The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Oefenwedstrijden 2007/2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Oefenwedstrijden 2007/2008 (/showthread.php?tid=2450)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14


- EJR - 21-07-2007

Quote:In Deventer is de oefenwedstrijd
tussen GA Eagles en Ajax gestaakt. Een
aantal supporters van beide clubs
raakte slaags met elkaar.In het centrum
van de stad braken ook relletjes uit
tussen groepjes supporters.Daarbij werd
een aantal kraampjes van een braderie
vernield.Het is er nu weer rustig.

Het seizoen is weer begonnen...


- Peter - 21-07-2007

Kraampjes van de braderie vernielen.. wat een helden! =D>


- D'r an met de lippe - 21-07-2007

FC Petr Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
FC Petr Wrote:Tsja.... moffen tegen moffen, trouwens die andere Duitse club verliest met 1-5 van Heart of Midlothian.

Jij bent ook echt de meest simpele ziel hier aanwezig he.
Geef je kinderen een lolly, dan ben je toch nog een interessant persoon voor iemand.

:lol: Vretje, zo ken ik je weer....Ha, ha, ha, hap en een gelukkig nieuw seizoen.[/size]

Ik heb ik dilemma, wat is triester: 1329393 grap over Tukkers en Duitsers herhalen of voor de 1329393 keer weer beginnen over happen.

Ik weet het antwoord! Zowel beginnen over happen als de grap over Tukkers en Duitsers maken terwijl dat Arnhem van je ook tegen de grens aan ligt is het triest!

Peter Wrote:Kraampjes van de braderie vernielen.. wat een helden! =D>

Liever vernielen die GAE'ers kraampjes op de braderie in Deventer dan dat ze weer de stamkroeg van Heracles supporters komen vernielen. Uiteraard tijdens de wedstrijd van Heracles want dan zijn er geen Heraclieden in het café.


- Peter - 21-07-2007

Alom bekend dat zowel Ajax als GAE veel tuig onder zijn supporters heeft. In mijn ogen dan ook gewoon heel stom van die ploegen om tegen elkaar te gaan oefenen.. je weet dat dat niet goed kan gaan. Tijdens PSV-GAE voor de beker afgelopen januari zat er ook een hoop van dat tuig uit Deventer stoer te doen tussen het PSV publiek (zeker toen ze voor kwamen :p). Gelukkig zijn de provinciale supporters van PSV slim genoeg om er niet op in te gaan waardoor er weinig gebeurde. Alleen de GAE supporters tussen de harde kern hadden het vrij zwaar te voorduren en stonden ruim voor de 0-1 weer buiten het stadion.


- D'r an met de lippe - 21-07-2007

Twee jaar geleden was er een verbod voor Ajacieden om Heracles - Ajax te bezoeken. Dit omdat een paar sukkeltjes het nodig vonden om de plezier van een goed bedoeld uitvak te verzieken door een onschuldig home in Den Haag te slopen. Enfein, tijdens die wedstrijd stonden er twee Amsterdammers bij ons in de 'harde kern' (tussen aanhalingstekens omdat ik het altijd zo omhoog trappent vind klinken). Ze kregen in rustige taal te horen dat ze één minuut de tijd hadden om het vak te verlaten en anders werden ze er iets minder vriendelijk uit geholpen. Ach bij Heracles valt het ook allemaal nog wel mee, ze kregen in ieder geval nog de tijd om rustig het vak te verlaten. Al hadden ze ook niet langer dan die minuut moeten wachten, dan hadden ze het Almelose ziekenhuis ook meteen kunnen bezoeken :wink: En nee, niet door toedoen van mij. Ik heb het niet zo op ruzie's. Ik drink ook liever mijn glas Grolsch leeg dan dat ik deze moet morsen door toedoen van een Amsterdams kneusje. Al zou ik het wel vervelend vinden (understatement) als er zo'n verstekeling in het vak staat tijdens de wedstrijd, maar er is bij anderen al genoeg animo om dit te voorkomen.


