The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
RIP Di Tommaso - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: RIP Di Tommaso (/showthread.php?tid=379) |
- Bumme - 29-11-2005 Dugarry Wrote:Heb ook al een hoop berichten met galgen(waard)humor gezien. Mij nog te vroeg, al is het wle deel van de verwerking natuurlijk. Tja wat dacht je dat ik in mijn hoofd heb zitten...... Het overlijden van Di Tomasso heeft mij echt enorm aangegrepen maar ik kan respect voor de overledende en nabestaande altijd goed scheiden van een opmerking met galgenhumor. Uit respect voor enkele mensen hier die dat duidelijk niet kunnen wacht ik nog even. De reactie op de Tsunami-wintour heb ik nog fris in mijn geheugen........ - Dugarry - 29-11-2005 Bumme Wrote:Dugarry Wrote:Heb ook al een hoop berichten met galgen(waard)humor gezien. Mij nog te vroeg, al is het wle deel van de verwerking natuurlijk. Tsunami-wintertour was het toch? - Matador! - 29-11-2005 vi.nl Wrote:'Di Tommaso was een sieraad voor FC Utrecht' Dan heeft hij dus 's avonds contact met de clubarts gehad. Volgens mij als je 'iets teveel eet' duik je niet eerder je bed in dan normaal... - Davydoff - 29-11-2005 Matador! Wrote:Dan heeft hij dus 's avonds contact met de clubarts gehad. Volgens mij als je 'iets teveel eet' duik je niet eerder je bed in dan normaal... dat kan zijn vrouw ook gewoon verteld hebben. - Bor de Wolf - 29-11-2005 In het belang van de volksgezondheid wil ik graag horen in welke toko hij uit eten is geweest... - Dugarry - 29-11-2005 :lol: Als ik mijn pens goed heb vol zitten vreten ga ik ook het liefst ff lekker liggen, maar dan wel op de bank voor de tv. Ik wacht op 't wereldje, verwacht wat goede inzendingen van Bumme Esdee - Kleine Jan - 29-11-2005 Bor de Wolf Wrote:In het belang van de volksgezondheid wil ik graag horen in welke toko hij uit eten is geweest... Als het maar niet het stamcafe van de gebroerders Bever is he? - Bumme - 29-11-2005 Dugarry Wrote::lol: Ik verwacht vandaag geen wereldje. - Dugarry - 29-11-2005 Dr is al één van de gebroeders de pijp uit, laat de andere dus voorzichtig zijn. - Matador! - 29-11-2005 Bumme Wrote:Dugarry Wrote::lol: D'r is vandaag wel een Fotosoep... :roll: - Bumme - 29-11-2005 Zag net op het condoleance register van FC Utrecht wel een opmerkelijk berichtje staan: "Ik vind het heel erg van Di Tommassi maar gelukkig had ik Keller en Terol." Gecondoleerd E. B. Sports - Matador! - 29-11-2005 Bumme Wrote:Zag net op het condoleance register van FC Utrecht wel een opmerkelijk berichtje staan: :lol: :lol: :lol: - Bocaloca - 29-11-2005 =D> =D> =D> =D> - Dugarry - 29-11-2005 :razz: - goa - 29-11-2005 Kunnen we Shoe Atjon nu eindelijk weer eens opstellen? - Matador! - 29-11-2005 goa Wrote:Kunnen we Shoe Atjon nu eindelijk weer eens opstellen? Waarschijnlijk was dat budgettair al een beetje waar EB op hoopte... :roll: - Bor de Wolf - 29-11-2005 goa Wrote:Kunnen we Shoe Atjon nu eindelijk weer eens opstellen? Of Leen (8:60 ipv 8:65) - Dugarry - 29-11-2005 Bogarde kan zijn schoenen iig weer uit de wilgen halen. - Onmeunige Ik - 29-11-2005 Geen woorden voor :cry: - gittermaster - 29-11-2005 Wooow! Hele dag hard gewerkt, dacht ff kijken of er nog iets leuks gemeld is op t forum en dan dit bericht... Diep en diep triest. - Matador! - 29-11-2005 gittermaster Wrote:Wooow! Hele dag hard gewerkt, dacht ff kijken of er nog iets leuks gemeld is op t forum en dan dit bericht... Ben jij dan de hele dag verstoken van radio en internet aan het werk? - goa - 29-11-2005 Mensen die de radio aanzetten op hun werk hebben het niet ver geschopt in ieder geval ![]() - Bor de Wolf - 29-11-2005 goa Wrote:Mensen die de radio aanzetten op hun werk hebben het niet ver geschopt in ieder geval Dan heb