The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Carnaval 2006 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Carnaval 2006 (/showthread.php?tid=344) |
- Vret Mien Gras - 27-02-2006 Net uit bed en ga er zo weer in liggen. Ik word oud man. - Treesong - 27-02-2006 Vret Mien Gras Wrote:Net uit bed en ga er zo weer in liggen. Niet vergeten eerst een glas verse sju te drinken en een boterham met pindakaas te eten! - Davydoff - 27-02-2006 In Schotland gaat een stokerij een extreem zware whisky stoken. Waar normale whisky gemiddeld tussen de 40% en 50% alcohol bevat, moet deze variant uitkomen op 92%. De drank zal worden gefabriceerd in stokerij Bruichladdich op het Schotse eiland Islay. Gebruikt wordt een recept uit 1695. In plaats van twee keer moet deze whisky vier keer worden gedistilleerd. Pas over twaalf jaar is hij gereed voor consumptie. Het 17de-eeuwse recept meldt dat de drank ''alle ledematen verlamt''. Voor een volwassen man kunnen meer dan 2 glaasjes voldoende zijn om de 'adem te laten stokken'. - Treesong - 27-02-2006 Davydoff Wrote:het Schotse eiland Islay. Daar komt idd alleen maar MANNEN whisky vandaan :8: Davydoff Wrote:Voor een volwassen man kunnen meer dan 2 glaasjes voldoende zijn om de 'adem te laten stokken'. It's a pan galactic gargle blaster! ![]() - Ricochan - 27-02-2006 Davydoff Wrote:In Schotland gaat een stokerij een extreem zware whisky stoken. Waar normale whisky gemiddeld tussen de 40% en 50% alcohol bevat, moet deze variant uitkomen op 92%. En de lol hiervan is? :roll: - Davydoff - 27-02-2006 Ricochan Wrote:Davydoff Wrote:In Schotland gaat een stokerij een extreem zware whisky stoken. Waar normale whisky gemiddeld tussen de 40% en 50% alcohol bevat, moet deze variant uitkomen op 92%. Geen idee... jij bent toch de ex-alcoholist. - Onmeunige Ik - 01-03-2006 Was weer een DIKKE VETTE HOER'N BENDE in Losser, Oldenzaal en Enschede :eeeek: - Vret Mien Gras - 01-03-2006 Onmeunige Ik Wrote:Was weer een DIKKE VETTE HOER'N BENDE in Losser, Oldenzaal en Enschede :eeeek: : ![]() - D'r an met de lippe - 02-03-2006 Rossum wordt vergeten :razz: - Treesong - 02-03-2006 Hoe dan ook... dat kutfeest is weer een jaar voorbie... =D> - Ekslem - 02-03-2006 Treesong Wrote:Hoe dan ook... dat kutfeest is weer een jaar voorbie... =D> Vrijdag was het best lachen hoor! Zaterdag en zondag weet ik niet meer #-o - Treesong - 02-03-2006 Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Hoe dan ook... dat kutfeest is weer een jaar voorbie... =D> Een black out van twee dagen... zo pedis heb IK het zelfs nog nooit gemaakt ![]() - Ekslem - 02-03-2006 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Hoe dan ook... dat kutfeest is weer een jaar voorbie... =D> :razz: , van de middagen kan ik me nog wel het 1 en ander herinneren hoor! :8: Een schrobbelertje bij iedere 2 biertjes was wederom niet zo'n succes. - Riekki - 03-03-2006 Zo....ik ben ook weer boven water - BIERTEAM.NET - 03-03-2006 Riekki Wrote:Zo....ik ben ook weer boven water Ik ook! 5 dagen goed carnaval gevierd, woensdag een dagje bijkomen en nu alweer 2 dagen stage gelopen! Kmoet zeggen dat dat carnaval vieren me toch beter beivel, maar we zullen weer een jaartje moeten wachten! - harry_bierdop - 04-03-2006 Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus, Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus, en dat vloog maar heen en weer.ja, ja.. Oooh lief klein konijntje Oooh lief klein konijntje Oooh lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus en dat vloog maar heen en weer :8: : ![]() - Bor de Wolf - 04-03-2006 harry_bierdop Wrote:Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus, ![]() Na de hit van mijn vrienden Ed & Willem is het niveau van de carnavalsliedjes behoorlijk gedaald.... Zoek geen spijkers op laag water Maar sla de spijker op z'n kop Smeed het ijzer als het heet is En sla d'r altijd bovenop Yeh - d'r bovenop - Vret Mien Gras - 08-01-2007 Loop ik afgelopen weekend een kroeg binnen en ja hoor; carnaval : ![]() Meer weet ik ook niet meer van die avond. - Treesong - 08-01-2007 Tering, die ellende begint ook weer inderdaad ![]() - waf - 08-01-2007 Vret Mien Gras Wrote:Loop ik afgelopen weekend een kroeg binnen en ja hoor; carnaval : gelijk weer een klap op je muil gekregen zeker? :lol: - Ekslem - 08-01-2007 Ik ben benieuwd hoe het er dinsdags met carnaval in ehv uit zal zien. Die Engelsen weten niet wat ze zien :lol: . Ik denk dat ik dinsdag maar niet ga carnavalluh anders zie ik zeker geen steek van de wedstrijd! - Treesong - 08-01-2007 waf Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Loop ik afgelopen weekend een kroeg binnen en ja hoor; carnaval : Het kelderluik stond nog open - waf - 08-01-2007 Treesong Wrote:waf Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Loop ik afgelopen weekend een kroeg binnen en ja hoor; carnaval : propjes rechten had jij noig gehaald he? :wink: - Ricochan - 08-01-2007 carnaval is voor de michael van gerwens ! - Ekslem - 08-01-2007 Ricochan Wrote:carnaval is voor de michael van gerwens ! Mss dat je het ook eens zou moeten proberen. Wie weet dat je dan nog eens een lekkere chick scoort! - Bocaloca - 08-01-2007 jaaa dit jaar voor het 2e achtereenvolgende jaar carnaval vieren. lang leve brabantse schoonmama - Ricochan - 08-01-2007 Ekslem Wrote:Ricochan Wrote:carnaval is voor de michael van gerwens ! zal mijn vrouw blij mee zijn ! - Ekslem - 08-01-2007 Ricochan Wrote:Ekslem Wrote:Ricochan Wrote:carnaval is voor de michael van gerwens ! Tip 1: Neem nooit je vrouw mee als je gaat carnavalluh :8: - Ricochan - 08-01-2007 Ok wanneer gaan we : ![]() - Ekslem - 14-02-2007 Nog twee nachtjes (voor sommige nog 1) ![]() |