- Ekslem - 22-07-2007

Was dit al bekend? :eeeek:

Quote:Davids drie maanden in lappenmand
22 juli 2007


Ajax-trainer Henk ten Cate zal het de komende drie maanden moeten doen zonder Edgar Davids. De middenvelder brak in de gestaakte oefenwedstrijd tegen Go Ahead Eagles zijn linker scheenbeen.


Hij liep de blessure op toen hij een duel probeerde aan te gaan. Niet veel later werd overigens de oefenpot gestaakt wegens agressieve toestanden op de tribunes tussen supporters van Go Ahead en Ajax.



- Kennedy - 22-07-2007

http://www.youtube.com/watch?v=MsmvS9xdGjc

En dan durfen ze ook nog te beweren dat er Twentesupporters tussen liepen,tis toch fokking niet normaal meer.


- FC Petr - 22-07-2007

Wat een sukkels, te triest voor woorden. :roll:


- Ekslem - 22-07-2007

Amsterdam Hooligans
Helden =D>


- Ricochan - 22-07-2007

Kennedy Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=MsmvS9xdGjc

En dan durfen ze ook nog te beweren dat er Twentesupporters tussen liepen,tis toch fokking niet normaal meer.


tering tuig die ajassesieden, gelijk die ploeg uit de competitie halen!


Die afgekeurde hagenees fabian "ik laat iedereen mijn kaarten zien met pokeren" zat er zeker ook bij.


- Mukkus - 22-07-2007

Kennedy Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=MsmvS9xdGjc

En dan durfen ze ook nog te beweren dat er Twentesupporters tussen liepen,tis toch fokking niet normaal meer.

Dat paard uit het FC Twente-logo zag ik er wel tussen lopen!


- Fabian - 22-07-2007

Fabian Wrote:GAE - Ajax gestaakt ivm rellen... :eeeek:


Was er inderdaad bij, zie tijd...


- Mukkus - 22-07-2007

D'r an met de lippe Wrote:
FC Petr Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
FC Petr Wrote:Tsja.... moffen tegen moffen, trouwens die andere Duitse club verliest met 1-5 van Heart of Midlothian.

Jij bent ook echt de meest simpele ziel hier aanwezig he.
Geef je kinderen een lolly, dan ben je toch nog een interessant persoon voor iemand.

:lol: Vretje, zo ken ik je weer....Ha, ha, ha, hap en een gelukkig nieuw seizoen.[/size]

Ik heb ik dilemma, wat is triester: 1329393 grap over Tukkers en Duitsers herhalen of voor de 1329393 keer weer beginnen over happen.

Ik weet het antwoord! Zowel beginnen over happen als de grap over Tukkers en Duitsers maken terwijl dat Arnhem van je ook tegen de grens aan ligt is het triest!

Peter Wrote:Kraampjes van de braderie vernielen.. wat een helden! =D>

Liever vernielen die GAE'ers kraampjes op de braderie in Deventer dan dat ze weer de stamkroeg van Heracles supporters komen vernielen. Uiteraard tijdens de wedstrijd van Heracles want dan zijn er geen Heraclieden in het café.

Is dit duits? :wink:


- waf - 22-07-2007

brilsmurf doet het natuurlijk wel gewoon zelf, was nogal een overtreding van hem. was die overtreding ook niet de aanleiding dat het echt uit de hand liep?

blijft wel treurig, dat rellende volk tussen burgers. arme deventenaren, je schrikt je toch de tiefes? kunnen ze dat veldje in beverwijk niet gewoon opengooien?


- Fabian - 22-07-2007

Wedstrijd is gestaakt door 'bedreigingen' aan het adres van de ajacieden.. ??

Overigens wist ik dit vantevoren al, ze hadden geen uitvak gecreërd in Deventer, je kon gewoon kaarten kopen en dan kreeg je een plaats toegewezen. Het was dus heel 'normaal' dat er Ajacieden tussen de 'harde kern' van GAE stond...

