The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Online poker match - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: Online poker match (/showthread.php?tid=2949) |
- gittermaster - 03-12-2007 ik wacht af - gittermaster - 03-12-2007 nog steeds. heb inmiddels al wat geld gestort aldaar - Bumme - 03-12-2007 ik zit ook te wachten, weet alleen niet waarop.............. - harry_bierdop - 03-12-2007 harry_bierdop Wrote:- De $22 op stars van 18 uur Nou dat was weer een gezellige avond. - in de $22 eraf tegen een monsterdonk in een monsterpot met AKs vs AJo - Online poker match ging niet door - Pokernewscup krijg ik 3 x AA en 2 x KK in een half uur (en ook nog eens allemaal op mooie posities zoals de button en de CO) krijg ik NUL KOMMA NUL actie. Maar daarna zit ik uiteraard wel met JJ vs QQ van een shorty, met 55 vs JJ van een shorty en AK verliest van K4. - Fifty grand was ook gezellig.... AK vs QQ in blind battle. - en in ronde 3 van de HU matches krijg ik binnen 15 handen 2 x een royal flush om de oren :eeeek: - gittermaster - 03-12-2007 jammer dat juist op de avond dat we een pokertoernooitje willen spelen het forum eruit gaat ![]() - harry_bierdop - 09-12-2007 We are pleased to extend you the ability to post your own regular "private tournaments" to the PokerStars lobby. Your account has been updated so that you may now do so. - Ekslem - 10-12-2007 Dus morgen een sit n go? - Mac - 10-12-2007 vanavond baby!! morgen kan ik niet - gittermaster - 10-12-2007 kan zowel vanavond als morgen niet... En sowieso nooit meer bij pokerstars... - Mac - 10-12-2007 haha what happened? - gittermaster - 10-12-2007 ooo, niets hoor, maar vind die graphics zo verschrikkelijk en onoverzichtelijk dat ik mijn geld er daar vrij snel doorheen heb gejast, gewoon omdat ik niet meer wilde spelen ![]() - Treesong - 10-12-2007 gittermaster Wrote:ooo, niets hoor, maar vind die graphics zo verschrikkelijk en onoverzichtelijk dat ik mijn geld er daar vrij snel doorheen heb gejast, gewoon omdat ik niet meer wilde spelen Smoesjes ![]() - gittermaster - 10-12-2007 Treesong Wrote:gittermaster Wrote:ooo, niets hoor, maar vind die graphics zo verschrikkelijk en onoverzichtelijk dat ik mijn geld er daar vrij snel doorheen heb gejast, gewoon omdat ik niet meer wilde spelen Reageer jij nou maar eens op dat mailtje dat ik je vanmorgen heb gestuurd :razz: - Treesong - 10-12-2007 Ik dacht dat het grap was. GROOT en 30 man max, gaf denk ik de doorslag :wink: Is het koosjere boel? Ken je die gasten? - Mac - 10-12-2007 gittermaster Wrote:ooo, niets hoor, maar vind die graphics zo verschrikkelijk en onoverzichtelijk dat ik mijn geld er daar vrij snel doorheen heb gejast, gewoon omdat ik niet meer wilde spelen daarvoor kun je wisselen van skin schat ![]() - Treesong - 10-12-2007 Wat ik zeg, smoesjes. Het 2/4 nivo is daar gewoon te hoog voor gitter :razz: - gittermaster - 10-12-2007 Treesong Wrote:Ik dacht dat het grap was. GROOT en 30 man max, gaf denk ik de doorslag :wink: Ja ik ken ze heel goed. Ik organiseer t nl. zelf ![]() - gittermaster - 10-12-2007 Treesong Wrote:Wat ik zeg, smoesjes. Het 2/4 nivo is daar gewoon te hoog voor gitter :razz: haha, nee hoor. Ik had maar 50 dollar gestort voor onze zgn "poker match". Heb toen maar een sit and go gedaan. Mara werd helemaal misselijk van die site en die onduidelijke manier van aangeven hoeveel er gebet wordt etc. @ Mac: Dan blijft ie onoverzichtelijk.... ![]() - Treesong - 10-12-2007 gittermaster Wrote:Treesong Wrote:Ik dacht dat het grap was. GROOT en 30 man max, gaf denk ik de doorslag :wink: Waar dan? :8: - gittermaster - 10-12-2007 een maatje van mij woont in Haarlem Waarderpolder antikraak in een oud bedrijfspand... - Mac - 10-12-2007 gittermaster Wrote:Treesong Wrote:Wat ik zeg, smoesjes. Het 2/4 nivo is daar gewoon te hoog voor gitter :razz: even in de opties kijken dan kun je aangeven dat je het bedrag erbij wilt hebben staan ![]() - Ekslem - 10-12-2007 Ik vind het (ook) hele fijne software - Treesong - 10-12-2007 gittermaster Wrote:en die onduidelijke manier van aangeven hoeveel er gebet wordt etc. Wat is daar nu onduidelijk aan? Tenzij je echt alles hebt uitgezet in opties is het net zo duidelijk als partypoker ![]() - gittermaster - 10-12-2007 hmmm, daar heb ik dus niet naar gekeken... Nou goed, misschien toch nog maar eens kijken... - harry_bierdop - 10-12-2007 Pokerstars heeft gewoon veruit, maar dan ook echt kop en schouders boven de rest uit, de beste software. 100 duizend opties, alle talen en ook niet onbelangrijk als 1 van de weinig sites programmatuur die het er, als er geen rare dingen gebeuren, in toernooien er voor zorgt dat je op een goede plaats wordt gezet aan tafel na een reseat. - Ad Wim - 10-12-2007 Ik vind Everest er verreweg het mooiste en meest overzichtelijk uit zien, maar dat kan ook gewenning zijn natuurlijk... - gittermaster - 10-12-2007 dat laatste denk ik vooral. Ik zweer bij partypoker, maar zal ook door gewenning komen... en natuurlijk viplevel A :razz: |