The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Forumdag ABN WTT - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Forumdag ABN WTT (/showthread.php?tid=4270) |
Re: Forumdag ABN WTT - kuiper - 13-02-2009 Ik wil zeker graag mee en ik stel de auto (lease-bak van Uiterwijk Winkel) wel beschikbaar. Alleen ik wil niet de hele rit heen en terug zelf rijden. Ik pik dan wel diverse jongens op en geef het stuur dan wel over. Gisteren bijna 6 uur gereden voor één dagje Rotterdam. :roll: Re: Forumdag ABN WTT - Scholten! - 13-02-2009 Wat een fantastische plannen. Helaas ben ik er wss niet bij, de week van RG is namelijk mijn tentamenweek... Maar in Rosmalen moeten we ook zeker een forumdagje doen. Hopelijk kan je daar wat gezelliger en goedkoper bier drinken :wink: Re: Forumdag ABN WTT - Bocaloca - 13-02-2009 Roland garros ga ik mee. Eventueel stuur overnemen en uiteraard betalen voor benzine ( als we met de auto gaan) geen probleem ![]() Re: Forumdag ABN WTT - kuiper - 13-02-2009 benzine (sponsor Uiterwijk Winkel :wink: ) Re: Forumdag ABN WTT - Elikian - 13-02-2009 Ik vind het leuk om auto te rijden, dus geen probleem daar. Re: Forumdag ABN WTT - mindlight - 14-02-2009 Hmm voor mij wordt het toch problematisch ![]() Re: Forumdag ABN WTT - kuiper - 14-02-2009 Dat meen je niet mindlight. Kom op, dit is toch wel iets belangrijkers dan Theo Maassen en familie. :oops: Re: Forumdag ABN WTT - mindlight - 14-02-2009 Uhh nee dat natuurlijk niet. Helaas zal ik dus voor deze dagen af moeten haken Re: Forumdag ABN WTT - Bocaloca - 14-02-2009 Theo Maassen - zie You Tube ![]() Re: Forumdag ABN WTT - Stille - 14-02-2009 Ik ga wel mee, lijkt me wel lachen. Zondags weg is wel klote ivm deadline FTM. Als ik mee kan rijden graag, anders pak ik wel de Thalys. Ticket daar kan ik voor mezelf heel goedkoop regeen (agententarief). De maandag en dinsdag zijn idd een prima optie, dan wordt er het meeste gespeeld en valt er het meest te juichen/schelden. Re: Forumdag ABN WTT - kuiper - 14-02-2009 Inderdaad de deadline ligt natuurlijk op zondag 23.59. Dan maar maandagmorgen vroeg weg. Met de auto is dat natuurlijk qua file's wel weer kut. Re: Forumdag ABN WTT - Bocaloca - 14-02-2009 mwah je kan er voor kiezen om de deadline anders te zetten, en dan eventueel echt vroeg te gaan rijden, maandag om 5 uur ofzo. Ben je ook op tijd in Parijs Re: Forumdag ABN WTT - buurs - 14-02-2009 kuiper Wrote:Inderdaad de deadline ligt natuurlijk op zondag 23.59. Dan maar maandagmorgen vroeg weg. Met de auto is dat natuurlijk qua file's wel weer kut. deadline kan op zondag om 13 uur ofzo, want zondagmiddag worden er al partijen gespeeld. Re: Forumdag ABN WTT - kooltje - 14-02-2009 We zijn een keer op tijd met het bepalen van de deadline =D> Re: Forumdag ABN WTT - kuiper - 14-02-2009 De echte supporters. [attachment=0] Re: Forumdag ABN WTT - Overdune - 14-02-2009 Wie is wie? Re: Forumdag ABN WTT - Bocaloca - 14-02-2009 Wie is wie Re: Forumdag ABN WTT - kuiper - 14-02-2009 Boven: Scholten, Mindlight, Centre Court, Ad Wim Midden: Stille, Haggie Beneden: Musse Fotograaf: Kuiper Re: Forumdag ABN WTT - centre court - 14-02-2009 onderin van links naar rechts: stille en haggie. bovenin van links naar rechts: scholten, mindlight, cc, ad wim op deze foto ontbreken kuiper en tripplle. Re: Forumdag ABN WTT - kuiper - 14-02-2009 Tripple kwam later. Re: Forumdag ABN WTT - Haggie - 14-02-2009 =D> Re: Forumdag ABN WTT - Musse - 14-02-2009 :lol: volgens mij sliep ik toen nog ofzo :roll: Re: Forumdag ABN WTT - Jappiesevic - 15-02-2009 geslaagd dagje dus gehad ![]() ![]() Re: Forumdag ABN WTT - Elikian - 16-02-2009 Wie en hoe worden kaartjes geregeld trouwens? ![]() (het is geen nederlands, maar het is kort en men weet wat ik bedoel ![]() Re: Forumdag ABN WTT - Stille - 16-02-2009 De ground passen kosten maar 21 euro per dag. Dus voor 2 dagen 42 euro. Er is al eerder door een aantal mensen gezegd dat het geen probleem is om kaarten ter plaatste te kopen. Heb net op de site van RG zitten kijken, je kan de ground passen vanaf 1 maart ook op internet kopen Re: Forumdag ABN WTT - Bocaloca - 16-02-2009 da is geen geld zeg :| Re: Forumdag ABN WTT - Elikian - 16-02-2009 Ik heb vanmorgen vrij gekregen voor die dagen dus ik ben erbij! Re: Forumdag ABN WTT - Bocaloca - 16-02-2009 ik ook :-({|= :-({|= Re: Forumdag ABN WTT - mindlight - 16-02-2009 Ik baal er echt van, fuckzooi! Maar jullie uiteraard wel veel plezier gewenst! Re: Forumdag ABN WTT - Ad Wim - 16-02-2009 Maar we hoeven toch niet per se op maandag en dinsdag te gaan, donderdag en vrijdag kan toch ook bijvoorbeeld? |