Hoe dom kun je zijn, als je zoiets organiseert ? Je weet dat er bij Ajax zo'n 200/300 man altijd op zoek zijn naar rotzooi en bij GAE hebben ze ook altijd wel zo'n 100 rotzooitrappers.... =D>


- Depor - 22-07-2007

Kennis van mij was er met zijn zoontje van 3....

Wat ik begreep is dat men nadat Davids kermend van het veld af gedragen werd begon lachen en dansen etc....Dat trokken enkele Ajacieden niet en toen begon het gedonder...

Hoe sneu...(van beide kanten)


- Vret Mien Gras - 22-07-2007

Ach, potje knokken moet kunnen toch.


- Mukkus - 22-07-2007

Quote:Grote nederlaag voor AZ

ENNEPETAL - AZ heeft zondagmiddag met grote cijfers verloren van de Duitse club Bayer Leverkusen. De ploeg van trainer Louis van Gaal ging in het Duitse plaatsje Ennepetal met 4-0 onderuit. Bij rust leidde Leverkusen met 1-0 door een benutte strafschop van Bernd Schneider. Na de pauze scoorde Theofanis Gekas twee keer. Zijn Griekse landgenoot Michal Papadopulos maakte de 4-0.



- waf - 22-07-2007

Vret Mien Gras Wrote:Ach, potje knokken moet kunnen toch.

alhier de zachte kern van ajakkes. waren ze echt met 200, en de de-ven-ter-hoo-li-gans met 80?

zou me niks verbazen, de zachte kern staat immers niet voor niets bekend als laffe weglopers. :razz:

http://nl.youtube.com/watch?v=2PrvycA7pHU


- Ekslem - 23-07-2007

Dit is een prive video..........


- Fabian - 23-07-2007

Ekslem Wrote:Dit is een prive video..........

Waf zit stiekem ook bij de HK van Ajax.... Blijkbaar..

Veel filmpjes op Youtube, duidelijk te zien dat de GAE op 'Jodenjacht' gingen (mooi gezongen, lekker origineel ook) alleen maakten ze een vergissing in de groep Ajacieden op de Brink....

Zo dom, je ziet echt verdwaasde vaders en moeders rondrennen... Zoek lekker een weiland uit inderdaad... :eeeek:


- Peter - 23-07-2007

Zonde van die blessure van Davids voor Ajax.. wel weer grappig dat heel dat Ajaxnetwerk door de aankopen riep "we zijn verzwakt", toen Sneijder bleef "we worden zeker kampioen" en nu Davids blessé is "dit wordt weer een klote-seizoen". Mooiste is nog dat heel dat netwerk nu van Ajax verwacht dat ze even Motta halen als vervanger. Alsof die Motta er genoegen mee neemt 3 maanden te spelen om vervolgens zeker op de bank te komen achter Gabri, Sneijder en Davids (of grijpt Ajax eindelijk terug naar 4-4-2? Vast niet. Dat vind men daar 'laf').


- Ekslem - 23-07-2007

Waarom lees jij in hemelsnaam het Ajax netwerk? Aant werk jij!


- Peter - 23-07-2007

Je moet toch iets als je je verveelt. Bovendien vind ik het ook gewoon leuk om te lezen wat er onder Ajax-, Feyenoord-, Az- of welke supporters dan ook leeft. Voor een pot van PSV lees ik bv. ook regelmatig het supportersforum van de tegenpartij om te lezen hoe zij erover denken. Is gewoon mooi mi en denk dat wel meer mensen dit doen.


