The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Voorspelling Top5 FTM 2009 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Voorspelling Top5 FTM 2009 (/showthread.php?tid=4133) |
Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - buurs - 15-09-2009 Ad Wim de druk niet aan kan :8: Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - Haggie - 15-09-2009 mindlight is goed bezig om voor zijn fans een uitstekende ranking neer te zetten... Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - buurs - 15-09-2009 is dat zo? Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - mindlight - 15-09-2009 Haggie Wrote:mindlight is goed bezig om voor zijn fans een uitstekende ranking neer te zetten... Na deze week zal het verval inzetten vrees ik, dit was echt kostbaar. Maargoed, gelukkig nog wel even te gaan. Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - Mitch - 15-09-2009 Conclusie dat de 2 personen die mij hebben gekozen er ook ver naast zitten! Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - Haggie - 15-09-2009 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik ben het hier ook wel gedeeltelijk mee eens. Al kan ik nu echt nog niet inschatten tussen wie de strijd om de nummer 1 plek zal gaan, dus tussen andre en buurs weet ik nog niet. Maar de namen die jullie noemen, kan ik me wel in vinden.omyaca Wrote:Dit lijstje valt me nu pas op, wat een vertrouwen hebben jullie in mij! =D> Haggie houdt zelf stand! Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - buurs - 16-09-2009 Wel leuk om al die reacties op de eerste pagina's te lezen :razz: Kuiper, Tripple en Overdune hebben zichzelf aardig overschat.... Tripple ging geen team meer maken, toen het verval was ingezet...mentaal niet echt sterk :8: Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - kooltje - 16-09-2009 Ad Wim Wrote:=D>buurs Wrote:FTM'ers, ik was jullie zojuist aan het stangen met mijn vergelijkingen en jullie hapten aardig :8:Tuurlijk, nu is het weer stangen, waar hebben we dat eerder gezien? :roll: Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - Bocaloca - 16-09-2009 =D> =D> =D> Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - kooltje - 16-09-2009 1. Buurs 10x gekozen 2. Haggie 3x gekozen 3. Monsterachtig 1x gekozen 4. Stille 1x gekozen 5. Kooltje 1x gekozen Waarschijnlijk Stille en Monster ook op hun zelf gestemd :lol: Deze drie mensen versperren de weg voor Arco, Andre en Ad Wim die allen veel vaker gekozen zijn. Maar ja wat is de waarde hiervan...Omyaca 14 uit 14 maar op een dramatische 23ste plaats. Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - buurs - 16-09-2009 :-({|= Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - Ad Wim - 16-09-2009 kooltje Wrote::razz:Ad Wim Wrote:=D>buurs Wrote:FTM'ers, ik was jullie zojuist aan het stangen met mijn vergelijkingen en jullie hapten aardig :8:Tuurlijk, nu is het weer stangen, waar hebben we dat eerder gezien? :roll: Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - buurs - 16-09-2009 Jammer dat jij dan wel Nadal consequent in je team had... En ook na zijn blessure bij het 2e toernooi had je alweer vertrouwen in hem :wink: Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - Overdune - 16-09-2009 buurs Wrote:Wel leuk om al die reacties op de eerste pagina's te lezen :razz: Ik kom inderdaad niet in de buurt van de eerste plaats. Het bleek ivm de deadlines toch vrij lastig om fatsoenlijk mee te doen vanuit Australië. Ze lagen voor mij vrij vaak om een uur of vijf 's ochtends en dat is lastig, zeker als er volop gespeeld wordt rond die tijd. André heeft me hier regelmatig uit de brand geholpen door m'n team op het laatste moment te checken of af en toe zelfs helemaal samen te stellen. Vaak ook vergat ik het hem te vragen, zodat ik mooie q's of afzeggingen miste of zelfs helemaal vergat een team te maken (vooral dat laatste helpt natuurlijk niet echt). Anyway, afgezien daarvan had ik het ook niet gered. Binnenkort ben ik weer in NL, dus houd vast rekening met me voor volgend seizoen Buurs. ![]() Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - buurs - 16-09-2009 Ik schrijf je op voor volgend jaar :wink: Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - Haggie - 03-12-2009 Voorspelling top5 medeforummers: (13 voorspellingen) Winnaar FTM 2009: Buurs................................................................4x gekozen Omyaca .............................................................3x gekozen Arco.................................................................2x gekozen Overdune, Kuiper, Sao Paulo, Andre, Kooltje,Cornholio......1x gekozen 2e plaats: Omyaca..................................................7x gekozen Ad Wim..................................................3x gekozen Buurs,Andre.............................................2x gekozen Arco......................................................1x gekozen 3e plaats: Omyaca.......................................................................3x gekozen Overdune,Woerdie..........................................................2x gekozen Stille,Haggie,Arco,CC,Ad Wim,Andre,Monsterachtig, Mindlight.......1x gekozen 4e plaats: Buurs.....................................................4x gekozen Overdune, Kuiper,Andre...............................2x gekozen Omyaca,Arco,Cornholio,Mitch,Ad Wim..............1x gekozen 5e plaats: Haggie, Arco,Woerdie..................................3x gekozen Andre,Ad Wim...........................................2x gekozen Mindlight,CC,Cornholio,Mitch,Sao Paulo..............1x gekozen ---------------------------------------------------------------------------- Gekozen van de 12 deelnemers Omyaca.............................................14 uit 14 Buurs................................................10 uit 14 Andre,Arco..........................................8 uit 14 Ad Wim..............................................7 uit 14 Overdune,Woerdie.................................5 uit 14 Haggie...............................................4 uit 14 Kuiper,Cornholio....................................3 uit 14 CC,Sao Paulo,Mindlight,Mitch.....................2 uit 14 Stille, Kooltje,Monsterachtig......................1 uit 14 ---------------------------------------------------------------- .......................................................70 uit 70 Re: Voorspelling Top5 FTM 2009 - centre court - 03-12-2009 Ik had mezelf op 3 geloof ik. :-({|= |