The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
weer - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: weer (/showthread.php?tid=441)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


- goa - 25-01-2006

Hetgeen illustreert WAAROM dergelijke gebieden in het algemeen worden gezien als enigszins achterlijk.


- Bor de Wolf - 25-01-2006

Ricochan Wrote:
goa Wrote:Onruststokert:

Verwachting komende 5 dagen
donderdag 26 januari tot en met maandag 30 januari 2006
Zonnig, temperatuur overdag rond het vriespunt en 's nachts lichte tot matige vorst. Vanaf zondag iets minder koud.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.knmi.nl">http://www.knmi.nl</a><!-- w -->


Dit is dus perfect voetbal weer, dus niks aan het jatje.

Met een weekje matige vorst wordt er op de meeste velden echt niet gebald. Wel natuurlijk de eerste schaatswedstrijden op natuurijs...


- Gerben Zonderland - 25-01-2006

Matador! Wrote:zo 29.01.06 14:30 FC Groningen - NAC Breda - veldverwarming(??)

Iemand aanvullingen?

Het sneeuwt hier niet, het vriest hier niet, er valt slechts een mild motregentje, dus niks geen (normaal Gronings?) afgelastingen hier.


- Bor de Wolf - 25-01-2006

Overdag een graad of 2, 's nacht -5 gedurende een aantal dagen maakt de meeste velden onbespeelbaar, zegt P.



[Image: WeermanPelleboer1.jpg]


- Treesong - 25-01-2006

Net even een broodje hete kip gehaald en dat was best fijn zo hier met dat zonnetje in oud-West :cry:


- Bor de Wolf - 25-01-2006

Treesong Wrote:Net even een broodje hete kip gehaald en dat was best fijn zo hier met dat zonnetje in oud-West :cry:

één kip maakt nog geen zomer

[Image: dancing-chicken.gif]

...maar hier in 1015 schijnt ook t zonnetje. Ik ga zo maar een broodje pastrami halen


- Treesong - 25-01-2006

Zo, lekker kopje espresso er bij en zo meteen es gaan knobelen of ik naar de Sundays ga of de Chinese massagemeisjes :8:


- Kleine Jan - 07-02-2007

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hakkuh Hakkuh Hakkuh


Quote:KNMI waarschuwt voor dik pak sneeuw
AMSTERDAM -
Nederland dreigt donderdag bedekt te worden door een dik pak sneeuw. Het weerinstituut KNMI heeft voor donderdag een voorwaarschuwing voor een weeralarm afgegeven.



In de loop van donderdagochtend trekt een omvangrijk sneeuwgebied van het zuiden uit langzaam naar het noorden. De voorste begrenzing van het gebied bereikt naar verwachting tegen donderdagavond het noordoosten van het land



- Gerben Zonderland - 07-02-2007

Er wordt niet niet gevlokt, begrepen? :letitallout:
Ik wil vanavond trainen en heb geen zin in mutsen, handschoenen of ski-brillen....


- Mukkus - 07-02-2007

Gerben Zonderland Wrote:Er wordt niet niet gevlokt, begrepen? :letitallout:
Ik wil vanavond trainen en heb geen zin in mutsen, handschoenen of ski-brillen....

Een beetje kerel gaat ook met dit weer in de korte broek trainieren. Of train je met een dameselftal mee?


- Gerben Zonderland - 07-02-2007

Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Er wordt niet niet gevlokt, begrepen? :letitallout:
Ik wil vanavond trainen en heb geen zin in mutsen, handschoenen of ski-brillen....

Een beetje kerel gaat ook met dit weer in de korte broek trainieren. Of train je met een dameselftal mee?

Wie heeft het over een lange broek? Het vervelende van sneeuwen is altijd dat het zo in je ogen waait en je daardoor niks meer ziet, zeker de witte bal niet.


- Mukkus - 07-02-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Er wordt niet niet gevlokt, begrepen? :letitallout:
Ik wil vanavond trainen en heb geen zin in mutsen, handschoenen of ski-brillen....

Een beetje kerel gaat ook met dit weer in de korte broek trainieren. Of train je met een dameselftal mee?

Wie heeft het over een lange broek? Het vervelende van sneeuwen is altijd dat het zo in je ogen waait en je daardoor niks meer ziet, zeker de witte bal niet.

Met een muts over je ogen zie je helemaal niks! Laat staan met handschoenen voor je ogen....


- Kleine Jan - 07-02-2007

wie heeft het over vanavond??


- Gerben Zonderland - 07-02-2007

Kleine Jan Wrote:wie heeft het over vanavond??

Ik zie dat het inderdaad over donderdagochtend gaat, gluukliegerwaise...


- Mukkus - 07-02-2007

En ik maar denken dat het vandaag donderdag is..... :Big Grin


- Ekslem - 08-02-2007

Sneeuwt hier inmiddels een half uurtje en het blijft liggen :letitallout:


- Kleine Jan - 08-02-2007

Waarom hier nog niet?!?!

Het zal me niet gaan gebeuren dat het nu overal gaat sneeuwen behalve in de buurt van de enige sneeuwliefhebber op het forum! :letitallout:


- Ekslem - 08-02-2007

Begint int zuiden he jantje!


- Kleine Jan - 08-02-2007

Ekslem Wrote:Begint int zuiden he jantje!

Hij komt, hij komt.....


- Ad Wim - 08-02-2007

Kleine Jan Wrote:Waarom hier nog niet?!?!

Het zal me niet gaan gebeuren dat het nu overal gaat sneeuwen behalve in de buurt van de enige sneeuwliefhebber op het forum! :letitallout:
Ho ho ho, ik hou ook van sneeuw! Maar hier in A'dam sneeuwt het nog niet :|
Maar wacht nog maar even, sneeuw op mijn verjaardag zou helemaal perfect zijn!


- Gerben Zonderland - 08-02-2007

De hoeveelheid sneeuwvlokken/korrels die hier is gevallen is in 1 hand te tellen. Maar dan moet je wel heel snel tellen, anders zijn ze gesmolten. Verder is de lucht sneeuw-grijs, maar een flauw zonnetje schijnt er doorheen....


- Ricochan - 08-02-2007

Het is hier nu begonnen met hard sneeuwen.....


- Ekslem - 08-02-2007

Hier kan ik al bijna aan een sneeuwpop beginnen!


- Ad Wim - 08-02-2007

Waar zit je dan? In Brabant? Dan kan het hier niet lang meer duren als ik zo naar de weerradar kijk!


- Kleine Jan - 08-02-2007

Jaaaaa we zijn begonnen!!! =D> =D>


- Ekslem - 08-02-2007

Ad Wim Wrote:Waar zit je dan? In Brabant? Dan kan het hier niet lang meer duren als ik zo naar de weerradar kijk!

Den Bosch


- Hoef - 08-02-2007

Den Haag ziet sneeuw (zit jij daar ook, Jantje?)


- Kleine Jan - 08-02-2007

Hoef Wrote:Den Haag ziet sneeuw (zit jij daar ook, Jantje?)

Klopt, Utrechtse baan momenteel


- Bumme - 08-02-2007

Weerstation Leerdam meldt u bij deze sneeuw vanaf 10:30 uur.
Dikke vlokken en het blijft liggen.


- Ad Wim - 08-02-2007

Amsterdam nog steeds grauwe lucht, maar geen teken van sneeuw Sad