Overigens denken ze bij spits ook iets over PSV te weten. Een stuk voor onjuistheden een aannames:
PSV: puzzel met talloze stukjes
Ronald Koeman heeft met brede selectie keuze zat
maandag 23 juli 2007
Door Johan van Boven

Door Boven, Johan van


DUIZEL - Met het oefenpotje tegen Bosko '32 (0-10) kwam er zaterdagmiddag een einde aan de 'promotietour' van PSV door Brabant. In twee weken werden vier amateurclubs alle met dubbele cijfers opzijgezet. Trainer Ronald Koeman gebruikte daarvoor de meest uiteenlopende opstellingen. Met de oefenwedstrijden tegen VVV en MSV Duisburg op het programma zal de oefenmeester steeds meer toewerken naar zijn ideale basiselftal. Een behoorlijke kluif, want zijn brede selectie biedt legio mogelijkheden. Met name op het middenveld. Koeman blikte tevreden terug op de oefencampagne tot dusver. Al weet de PSV-trainer dat de wedstrijden tegen Wilhelmina (0-10), Herpinia (1-13), Sparta '25 (0-10) en Dosko '32 (0-10) geen reëel beeld geven van de kwaliteit binnen zijn selectie. ,,Maar het is wel duidelijk dat we dankzij een aantal nieuwe jongens meer mogelijkheden hebben. Niet alleen wat betreft het invullen van posities, maar ook op tactisch vlak. De concurrentie is groot en dat merk ik goed binnen de groep. Iedereen is bloedfanatiek. Tegen de amateurclubs heb ik zo veel mogelijk spelers speeltijd gegeven, zodat iedereen ritme kon opdoen. Tijdens de duels met VVV en Duisburg zal ik het accent leggen op de tactiek en bepaalde spelers meer speelminuten gunnen dan andere.'' Doel Het staat voor iedereen bij PSV buiten kijf dat Gomes ook dit seizoen weer het doel van de Eindhovenaren verdedigt. Bas Roorda schikt zich in zijn rol als tweede sluitpost. Verder neemt de technische staf van PSV vandaag een besluit over David Loria. De Kazachse doelman was een week op proef tijdens het trainingskamp in Oisterwijk en hoopt op een langer verblijf. Verdediging De belangrijkste aankoop voor de verdediging is een middenvelder. Mike Zonneveld, overgekomen van NAC, acteert het liefst op de linkshalfpositie, maar weet dat Koeman hem als verdediger wil gebruiken. ,,Veel tegenstanders spelen met twee spitsen dus kan ik vaak opkomen, áls ik tenminste aan spelen toekom'', aldus de bescheiden Zonneveld. Na de vier oefenduels is echter gebleken dat Koeman niet om hem heen kan. De trainer: ,,Mike heeft een heel goed linkerbeen. Daarmee heeft hij de afgelopen twee weken al meer voorzetten vanaf links gegeven dan we tijdens vorig seizoen hebben geproduceerd.'' Ook de Servische huurling Slobodan Rajkovic kan uit de voeten op de linksbackpositie, maar zal het waarschijnlijk vooral moeten doen met invalbeurten. Jan Kromkamp, Eric Addo, Carlos Salcido, Manuel da Costa, Dirk Marcellis en Alcides zullen de strijd moeten aangaan om de overige posities in de achterste linie in te vullen. Middenveld Met de terugkeerde huurlingen Otman Bakkal en Ismaïl Aissati heeft PSV de beschikking over drie musketiers met Marokkaanse achtergrond. De derde musketier, Ibrahim Afellay, lacht om de vergelijking. ,,Hoe je het ook noemt, het belangrijkste is dat ze na hun periode bij FC Twente terug zijn. Ismaïl was al goed en is in Enschede alleen nog maar sterker geworden. Heerlijk om weer met hem samen te kunnen spelen. Otman heb ik ook altijd een goede speler gevonden. Hij blinkt uit in positie kiezen en de diepte in gaan.'' Hoe sterk het middenveld verder is bezet, blijkt wel uit de belangrijkste overige namen in die linie: Timmy Simons, Tommy van der Leegte, Edison Mendez en Kenneth Perez. Aanval Tegen Dosko '32 etaleerde aanwinst Danko Lazovic zaterdagmiddag maar weer eens hoe makkelijk hij het net vindt. Hij kwam na rust (met een 0-2 stand) het veld in en schroefde met vier treffers de score behoorlijk op.


