The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Roland Garros 2006 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Roland Garros 2006 (/showthread.php?tid=711) |
- Ad Wim - 02-06-2006 Sluitje pakt meteen zijn eigen servicegame. Nu meteen breaken. - Ad Wim - 02-06-2006 buurs Wrote:Wat een forehand heeft Tursunov =D>Hij blaast inderdaad Nalbi van de baan. Op dit hardcourt met een klein laagje gravel blijkt dat goed te werken. - Ad Wim - 02-06-2006 Het is natuurlijk ook gunstig voor Sluiter als hij wint en Tursunov ook. Kwartfinale ligt dan in het verschiet. HUP RAEMON! - Ad Wim - 02-06-2006 Robredo wint hem heel dik, netjes. Ancic moet toch ook te doen zijn, zou je zeggen, maar die is wel on fire. - Tripplexxx - 02-06-2006 Ad Wim Wrote:Robredo wint hem heel dik, netjes. Ancic moet toch ook te doen zijn, zou je zeggen, maar die is wel on fire. Als Ancic al zo goed is op gravel, dan ben ik benieuwd wat hij op Wimbledon gaat doen :o - Ad Wim - 02-06-2006 Nalbi pakt de derde set, ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. - Ad Wim - 02-06-2006 KUT, sluiter wordt gebroken ![]() - Tripplexxx - 02-06-2006 En de dubbele break tegen. Lijkt me gespeeld. :cry: - Ad Wim - 02-06-2006 Het is over voor Raemon, kutzooi. - centre court - 02-06-2006 over en sluiter. federer wel on fire. heerlijk om te zien. op naar de finale. zeker nu nalbi niet zo sterk lijkt. - Ad Wim - 02-06-2006 Massu speelt trouwens als een krant in de eerste set. - Ad Wim - 02-06-2006 Federer krijgt de eerste set in de schoot geworpen. Hopelijk kan Massu zijn niveau wat opkrikken. Kiefer-Berdych ook begonnen. Hup Duitser! - Ad Wim - 02-06-2006 Sluiter verliest hem. Jammer jongen. - Ad Wim - 02-06-2006 Nalbi komt netjes terug en had de doodsteek toe kunnen dienen in het begin van de vijfde maar verkloot een 15-40. Berdych wel erg lekker bezig. - Kraai - 02-06-2006 weer zo'n onbegrijpelijke keuze van eurosport ! Verlaten de wedstrihd van Federer (begrijpelijk) om naar Sharapova te gaan??? :eeeek: :eeeek: Terwijl Nalbi -Turso net aan de vijfde set begonnen zijn !!! - Ad Wim - 02-06-2006 Nalbi 4-2 voor =D> - Ad Wim - 02-06-2006 Kiefer geeft trouwens op tegen Berdych. Meisje. Gicquel had daar dus moeten staan, verdomme. - Ad Wim - 02-06-2006 Nalbi wint hem alsnog, erg sterk terug gekomen. Toch ook wel belangrijk dat er grote jongens in blijven om Federer uit de finale te houden. - Ad Wim - 02-06-2006 Morgen twee hele belangrijke potjes: Ferrer-RRH en vooral Rochus-Martin. Beiden niet in een stadion, maar op de Belg zullen we laatstgenoemde partij wel zien. En ook Stepanek is wel belangrijk. Na morgen kunnen we goed de balans opmaken over hoe iedereen ervoor staat. Daarna ga ik paar dagen weg en kan ik het dus helaas niet volgen. Maar dinsdag ben ik weer terug om Robredo-Federer en Davy-Nalbi te zien. - Ad Wim - 02-06-2006 Jammer dat Massu pas zo laat is begonnen met echt goed tennissen. Hij is nu echt beter namelijk, maar ik vrees dat het te laat is. Edit: Federer wint hem uiteindelijk met 7-5 maar ik had het nog moeten zien als het een TB zou worden. Federer oogde echt niet goed en scherp in de derde en vierde set. Een fitte Berdych kan misschien stunten. - Genomico - 03-06-2006 Jammer van Verdasco, maar lekker van Davydenko, die toch minimaal de halve finale wel moet gaan halen in deze vorm. En misschien zelfs wel meer, want zo goed is Federer nou ook weer niet bezig... - Ad Wim - 03-06-2006 Het begint sloom vandaag. Stepanek de eerste belangrijke partij pas na Henin, die ook nog wel even bezig zal zijn. - Ad Wim - 03-06-2006 Ferrer-RRH zal een belangrijke worden voor de Excell-sheet. Als RRH dat wint, dan gaat The Mailman bijzonder goed deze RG. Maar laten we daar maar even niet vanuit gaan. - THE MAILMAN - 03-06-2006 Ad Wim Wrote:Ferrer-RRH zal een belangrijke worden voor de Excell-sheet. Als RRH dat wint, dan gaat The Mailman bijzonder goed deze RG. Maar laten we daar maar even niet vanuit gaan. We spreken ons na die partij Adje, als die Ferrer van jou jankend in de kleedkamer zit...en Rubens voor mij de puntjes heeft gepakt.... :razz: :razz: - Ad Wim - 03-06-2006 Stepanek krijgt in zijn vorige partij geen bp tegen en wordt nu meteen gebroken ![]() - THE MAILMAN - 03-06-2006 En nu staat Steppie 5-4 voor in 1e set. Go Radek. =D> - Ad Wim - 03-06-2006 Staat nu wel heel lang stil daar... - THE MAILMAN - 03-06-2006 Steppie 6-5* - THE MAILMAN - 03-06-2006 Hewitt - Hrbaty 7-6, 3*-0 deuce - buurs - 03-06-2006 Voor de tennisliefhebbers is Martin - O. Rochus op de Belg te bewonderen :razz: |