The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Ajax - Utreg - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Ajax - Utreg (/showthread.php?tid=1668)

Pages: 1 2 3 4

- kooltje - 21-01-2007

Ad Wim Wrote:Erg leuke documentaire over Ajax in Zuid-Afrika nu op Ned 3.
Vooral leuk stukje op de kamer van Stam en Huntelaar.
Alleen jammer dat Harry Vermeegen erin zit.
harry is de beste! daarom was het zo een leuk stukje...bij geen andere verslaggever doen ze zo!

- Ricochan - 22-01-2007

wel toevallig dat iedere keer dat ze een docu over ajaks maken, de dan op de klote krijgen op het voetbalveld, komt natuurlijk door die ego's :Big Grin

- gittermaster - 22-01-2007

aiai, gisteren dus voor t eerst in mijn leven tijdens een pot van Ajax verslapen.
Werd gvd om 12:55 wakker, keek op mijn tel. zag 14 gemiste oproepen en wist hoe laat t was (12:55)
Als de sodemieter onder de douche, direct in mijn auto en bij aanvang tweede helft op mijn plekkie. Lullig detail was dat ik de kaart van een maatje van mij ook in mijn port. had.

- Hoef - 22-01-2007

Echt terecht dat de tweede helft tamelijk saai was!

- gittermaster - 22-01-2007

Smile
Ik hoorde al (en zag op talpa) dat de eerste helft stukken beter was. Uiteraard.

- Vret Mien Gras - 22-01-2007

gittermaster Wrote:aiai, gisteren dus voor t eerst in mijn leven tijdens een pot van Ajax verslapen.
Werd gvd om 12:55 wakker, keek op mijn tel. zag 14 gemiste oproepen en wist hoe laat t was (12:55)
Als de sodemieter onder de douche, direct in mijn auto en bij aanvang tweede helft op mijn plekkie. Lullig detail was dat ik de kaart van een maatje van mij ook in mijn port. had.

Weet jouw maatje niet waar je woont?
Mij hebben ze ook al vaker wakker proberen te bellen, daar slaap ik doorheen. En huisbel daarentegen galmt wat harder door het huis!

- Ad Wim - 22-01-2007

gittermaster Wrote:Smile
Ik hoorde al (en zag op talpa) dat de eerste helft stukken beter was. Uiteraard.
Maar je hebt wel de twee hoogtepunten van de wedstrijd gemist :wink:

- Ricochan - 22-01-2007

Ad Wim Wrote:

Heeft schnijder weer iemand uitgescholden?

- Vret Mien Gras - 22-01-2007

Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:

Heeft schnijder weer iemand uitgescholden?

Nee, in de eerste helft kwam er een laffe Ado supporter met een honkbalknuppel de F-side binnen en begon te slaan :wink:

- Ricochan - 22-01-2007

Klinkt niet echt als een laf persoon :Big Grin