Vanwege een schorsing uit zijn Vitesseperiode moet de aanvaller de eerste twee competitiewedstrijden tegen Heracles en NEC missen. Jefferson Farfán (als hij blijft) en Arouna Koné zullen moeten uitmaken wie naast Lazovic komt te spelen. Ook talent Genero Zeefuik zal dit seizoen weer de nodige speelminuten krijgen, net als de Braziliaan Jonathan Reis. Koeman: ,,Erg prettig om zoveel kwaliteit in huis te hebben. Ik weet zeker dat we meer gaan scoren dan vorig jaar.''
:roll:


- Ricochan - 23-07-2007

Ekslem Wrote:Waarom lees jij in hemelsnaam het Ajax netwerk? Aant werk jij!

Peter is van alle markten thuis :wink:


- D'r an met de lippe - 23-07-2007

Vret Mien Gras Wrote:Ach, potje knokken moet kunnen toch.

Een paar weken geleden zag ik tijdens het stappen in Oldenzaal iemand in een Ajax shirt rondlopen. Hoezo ik wil graag in elkaar geslagen worden?

Gisteren bij Bruins heb ik ook een aantal mensen in elkaar gerost, maar dat is logisch. Al die fct'ers in het uitgaansleven nabij Almelo, dat kan natuurlijk niet.

Peter Wrote:Bovendien vind ik het ook gewoon leuk om te lezen wat er onder Ajax-, Feyenoord-, Az- of welke supporters dan ook leeft.

Ik lees nooit forums van andere clubs, maar beken dat ik de afgelopen 2 jaar voor de Twentse derby wel even het forum van de Enschedeërs bezocht. Wat ik daar las deed pijn aan de ogen (net als die verschrikkelijke felle rode lay-out), wat een onwaarheden! Wel grappig om te lezen dat 2 rode fusiekloontjes met elkaar in discussie raakten omdat één indentiteitloze vond dat ze best arrogant mochten zijn als ze tegen Heracles speelden. Calimerooooo Almelooohohoo. Ook leuk dat ze altijd in de waan leven dat wij jaloers zijn op hun gedrocht. Onze afkeer tegen hun club (grotendeels niet tegen de supporters hoor!!!!) komt alleen maar omdat hun beter presteren en dus zijn wij jaloers. Yeah right. Maargoed, ik heb het inmiddels tot kunst verheven om niet meer al te druk te maken om dit soort kleinigheden. De Heraclied weet wel beter, 104 jaar Twentse voetbalhistorie siert de mooiste club ter wereld! Oja, als je zulke dingen zegt roepen de rode supporters dat wij beginnen over de historie omdat wij nu niets meer hebben om trots op te zijn. Ze slaan de plank nogal mis, deels door onze historie hebben wij deze prachtclub om trots op te zijn!


- Vret Mien Gras - 23-07-2007

D'r an met de lippe Wrote:Gisteren bij Bruins heb ik ook een aantal mensen in elkaar gerost, maar dat is logisch. Al die fct'ers in het uitgaansleven nabij Almelo, dat kan natuurlijk niet.

:lol:
Je impliceert dus dat je met FCT'ers hebt geknokt?


- Treesong - 23-07-2007

Stoer


- D'r an met de lippe - 23-07-2007

Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Gisteren bij Bruins heb ik ook een aantal mensen in elkaar gerost, maar dat is logisch. Al die fct'ers in het uitgaansleven nabij Almelo, dat kan natuurlijk niet.

:lol:
Je impliceert dus dat je met FCT'ers hebt geknokt?

Geintje natuurlijk :wink:
Als ik alle fct'ers daar uit de weg wil ruimen blijft er een niet al te goed gevulde tent over :razz:


- EJR - 24-07-2007

Ik las net ergens dat Edje geen scheendekkers om had op het moment van zijn beenbreuk. Hoe dom kan je zijn als prof? #-o

[Image: davigsligtfc_119135b.jpg]