zwak.
:roll:
Ferrer had gewoon een off-day. Als je hem vorige US Open of Masters Cup hebt zien spelen zou je dat beseffen. Ben het met je eens dat hij technisch nog iets te kort komt, Djokovic maakte daar trouwens wel goed gebruik van door vaak korte balletjes te spelen. Maar als hij op dreef is dicteert hij elke willekeurige speler vanaf de baseline.
En waar dat mentaal zwak vandaan komt...
Hij wint bijna al zijn vijfsetters, soms zelfs na een 2-0 achterstand, en ook nu brak hij toen Djoko voor de wedstrijd serveerde, veel andere spelers hadden er al lang met de pet naar gegooid. Hij zal echt nooit opgeven.


Re: Australian Open 2008 - _Tampie - 24-01-2008

Sharapova - Ivanovic, mooie finale bij de dames!


Re: Australian Open 2008 - centre court - 24-01-2008

zeg dan meteen dat je 't 2 lekkere wijven vindt. \Big Grin/
wat ging die misselijke hantuchova er zielig af zeg. kon totaal niet met de druk omgaan. 6-0 2-0 voor, in de 3e set ook beter en dan op 4-4 een super zenuwachtige game met grote missers. en dan tot slot een slap handje zonder te kijken.


Re: Australian Open 2008 - _Tampie - 24-01-2008

Ik zou ze allebei niet mijn nest uit schoppen inderdaad.

Niet normaal, zoveel jaren ervaringen en als het moment daar is om een finale plaats in een GS te halen, wordt ze zo slap als een .....


Re: Australian Open 2008 - Mac - 24-01-2008

'mooiste' finale in jaren idd!!

jezus das nog eens wat anders dan mauresmo - henin


Re: Australian Open 2008 - buurs - 24-01-2008

en we zijn begonnen!

Vamos rafa!


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 24-01-2008

En wat begint Jo weer lekker, 4-1 =D>

Rafa wordt bij vlagen weggespeeld :razz:


Re: Australian Open 2008 - Haggie - 24-01-2008

Wat is hij goed he!!!! TSONGA... ik zou als ik buurs was ook niet reageren! Undecided


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 24-01-2008

:lol:


Re: Australian Open 2008 - Haggie - 24-01-2008

5-2.. komt het eerste setverlies aan voor Rafa, buursje.. :wink:


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 24-01-2008

En wat een game weer om naar 5-2 te komen =D>


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 24-01-2008

O mijn god, wat een punten :eeeek:


Re: Australian Open 2008 - Mac - 24-01-2008

Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 24-01-2008

Wat is die kerel ONGELOFELIJK goed, hij 'staat en slaat' echt super. Kut Haggie heeft weer mazzel :-"


Re: Australian Open 2008 - Haggie - 24-01-2008

Wat een kerel zeg! Hij speeeeelt met Nadal.. paar rake klappen met zn forehand, stopvolleys!! ALLES!!

Op love de set! Niet normaal! 6-2 :-"


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 24-01-2008

HAHAHAHA, 6-2, Rafa weggespeeld Undecided


Re: Australian Open 2008 - Haggie - 24-01-2008

Scholten! Wrote:Wat is die kerel ONGELOFELIJK goed, hij 'staat en slaat' echt super. Kut Haggie heeft weer mazzel :-"

:-$ :wink:


Re: Australian Open 2008 - Haggie - 24-01-2008

Buursje... come out come out where ever you are!!!!!


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 24-01-2008

Zolang Nadal niet met meer power gaat spelen gaat hij het niet redden tegen Willie Dead


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 24-01-2008

Scholten! Wrote:Wat is die kerel ONGELOFELIJK goed, hij 'staat en slaat' echt super. Kut Haggie heeft weer mazzel :-"
Ik gun het Haggeman en Tsonga ook wel. Hij is de enige die hem gekozen heeft, dat mag beloond worden.

En het is natuurlijk gunstig voor Roger als Nadal eruit ligt.

