The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Cabaret - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: Cabaret (/showthread.php?tid=2355) |
Re: Cabaret - Kennemerland - 04-12-2008 Vanavond Freek, en maandag+woensdag ouderavond (da's ook cabaret). Dinsdag ook nog Marc-Marie. 't Kan even niet op.... Re: Cabaret 2007-2008 - Bumme - 05-12-2008 Ik ga 13e naar Micha Wertheim en 17e naar Freek. Beide nooit eerder geweest, ben benieuwd. Re: Cabaret 2007-2008 - Gerben Zonderland - 06-12-2008 Bumme Wrote:Ik ga 13e naar Micha Wertheim en 17e naar Freek. Beide nooit eerder geweest, ben benieuwd. Heb Micha vorig seizoen gezien, een paar weken na het 'rolstoel-drama' en ondanks dat er door hem zelf aan gerefereerd werd en er wederom een rolstoeler in de zaal zat was het een vermakelijke voorstelling. Jij gaat naar de try-out van de nieuwe voorstelling? Re: Cabaret 2007-2008 - Ad Wim - 06-12-2008 Ik zie Wertheim regelmatig in Toomler, en vind hem altijd zeer vermakelijk. De sint heeft mij gisteren twee kaarten voor de nieuwe show van Theo Maassen gebracht, mooi! Re: Cabaret 2007-2008 - Tripplexxx - 06-12-2008 Vorige week bij Freek geweest. Vond hem verrassend goed..... Re: Cabaret 2007-2008 - Kennemerland - 06-12-2008 Vorig jaar was Freek slecht, maar dit jaar: Tripplexxx Wrote:Vond hem verrassend goed..... Ik heb eindelijk weer eens onbedaarlijk gelachen.... Re: Cabaret - Moker - 08-12-2008 Gisteren de nieuwe van Najib op tv gezien...i rest my case ![]() Re: Cabaret - Gerben Zonderland - 08-12-2008 Moker Wrote:Gisteren de nieuwe van Najib op tv gezien...i rest my case Ik vond het wel aardig, maar niet meer dan dat. De vorige show was grappiger. Re: Cabaret - waf - 08-12-2008 ik vond hem ook wel aardig. Re: Cabaret - Bocaloca - 08-12-2008 beaam, heb leukere shows van hem gezien Re: Cabaret - Bocaloca - 08-12-2008 Over 2 weken overigens naar Theo Maassen. Ben benieuwd Re: Cabaret - Kennemerland - 11-12-2008 Kennemerland Wrote:Dinsdag ook nog Marc-Marie. Geen kop, geen staart. Geen verhaal, geen clou, gewoon gelul. En toch merk je op een gegeven moment dat je je rot zit te lachen. Maffe nicht. Re: Cabaret - Moker - 11-12-2008 Morgen ga ik naar sunset boulevard ![]() Re: Cabaret - Gerben Zonderland - 11-12-2008 Moker Wrote:Morgen ga ik naar sunset boulevard[gay] :8: Re: Cabaret - Treesong - 11-12-2008 M'n cabaretkammaraad Roel heeft ook weer wat liedjes uit z'n show op youtube gezet: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0taw2QA0aMQ&feature=related[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CrfukTiXBl4&feature=related[/youtube] Re: Cabaret - Bumme - 15-12-2008 Erg hard gelachen bij Micha Wertheim. Paar mooie (harde) grappen. Re: Cabaret - Balthazar - 15-12-2008 Treesong Wrote:M'n cabaretkammaraad Roel heeft ook weer wat liedjes uit z'n show op youtube gezet: ik vind hem goed. heb al regelmatig stukjes van hem bekeken. kan er zeker om lachen Re: Cabaret - Treesong - 15-12-2008 Balthazar Wrote:ik vind hem goed. heb al regelmatig stukjes van hem bekeken. kan er zeker om lachen Ik zal eens aan em vragen wanneer ie weer optreedt in tukker-country. Dan wil ie je vast wel op de gastenlijst zetten :wink: Re: Cabaret - Balthazar - 15-12-2008 Treesong Wrote:Balthazar Wrote:ik vind hem goed. heb al regelmatig stukjes van hem bekeken. kan er zeker om lachen jij hebt toen toch een keer die link erop gezet met die drugsgebruikers? dit jaar komt die Lambert-jan wel hier, en ik heb kaarten. Het wachten is nou alleen nog op Roel. De andere 2 vond ik niet leuk. Re: Cabaret - Treesong - 15-12-2008 Haha, Lambert-Jan... die is ook wel geestig ja ![]() Re: Cabaret - Bocaloca - 19-12-2008 Theo was ook redelijk geestig afgelopen disndag \ ![]() Re: Cabaret - Davydoff - 19-12-2008 Moker Wrote:Gisteren de nieuwe van Najib op tv gezien...i rest my case Geen ruk aan? Niet grappig? Inspiratieloos? Ik begrijpt nu waarom hij even geen shows meer gaat doen. Re: Cabaret 2007-2008 - Bumme - 23-12-2008 Kennemerland Wrote:Vorig jaar was Freek slecht, maar dit jaar: Ik vond het niet zo leuk. Voor de pauze wel aardig maar veel grappen zie je al van mijlenver aankomen. Dat laatste stuk met Anky op zijn rug was natuurlijk tenenkrommend. Na de pauze kregen we bijna een uur liedjes (van papier afgelezen) voor onze kiezen. Leuk dat hij hier zelf zoveel plezier in heeft maar laat hem dit lekker thuis doen............... 5 out of 10 en wat mij betreft mijn eerste en enige bezoek aan een voorstelling van Freek. Geef mij maar Droge Poepsteek! Re: Cabaret - Fabian - 24-12-2008 Donderdag naar Jan Jaap geweest, leuk, simpel en goed lachen. Goede zelfspot en gewoon een leuke show. Re: Cabaret - Ad Wim - 06-01-2009 Speciaal voor Ekslem: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RJCMq1kpXOk[/youtube] Re: Cabaret - Ekslem - 06-01-2009 :razz: , toch juist meer voor jou dan? Re: Cabaret - Winstonicus - 07-01-2009 Bocaloca Wrote:Theo was ook redelijk geestig afgelopen disndag \ dus Goed / Slecht /Kan er mee door Re: Cabaret - Bocaloca - 07-01-2009 Ja vond hem vrij sterk Re: Cabaret - Davydoff - 31-01-2009 Er is nog maar één cabaretier die mij niet kan teleurstellen en dat is Lebbis. Donderdag zag ik zijn nieuwe show (Hoe laat begint het schieten?) in De Meervaart. Hij was weer lekker op stoom. Beveiligingsbeambten, religie, astrologie, vrouwen en zelfs Obama krijgen het er van langs. Re: Cabaret - Kennemerland - 19-02-2009 Vanavond naar Guzman geweest. Gelukkig duurde het niet lang. Wat is die nieuwe show slecht. Als je je tijdens je show tot drie keer toe hardop afvraagt waarom het zo'n taai publiek is, zou je misschien kunnen bedenken dat je gewoon saai bent. Zijn boodschap: God bestaat niet, je bent je eigen god. Nou, nou dat is verrassend... |