The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... (/showthread.php?tid=1824) |
Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Treesong - 15-12-2008 Moker Wrote:wat is een vilain? ik zie die term echt vaak langskomen...ik dacht eerst dat het een nickname was van iemand :oops: villain is een schurk... term werd van origine vaak gebruikt in films etc. (Darth Vader is the villain in Star Wars) Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Moker - 15-12-2008 en gargamel is de villain bij de smurfen? Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Treesong - 15-12-2008 preciieeeeeeeeees ![]() Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Moker - 20-12-2008 wat is floaten? Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Mac - 20-12-2008 Een nieuwe manier van ontspannen waarbij je in een soort watertank ligt. Wordt helemaal afgesloten en dus donker gemaakt. Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - gittermaster - 21-12-2008 Mac Wrote:Een nieuwe manier van ontspannen waarbij je in een soort watertank ligt. Wordt helemaal afgesloten en dus donker gemaakt.:lol: :lol: Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - gittermaster - 21-12-2008 zojuist gekwalificeerdvoor de sm en morgen vrij. Heerlijk! Nog meer mensen die m gaan spelen? Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Ekslem - 21-12-2008 Ik heb 3 tickets! Ik denk dat ik volgende week mee ga spelen, want dan ben ik de maandag er na wel vrij. Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - gittermaster - 21-12-2008 ik dacht overigens dat dit online tourney topic was... @eksie: vanavond ook ff gezellig man ![]() Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Ekslem - 21-12-2008 gittermaster Wrote:ik dacht overigens dat dit online tourney topic was... Morgen functioneringsgesprek :razz: Maar goed... op zich maakt het niet uit of ik nu met of zonder gare kop krijg te horen dat ik niet functioneer.... :razz: Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - gittermaster - 21-12-2008 haha, exact en als je iets leuks wint, kan je een lekker grote bek geven ![]() Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Ekslem - 22-12-2008 Lekker die T9 hand gitter. Back in business! Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - gittermaster - 22-12-2008 ja, maar dat was dan ook echt de enige eerste uur. Tering he. Heb nog een keer pocket boeren moeten folden en voor de rest echt geen reet. nog maar halve stack voor 2e uur. Eerste goeie hand gaat m worden Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - gittermaster - 22-12-2008 lol, dat was dus meteen eerste hand na de break... Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Haggie - 22-12-2008 eruit dus? Zie dat je alleen nog een 16,50 turbo doet? Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - gittermaster - 22-12-2008 ja inderdaad, ff stoom afblazen in de turbo Re: poker afkortingen en termen; voor de beginners.... - Treesong - 11-02-2009 Helaas, ik moet maandag mijn toppositie in het Murphy's pubquiz klassement verdedigen ![]() *edit* oei vekeerde topic :oops: |