The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Madrid - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Madrid (/showthread.php?tid=1146) |
- centre court - 17-10-2006 Timmie 4-1 - buurs - 17-10-2006 _Tampie Wrote:Roddick wint. Die Buurs heeft weer eens geluk, het houdt ook nooit een keer op voor hem.... :wink: :-& =; :crazy: :cheers: - Mr. T - 17-10-2006 wordt dit weer een typische Ferrer wedstrijd? - centre court - 17-10-2006 6-1 1-4 - centre court - 17-10-2006 Ferrer van 5-2* naar 5-4*. Maar nu op de service van Henman een setpoint omdat ie een dubbele fout slaat. #-o - centre court - 17-10-2006 wat een gehaktbal die henman, breakt ie terug, wordt ie zelf gebroken voor de set. :x - _Tampie - 17-10-2006 *3-0 met een dubbele break voor Tim, maar prompt *15-40... Het zal toch niet??? - _Tampie - 17-10-2006 Ferrer breakt maar wordt meteen weer gebroken voor *4-1. Nu is het wel gedaan lijkt me. - centre court - 17-10-2006 Rare wedstrijd weer. Maar toch goed van Timmy! Nu moet Del Potro even van JoJo winnen, óf 't moet een dikke overwinning worden voor JoJo, zodat hij misschien Davy pijn kan doen. - THE MAILMAN - 17-10-2006 _Tampie Wrote:Ferrer breakt maar wordt meteen weer gebroken voor *4-1. Nu is het wel gedaan lijkt me. Inderdaad, Henman wint de 3e set met 6-1. In de volgende ronde wacht de winnaar van Nalbi - Benneteau. Hopelijk wordt het de laatste. Nu begonnen JoJo tegen del Potro. Appeltje-eitje voor de Zweed zou je zeggen. Heya Sverige.... :razz: - _Tampie - 17-10-2006 Ik ben het met je eens, ik zie ook het geloof in Del Potro niet zo. Of het uitgesproken geloof is alleen maar omdat iedereen het aantrekkelijk vond een speler van 409 met 4 punten op zak te nemen, kans op meer aanwezig. - centre court - 17-10-2006 JoJo piekt misschien 1 keer in eigen land en speelt daar ook nog eens veel lange partijen. Wist niet of ie top zou zijn hier. Potro voor 409 euro en 10 punten moet je sowieso hebben natuurlijk. - Ad Wim - 17-10-2006 Jojo speelde vorige week thuis en krijgt wellicht een terugslag van al die lange partijen. Del P een nette quali achter de rug. - centre court - 17-10-2006 Wat zijn we 't toch weer vaak eens ad. JoJo breakt trouwens. Beide al aardig wat breakkansen gehad. Niks voor een wedstrijd waarin JoJo meedoet eigenlijk. - _Tampie - 17-10-2006 Pim Pim wint gelukkig vrij eenvoudig. Ik heb ook wel over Del Potro nagedacht, maar zag hem toch niet winnen van Pim Pim. Kansloos was hij natuurlijk ook niet, maar uiteindelijk heb ik gekozen om met wat meer risico te spelen, en dus maar een van beide te nemen. Het pakt gelukkig goed uit, maar in de strijd om de bovenste plaats doet het er niet veel toe. - Ad Wim - 17-10-2006 Safin en Benneteau beiden 3-1 voor in de derde. Belangrijk dat die twee winnen. Hup Marat en Julien! - Ad Wim - 17-10-2006 Safin trouwens opvallend vaak gekozen. Voor mij was het geen zekerheid en ik had wel verwacht dat veel mensen hem zouden laten liggen na zijn finaleplaats in Moskou. Daar zei ie trouwens ook dat hij niet top was. En hij heeft veel lange partijen gespeeld. Ik ben benieuwd. Hij is en blijft natuurlijk een topper. Hup Marat! - Ad Wim - 17-10-2006 Ai, Safin terug naar 3-3. Davai Marat! - Ad Wim - 17-10-2006 _Tampie Wrote:Pim Pim wint gelukkig vrij eenvoudig. Ik heb ook wel over Del Potro nagedacht, maar zag hem toch niet winnen van Pim Pim. Kansloos was hij natuurlijk ook niet, maar uiteindelijk heb ik gekozen om met wat meer risico te spelen, en dus maar een van beide te nemen. Het pakt gelukkig goed uit, maar in de strijd om de bovenste plaats doet het er niet veel toe.Ik heb hem genomen met de gedachte dat je nu 11 punten hebt voor 700 euro en in dit toernooi zag ik weinig andere opties om zoveel te halen. Je slaat jezelf voor je kop als Del P wint en je hebt hem niet. - Ad Wim - 18-10-2006 Safin wint 'm ![]() Benneteau serveert voor de wedstrijd. - Ad Wim - 18-10-2006 Benneteau van 5-2 naar 5-5 #-o - Kraai - 18-10-2006 naar 5-6.......... #-o - Ad Wim - 18-10-2006 Terwijl ie 30-0 voor stond in die game... Wat een ongelooflijk choker die Benneteau, maar met Nalbi weet je het ook nooit. Gelukkig heeft maar 1 iemand hem, maar ik baal van Benneteau. Dat had een goudmijntje kunnen worden. - Kraai - 18-10-2006 verliest die em nog pffffffffff......stomme franse oetlul :letitallout: - Ad Wim - 18-10-2006 Wat een drol die Benneteau! Van 5-2 naar 5-7, dat mag gewoon niet! GODVER! Zo'n goede dag en dan zo'n afsluiting, toch weer een nare nasmaak. - _Tampie - 18-10-2006 Pista Central 11:00 Gonzalez-Srichaphan Vliegen-Blake Murray-Ljubicic Ferrero-Soderling 20:00 Fish-Nadal Safin-Baghdatis Pista Alcala 11:00 Ginepri-Ancic Hrbaty-Haas Berdych-Calleri Djokovic-Gasquet dubbelpartij Johansson-Davydenko eerstgenoemden hebben mijn steun. - Ad Wim - 18-10-2006 Op CC eigenlijk de belangrijkste potjes: als Thai, Blake en Ljubicic winnen is mijn dag goed. Verder juich ik voor Ginepri, Berdych en Gasquet. - _Tampie - 18-10-2006 Winst van Gonzalez, Murray, Berdych en Djokovic en mijn dag is al perfect (ik ben niet veeleisend.) - Ad Wim - 18-10-2006 Hup Thai en Ginepri! Maar ik zie Ginepri niet gebeuren. Nu maar hopen op de Thai dus. - THE MAILMAN - 18-10-2006 VAMOS GONZO....... :razz: :razz: :razz: |