The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Leuke IGM berichten - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27) +---- Thread: Leuke IGM berichten (/showthread.php?tid=455) |
- Riekki - 13-04-2006 Bumme Wrote:Fabian Wrote:Hehe, kreeg een bericht terug van Druss 'You win... :wink: - Box Brother - 13-04-2006 Van onder naar Boven.... Travian Wrote:Box 13.04.06 1x missen is rammen ![]() - lof102 - 13-04-2006 Box Brother Wrote:Van onder naar Boven.... GO BOX =D> ![]() - Lib - 16-04-2006 Hij had zijn alliantie verlaten omdat hij in de SD wilde, na een berichtje te hebben gestuurd dat hij er toch niet bij kon komen, had hij zich snel weer bij zijn oude ally gemeld. Reden om aan te vallen ![]() (van onder naar boven) :lol: Dat is juist! ____________ JorisJWinter schreef: Nou lekker zeg... ga je me aanvallen... alweer :O - Saartje - 16-04-2006 JorisJWinter 15.04.06 Alliantie 11:05:09 Vraag ik netjes aan de diplomaten of ik SD kan joinen, geven ze geen antwoord of moest dit een antwoord zijn: Libonesië viel Winterdorp aan ![]() Rare manier van antwoorden ![]() - Lib - 16-04-2006 :lol: Geeft niet hor, je mag het de volgende keer ook wel brengen. Scheelt mij weer lopen. De mannen vonden de koffie trouwens een beetje aan de sterke kant, of je daar iets aan kan doen. Misschien ook een koekje erbij? ____________ JorisJWinter schreef: ik had niet veel, sorry! ____________ libosan schreef: Dat is juist! ____________ JorisJWinter schreef: Nou lekker zeg... ga je me aanvallen... alweer :O - Drakenstein - 17-04-2006 Ben ik me toch ff bang Quote: - Riekki - 19-04-2006 Beste King Riekkie, Ik vind het best lullig dat jij op mijn plekkie bent gaan zitten met je tweede dorp want, mijn kolonisten waren al onderweg naar die plek. Maar nu komen ze denk dus over 4uur terug ![]() ![]() ![]() Mvg, Guijt - Voyou - 19-04-2006 :lol: :lol: =D> =D> Ik vroeg me al af of dat mogelijk was, ja dus! - Depor - 19-04-2006 Riekki Wrote:Beste King Riekkie, Meteen aanvallen en zijn kolo's slopen? - Riekki - 19-04-2006 Van mij mag je....is aan mij niet besteed...heb nu net mijn tweede dorpje....heb mijn grondstoffen hard voor andere dingen nodig..... Dus mocht je wat kunnen missen dan stuur het maar richting 122/182 (kan van alles 17600 hebben) :wink: - Adder - 21-04-2006 Lance (Adder) schreef: ja hoor dat mag. ____________ luccie666 schreef: mag ik vragen waarom jij de moeite doet om jouw troepen op mijn muur kapot te laten lopen? - Phoebus - 21-04-2006 Ja waarom eigenlijk? Is het de bedoeling dat je uiteindelijk 1 van haar 15 graan dorpjes over gaat nemen? - Adder - 21-04-2006 Phoebus Wrote:Ja waarom eigenlijk? Is het de bedoeling dat je uiteindelijk 1 van haar 15 graan dorpjes over gaat nemen? In den beginne..... Het heeft in het begin Tool en Lance aangevallen. En wat in het vat zit verzuurt niet, dus nu kietelen, over een paar weken....wie weet. - Depor - 21-04-2006 Nee hij verveelt zich ![]() In training Duur Klaar 32 Trebuchet 30:59:34 21:00 - Adder - 21-04-2006 Deportivo Wrote:Nee hij verveelt zich Nou ja, dat ook een beetje :oops: :^o - JAZZ - 22-04-2006 eindelijk weer is een leuke ![]() gladiator 21.04.06 geen onderwerp 16:06:13 ik vind jazz zuigen CeeTee viel Arrettium aan Verstuurd: bij 21.04.06 om 15:09:26 Aanvaller Jazz_SD van het dorp CeeTee [Legionnair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Gedegen ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist] troepen 0 0 1200 0 0 0 0 0 0 0 slachtoffers 0 0 695 0 0 0 0 0 0 0 Opbrengst 4041 1103 455 3775 Verdediger gladiator van het dorp Arrettium [Legionnair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Gedegen ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist] troepen 100 300 6 1 6 22 0 0 0 0 slachtoffers 100 300 6 1 6 22 0 0 0 0 Ik heb z'n leger gekilled want zit zwaar te denken aankomende week dit 400+pop dorp over te nemen. ![]() - Bocaloca - 24-04-2006 DReaMeR 24.04.06 RE^4: mmmm 21:02:03 Verdedig het dorp niet, dan kan Littlemama het gewoon heroveren, lijkt me prima plan. ____________ Bokkie schreef: wat stelde je zelf voor ____________ DReaMeR schreef: Ja, goh wie zou dat nu oa zijn...... Ik was echter niet van plan dit zomaar te laten gebeuren, hoe gaan we dit oplossen ? ____________ Bokkie schreef: eeehm de deal stopte door hun omdat zij hulp van een ander inschakelde toentertijd ____________ DReaMeR schreef: Je hebt vandaag weer mijn rl vrouw aangevallen zie ik, en nu zelfs haar dorp overgenomen, en vervolgens ben je de allie gejoind waarin ik ook zit. Ik ben hier niet echt blij mee, ik dacht dat je Littlemama niet meer aan zou vallen, daar had je zelfs een deal over. Heb geantwoord dat ik het prima vind, hij weet niet dat ik stop en pleur et vol met verdedigende troepjes ![]() - T00L - 24-04-2006 de tering zeg.. net een uurtje diplo ofzo en wordt nu al overspoeld met berichten... de meest 'bijzondere': Quote: T00L 24.04.06 - Toys - 27-04-2006 Beste Toys Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat uw alliantie SD op zal houden te bestaan en zich volledig zal richten op server 2. Omdat ik niet weet of deze informatie daadwerkelijk klopt is dit bericht geheel vrijblijvend! Vooropgesteld wil ik je mededelen dat ik dit bericht geheel vrijblijvend verstuur. Het doel van Mr. is niet net zoals veel andere allianties doen spelers weg trekken uit een actieve bloeiende alliantie. Gezien het feit dat volgens mijn informatie uw alliantie ophoud te bestaan wil ik u via deze weg mededelen dat wij nog op zoek zijn naar versterking voor onze alliantie. Hierbij wil ik u mededelen dat we jou gezien je populatie graag bij Meesters zien komen indien je een actieve en loyale speler bent. Ook zien we spelers graag actief mee discussieren over zaken op het forum. Ben je geinteresseerd of zou je graag meer info willen ontvangen, stuur dan even een bericht naar mij! Met vriendelijke groet, Josjewah - markmarky - 27-04-2006 heb een persoonlijke alliantie met 1 van mr vandaar dat ze het weten :wink: maar ik heb niet gezegt dat ze elk persoon een bericht of iets moesten sturen :lol: heb alleen gevraagt of ze misschien plekje voor me hadden :8: - Bocaloca - 27-04-2006 Naam: bokkie bestaat niet Wachtwoord: - T00L - 27-04-2006 markmarky Wrote:heb een persoonlijke alliantie met 1 van mr vandaar dat ze het weten :wink: maar je hebt ook niet gezegd dat dat vertrouwelijke informatie was? - markmarky - 27-04-2006 ik heb het gezegt tegen iemand waarmee ik een persoonlijke alliantie heb. alles wat ik met hem bespreek is vertrouwelijk. vooral omdat we gauw samen een dorp gaan overnemen. maargoed heb hem al een bericht gestuurd om opheldering te krijgen. dit was natuurlijk niet men bedoeling :roll: ![]() - Saartje - 27-04-2006 Ik heb hetzelfde bericht gekregen.... - Fabian - 27-04-2006 Me ook... :roll: - T00L - 27-04-2006 bereid je maar vast voor op de stroom berichten die gaat komen als we op donderdagavond een topic op het forum gooien dat SD ermee stopt... (zonder iets te melden over D-day) - Guy - 27-04-2006 ikke krijg niks ![]() ![]() - Guy - 27-04-2006 deze donderdag of aanstaande donderdag ? - Depor - 27-04-2006 5 mei..volgende week dus |