je niet het laatste gedeelte van de film gezien... - Treesong - 29-11-2005 Bor de Wolf Wrote:goa Wrote:Mensen die de radio aanzetten op hun werk hebben het niet ver geschopt in ieder geval Wat? Dat zelfs dan de cocktailwaitresses em niet eens zien? :lol: - Scumpie - 29-11-2005 Matador! Wrote:goa Wrote:Kunnen we Shoe Atjon nu eindelijk weer eens opstellen? complotje waf? :wink: - Yzeren Henkie - 29-11-2005 Wow, net als Gitter een dag lang hard gewerkt en nu dit lezen... :eeeek: RIP Di Tommaso :cry: - waf - 30-11-2005 het wordt alleen maar tragischer. ![]() Quote:Di Tommaso zou weer vader worden. - Keyzer - 30-11-2005 Dit heb ik vanmiddag geschreven voor de krant van morgen: DiTo, een sieraad voor de club Zijn komst in de zomer van 2004 zorgde bij het uiterst kritische thuispubliek voor nogal wat gefronste wenkbrauwen. Want, DiTo ââ¬â zoals de supporters David di Tommaso al snel liefkozend doopten ââ¬â was nu niet bepaald een speler van naam of faam. De fans vroegen zich hardop af of de 24-jarige speler van de Franse eerstedivisionist Sedan wel goed genoeg was om de vertrokken Patrick Zwaanswijk te vervangen. Aan de andere kant spraken de feiten ââ¬â Champions League met AS Monaco en basisspeler bij Jong Frankrijk ââ¬â in zijn voordeel. Het laatste restje twijfel werd weggenomen in zijn eerste officiële duel voor FC Utrecht. In het duel om de Johan Cruijff Schaal werd aartsrivaal Ajax in de Arena met duidelijke cijfers verslagen door de bekerhouder: 4-2. De Fransman voldeed aan het ideaalbeeld van de FC Utrecht-speler. Niet zeiken, maar de mouwen opstropen en erin kletsen. Hij ging altijd voorop in de strijd en liet zich na iedere wedstrijd zien in het supportershome. DiTo paste zich bovendien snel aan, leerde rap de eerste woordjes Nederlands en zette zich in voor maatschappelijke projecten in de regio.Het duurde dan ook niet lang voordat zijn naam van de tribunes in Stadion Galgenwaard rolde. Aan het eind van zijn eerste seizoen in Utrechtse dienst werd hij met grote afstand verkozen tot Speler van het Jaar. Ook in de spelersgroep lag de altijd vrolijke, uiterst charmante en ââ¬â volgens vrouwelijke supporters ââ¬â aantrekkelijke Fransman goed. Toen zijn medespelers bij een uitwedstrijd zijn clubkostuum verstopten en vervingen voor een Elvis-pak, stond hij de pers ââ¬â zichtbaar genietend ââ¬â als ââ¬ËThe Kingââ¬â¢ te woord. Gisteren kwam een eind aan het leven van de 26-jarige speler. In de bloei van zijn carrière, wekelijks behorend tot de uitblinkers. Nog niet zo lang op de hoogte van het feit dat hij en zijn vrouw Audrey een tweede kindje verwachtten, na de geboorte van hun zoontje afgelopen zomer. Een geboorte die hij bekroonde met een schitterende goal in de thuiswedstrijd tegen AZ. In plaats van de treffer met zijn teamgenoten te vieren, sprintte Di Tommaso een metertje of 80 om zijn vrouw met een handkus te bedanken. Het tekende de speler, die werd geroemd om zijn inzet en snelle aanpassing. Hij was voor velen een sieraad voor de club. - Keyzer - 30-11-2005 Overigens... Diep respect voor Wesley Sneijder... Die kwam toch mooi vanavond even een bosje bloemen afleveren... Ook Anouar Diba liet zich vanmiddag al zien, evenals een handvol oud-spelers als Ponk, Bosschaart, Van de Haar, enz... Een filmpje met Sneijder is te zien op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bunnikside.nl">http://www.bunnikside.nl</a><!-- w --> - Genomico - 30-11-2005 Keyzer Wrote:Quote:Een woordvoerder van de club zei dat de club overdonderd is door het overlijdensbericht. ,,De ploeg is ineens een van zijn beste spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een ding weten we zeker; Tommaso nam geen doping.'' Wie bij Utrecht dan wel???? (Sorry, ik kon het niet laten) |