En Rafa is natuurlijk een lompe brulaap zonder techniek :-&

Maar het is natuurlijk nog lang niet afgelopen...


Re: Australian Open 2008 - Haggie - 24-01-2008

Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Wat is die kerel ONGELOFELIJK goed, hij 'staat en slaat' echt super. Kut Haggie heeft weer mazzel :-"
Ik gun het Haggeman en Tsonga ook wel. Hij is de enige die hem gekozen heeft, dat mag beloond worden.

En het is natuurlijk gunstig voor Roger als Nadal eruit ligt.

En Rafa is natuurlijk een lompe brulaap zonder techniek :-&

Ik weet niet of dat wel zo gunstig is......


Re: Australian Open 2008 - Haggie - 24-01-2008

Het lijkt echt of Nadal niet kan tennissen zoals Willie nu bezig is.. zo makkelijk gaat het ... Notworthy


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 24-01-2008

Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Wat is die kerel ONGELOFELIJK goed, hij 'staat en slaat' echt super. Kut Haggie heeft weer mazzel :-"
Ik gun het Haggeman en Tsonga ook wel. Hij is de enige die hem gekozen heeft, dat mag beloond worden.

En het is natuurlijk gunstig voor Roger als Nadal eruit ligt.

En Rafa is natuurlijk een lompe brulaap zonder techniek :-&

Maar het is natuurlijk nog lang niet afgelopen...

Ik gun Haggie ook altijd het allerbeste, maar nu is het wel eens mooi geweest. Hij heeft met z'n lamme kop een team gemaakt, had Tsonga nog nooit zien spelen en toevallig een keer van hem gehoord. Dan mag die gelukspot van Haggie nu wel een keer leeg zijn. Ook omdat ik Nadal inderdaad een zwaardere tegenstander vind voor Djoko of Fedex, hoop ik dat hij gaat winnen. Muhammed Ali is op dit moment echter te sterk..


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 24-01-2008

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Wat is die kerel ONGELOFELIJK goed, hij 'staat en slaat' echt super. Kut Haggie heeft weer mazzel :-"
Ik gun het Haggeman en Tsonga ook wel. Hij is de enige die hem gekozen heeft, dat mag beloond worden.

En het is natuurlijk gunstig voor Roger als Nadal eruit ligt.

En Rafa is natuurlijk een lompe brulaap zonder techniek :-&

Ik weet niet of dat wel zo gunstig is......
Ik denk het wel. Zo;n jonkie wordt natuurlijk wat extra nerveus in een finale. En Roger kan wel omgaan met dit spelletje denk ik.


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 24-01-2008

Haggie Wrote:Het lijkt echt of Nadal niet kan tennissen zoals Willie nu bezig is.. zo makkelijk gaat het ... Notworthy
Lijkt het er ooit op dat Rafa wel kan tennissen dan? :lol:


Re: Australian Open 2008 - buurs - 24-01-2008

die aap speelt echt weergaloos goed.
Alles zo beheerst. Als hij dit volhoudt, wint hij de ao.... Sad

Maar als rafa warm is, dan komt alles goed!


Re: Australian Open 2008 - Haggie - 24-01-2008

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Wat is die kerel ONGELOFELIJK goed, hij 'staat en slaat' echt super. Kut Haggie heeft weer mazzel :-"
Ik gun het Haggeman en Tsonga ook wel. Hij is de enige die hem gekozen heeft, dat mag beloond worden.

En het is natuurlijk gunstig voor Roger als Nadal eruit ligt.

En Rafa is natuurlijk een lompe brulaap zonder techniek :-&

Ik weet niet of dat wel zo gunstig is......
Ik denk het wel. Zo;n jonkie wordt natuurlijk wat extra nerveus in een finale. En Roger kan wel omgaan met dit spelletje denk ik.

Je vergeet Djokovic in dit verhaal geloof ik nog een beetje.. Laat Fedex morgen eerst zijn halve finale partij maar eens winnen... :-"