The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Memphis/BA/Marseille - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Memphis/BA/Marseille (/showthread.php?tid=5873) |
Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 20-02-2011 Almagro mist 2 SP's ](*,) Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 20-02-2011 Klasse Andy. Hup Tommy! Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 20-02-2011 4e SP is wel raak. Volgens mij zijn die gasten niet bepaald vrienden van elkaar :lol: Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 20-02-2011 mindlight Wrote:Volgens mij zijn die gasten niet bepaald vrienden van elkaar :lol: Gewoon een normale handshake. Zo gaat dat in het heetst van de strijd tussen 2 sportmannen. Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 20-02-2011 Hopen dat Waw nu de wedstrijd er ook uitsleept. Re: Memphis/BA/Marseille - Kraai - 20-02-2011 Klasse Nico !!! Weer 60 puntjes extra erbij :yeah: Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 20-02-2011 buurs Wrote:mindlight Wrote:Volgens mij zijn die gasten niet bepaald vrienden van elkaar :lol: Ahh, jij hebt alleen het slot van de pot gezien. De gebaren aan het einde van met name set 1 deden anders vermoeden. Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 20-02-2011 mindlight Wrote:buurs Wrote:mindlight Wrote:Volgens mij zijn die gasten niet bepaald vrienden van elkaar :lol: ik heb vanaf 3-3 1e set gezien. er zat wel wat frustratie, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt. heb ik op de tennisbaan of met ftm ook weleens last van :8: Almagro speelde trouwens erg goed. 3 niveau's beter dan in vorige rondes. Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 20-02-2011 Ahh, dan hebben we ongeveer hetzelfde gezien, daar schakelde ik ook in. Maar als je als Robredo wegwerpgebaren gaat maken bij winners van Almagro is dat zeer onsportief. Het juichen van Almagro na winst van set 1 deed ook vermoeden dat hij RG gewonnen had, vandaar mijn opmerking. En inderdaad, Almagro was erg sterk. Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 20-02-2011 ik had het gevoel dat die wegwerpgebaren met een paar geluksballen/lijnballen te maken hadden. 2e set zag ik robredo ook een paar keer minachtend lachen. dit had denk ik te maken met het goede spel van almagro. die spanjaarden trekken veel met elkaar op en zijn over het algemeen wel vrienden. Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 20-02-2011 Mwa, veel geluk was daar niet bij, hij werd compleet weggetikt. En als je dan wegwerpgebaren gaat maken ben je gewoon triest bezig, maar iets anders mag je van een Robredo ook eigenlijk niet verwachten. Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 20-02-2011 Waw moet idd die ouwe bok pakken en morgen ook Almagro! Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 20-02-2011 Lekker Chela =D> Wawrinka te dik voor twee potjes op 1 dag...Was natuurlijk gunatig voor Chela...1 kwarier tegenover 8 kwartier Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 20-02-2011 Hmm, toch nog een dramaweek. Re: Memphis/BA/Marseille - _Tampie - 20-02-2011 Haase wint de dubbelspeltitel in Marseille =D> Cilic wint de eerste set van Soderling :eeeek: Re: Memphis/BA/Marseille - Roos - 20-02-2011 Zo, ook ik meld me deze week nog even op het forum. Dacht dat het wel meeviel hoe slecht qua punten, maar is toch niet erg sterk nu ik het zo bekijk. Raonic en Chela nog de toernooizege binnen weten te trekken, en wie weet. Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 20-02-2011 Raonic en Chela nog de toernooizege binnen weten te trekken, en wie weet.[/quote] [-o< zou mooi zijn om de schade verder te beperken en toch nog top 20 in de week te eindigen Re: Memphis/BA/Marseille - Haggie - 20-02-2011 COME ON CHELA!!! Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 20-02-2011 Dubbel is pas net klaar dus aanvang zal rond 21.20 zijn Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 20-02-2011 Ze gaan zo beginnen. Hup Nico! Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 20-02-2011 Hup Chela. Zo hij begint op love Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 20-02-2011 Blijven de streams bij jullie ook hangen? Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 20-02-2011 Chela mist bp en 1-1 Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 20-02-2011 Pff 3-1 Almagro Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 20-02-2011 Is iedereen al in slaap gevallen en dat met een finale die bezig is en eentje die over 20 min begint :8: Re: Memphis/BA/Marseille - Roos - 20-02-2011 Nee hoor! Zie net een vrouw die met haar tenen een schilderij maakt op de livestream... Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 20-02-2011 Ze zal wel de eindstand erop zetten. 6-3 6-1 Almagro ofzo. Chela is echt heel matig en komt ook niet onder de druk van Nico uit Re: Memphis/BA/Marseille - Roos - 20-02-2011 Wat ik tot nu toe heb gezien, vind ik idd ook niet erg sterk. Alles veels te kort... Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 20-02-2011 Raonic bij verlies naar plek 37. Bij winst naar plek 32 op de ranking : Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 20-02-2011 Nico mist bij 6-3 1-0 3 breakpoints en wordt vervolgens zelf gebroken |