The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.29 (Linux)
|
![]() |
De uitgangspoll: wat heb je gestemd? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: De uitgangspoll: wat heb je gestemd? (/showthread.php?tid=1380) |
- Legion - 22-11-2006 Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:tree jij gaat zeker op martin gaus stemmen? maakt niet uit welk systeem dus ook niet op wat je stemtIk moet zeggen dat ik wel even twijfelde of ik niet op een van mijn lievelingsauteurs, Maarten 't Hart, zou stemmen. Ik had van jou eigenlijk een stem op Georgina Verbaan verwacht. Qua intelligentie liggen jullie erg dicht bij elkaar - Legion - 22-11-2006 Treesong Wrote:goa Wrote:kooltje Wrote:oh het cda nou 43 of 44 zetels heb. Volgend jaar het Groot Dictee der Nederlandse Taal met de gehele SP-lijst lijkt me ook een verademing. : ![]() - Marshall - 22-11-2006 :lol: Wat doet die Fok!-forummer hier op het forum? ![]() Enne Ad Wim, jij hebt een glazen bol? Nu al gezien dat ons forum niet representatief is voor Nederland?! - Mac - 22-11-2006 ons forum is nooit representatief geweest aangezien het gemiddelde opleidingsniveau hier een stuk hoger ligt dan het gemiddelde in nederland - kooltje - 22-11-2006 goa Wrote:alles citeren of nietskooltje Wrote:oh het cda nou 43 of 44 zetels heb. - Bocaloca - 22-11-2006 Het zegt in ieder geval alles - kooltje - 22-11-2006 Treesong Wrote:te makkelijk tree...hou de eer aan jezelfgoa Wrote:kooltje Wrote:oh het cda nou 43 of 44 zetels heb. - Marshall - 22-11-2006 Mac Wrote:ons forum is nooit representatief geweest aangezien het gemiddelde opleidingsniveau hier een stuk hoger ligt dan het gemiddelde in nederland Wat door een enkeling hier op het forum weer aanzienlijk omlaag getrokken wordt ![]() - Treesong - 22-11-2006 kooltje Wrote:hou de eer aan jezelf Gebruik a.u.b. geen uitdrukkingen, waar je de betekenis niet van begrijpt - Bocaloca - 22-11-2006 Marshall Wrote:Mac Wrote:ons forum is nooit representatief geweest aangezien het gemiddelde opleidingsniveau hier een stuk hoger ligt dan het gemiddelde in nederland Niet dugarry plagen Mars - kooltje - 22-11-2006 begrijp het prima...ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek...hou de eer aan jezelf - Aukinho - 22-11-2006 Bredanaar Wrote:EJR Wrote:Wel een ijzersterke metafoor met roken. precies de reden waarom ik niet links wil stemmen idd - Treesong - 22-11-2006 kooltje Wrote:stop met politiek...hou de eer aan jezelf De vele uren en euro's die ik in de SP heb geïnvesteerd gaan naar verwachting zeer veel vruchten afwerpen, dus ik zie niet in waarom :-k - Marshall - 22-11-2006 kooltje Wrote:begrijp het prima...ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek...hou de eer aan jezelf Treesong, nu begrijp je je minder bedeelde medemens weeeeer verkeerd... Kooltje bedoeld hier: "IK ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek" Beetje inleven in de onderkant van de samenleving als SP'er Tree! - Bocaloca - 22-11-2006 Treesong Wrote:kooltje Wrote:stop met politiek...hou de eer aan jezelf Eet je vanavond tomatensoep?? - kooltje - 22-11-2006 Marshall Wrote:dan moet jij marijnissen zijn tree...want veel meer is de sp nietkooltje Wrote:begrijp het prima...ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek...hou de eer aan jezelf - Treesong - 22-11-2006 Bocaloca Wrote:Treesong Wrote:kooltje Wrote:stop met politiek...hou de eer aan jezelf Ik heb de afgelopen maanden liters tomatensoep staan uitdelen in weer en wind, dus nee. Ik geloof dat vanavond op de overwinningsbijeenkomst groentensoep met broodjes wordt geserveerd. - Bocaloca - 22-11-2006 kooltje Wrote:Marshall Wrote:dan moet jij marijnissen zijn tree...want veel meer is de sp nietkooltje Wrote:begrijp het prima...ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek...hou de eer aan jezelf Die partij van wilders is volgens jou toch ook meer dan WIlders? - Aukinho - 22-11-2006 kooltje Idool Age: 22 Geregistreerd op: 3-11-2005 Berichten: 1539 Woonplaats: almere ... - kooltje - 22-11-2006 sp is stukken groter als wilders - Treesong - 22-11-2006 kooltje Wrote:dan moet jij marijnissen zijn tree...want veel meer is de sp niet Origineel! Na vanavond minimaal 20 man in de kamer, kerel... dat moet ik die potsierlijke hansworst van je nog maar es zien bereiken :8: - Treesong - 22-11-2006 kooltje Wrote:sp is stukken groter als wilders Turf! - Gerben Zonderland - 22-11-2006 kooltje Wrote:sp is stukken groter als wilders Hela! Mag deze in het......laat maar... :cry: - kooltje - 22-11-2006 sp is stukken groter als de partij van wilders? wat mis mee gerben? niet alleen mensen afkraken he...je mag een andere mening net als tree maar niet deze simpele dingen gaan doen - kooltje - 22-11-2006 Treesong Wrote:dat geef ik ook helemaall toe...alleen ik vind dat hij meer stemmen verdientkooltje Wrote:dan moet jij marijnissen zijn tree...want veel meer is de sp niet - Legion - 22-11-2006 Joepie. Staat die jan-lul van een Fosko ook op de kieslijst? Dan kunnen we liedjes gaan zingen in de kamer. "Ik vind je leuk, ik vind je aardig, maar je stinkt uit je bek, als een beer uit zijn reet" - Bocaloca - 22-11-2006 Treesong Wrote:Toch altijd weer fijn als mijn beeld van de gemiddelde Wilders-stemmer zo bevestigd wordt - Bocaloca - 22-11-2006 Legion Wrote:Joepie. Staat die jan-lul van een Fosko ook op de kieslijst? Dan kunnen we liedjes gaan zingen in de kamer. "Ik vind je leuk, ik vind je aardig, maar je stinkt uit je bek, als een beer uit zijn reet" ![]() - Bredanaar - 22-11-2006 kooltje Wrote:sp is stukken groter als de partij van wilders? wat mis mee gerben? niet alleen mensen afkraken he...je mag een andere mening net als tree maar niet deze simpele dingen gaan doen :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: Mijn God mijn god waarom hebt Gij mij verlaten? :eeeek: - Treesong - 22-11-2006 Legion Wrote:Joepie. Staat die jan-lul van een Fosko ook op de kieslijst? Dan kunnen we liedjes gaan zingen in de kamer. "Ik vind je leuk, ik vind je aardig, maar je stinkt uit je bek, als een beer uit zijn reet" <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sp.nl/2006/concept-kandidatenlijst.shtml">http://www.sp.nl/2006/concept-kandidatenlijst.shtml</a><!-- m --> |