The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
play-offs - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: play-offs (/showthread.php?tid=555) |
Re: play-offs - waf - 29-04-2008 gittermaster Wrote:In ieder geval geen PSV fouten.... wahahahaha, dus ajakkes is een goed voetballende ploeg. toch wel sneu voor colin. had een verhaal in de krant over zijn zoontje die mongool is, en terloops een beetje kritiek op kotser. of dacht hij: als ik een zeilig verhaal vertel zal er wel geen straf komen? :lol: Re: play-offs - Mukkus - 29-04-2008 waf Wrote:een verhaal in de krant over zijn zoontje die mongool is, en terloops een beetje kritiek op kotser. of dacht hij: als ik een zeilig verhaal vertel zal er wel geen straf komen? :lol: Hij zal wel gedacht hebben: "Nu we het toch over mongolen hebben, zal ik ook eens iets over Koster zeggen....." Re: play-offs - Fabian - 29-04-2008 Mukkus Wrote:waf Wrote:een verhaal in de krant over zijn zoontje die mongool is, en terloops een beetje kritiek op kotser. of dacht hij: als ik een zeilig verhaal vertel zal er wel geen straf komen? :lol: Zielige opmerking, zegt genoeg over jou... ](*,) Re: play-offs - Mukkus - 30-04-2008 Fabian Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:een verhaal in de krant over zijn zoontje die mongool is, en terloops een beetje kritiek op kotser. of dacht hij: als ik een zeilig verhaal vertel zal er wel geen straf komen? :lol: Wat zegt dat over mij dan? Re: play-offs - Vret Mien Gras - 30-04-2008 Leuk stadion in Emmen. Alleen slappe hekken, haha. Re: play-offs - Bocaloca - 01-05-2008 \/ Re: play-offs - Fabian - 02-05-2008 Had gewoon 1-7 moeten zijn gister... Re: play-offs - Vret Mien Gras - 02-05-2008 Dat gaat nog zwaar worden voor Ajax zeg. Re: play-offs - Bocaloca - 02-05-2008 Anders voor Twente wel Re: play-offs - Voyou - 02-05-2008 Quote:Lovre moet na elleboogstoot drie duels toekijken Ik zag Huntelaar een ergere elleboog uitdelen dan Lovre maar die tv-beelden zullen wel weer door niemand bij de KNVB gezien zijn.. :| Re: play-offs - waf - 02-05-2008 Voyou Wrote:Quote:Lovre moet na elleboogstoot drie duels toekijken de zoveelste elleboog van huntelaars. gaat weer in het complottenboek. :-" Re: play-offs - Mukkus - 03-05-2008 Was geen elleboog. Zuiverloons neus breekt vaker uit zichzelf. Re: play-offs - Ekslem - 03-05-2008 Hij heeft zijn neus helemaal niet gebroken! Re: play-offs - Ekslem - 04-05-2008 Graafschap speelt nog play offs.... beetje raar vind ik het dan wel dat ik afgelopen donderdag tijdens een (studenten)toernooitje tegen Charlie vd Ouwenland stond te voetballen :| Of was het dan toch zijn broer Joep :-k Re: play-offs - centre court - 04-05-2008 joep voetbalt niet... knieblessure. Charlie speelt lager tegenwoordig. Re: play-offs - Ekslem - 04-05-2008 Charlie voetbalt nog gewoon bij de Gra hoor. Dan was het Charlie, weet ik zeker want speelde mee in team van een gast die ik goed ken. Was 's middags wel weg aangezien de Gra gewoon speelde die dag :eeeek: EDIT: toch Joep en die is nog ingevallen ook bij de Gra :lol: Re: play-offs - Bumme - 05-05-2008 Vanavond weer eens naar de ArenA, is alweer veel te lang geleden dat ik Ajax heb zien spelen. Tussendoor wel naar Feyenoord en Real Madrid geweest. Met name de pot bij Real was om te smullen. Re: play-offs - gittermaster - 05-05-2008 ik skip vanavond. We stoppen wat eerder met werk en gaan even naar bevrijdingspop hier in Haarlem. Daarna lekker in de kroeg kijken, kon goddomme niet eens een kaartje voor mijn eigen plek reserveren. Re: play-offs - Mac - 05-05-2008 ik ben er ook bij vanavond, welk vak zit je bumme? Re: play-offs - Bumme - 05-05-2008 Mac Wrote:ik ben er ook bij vanavond, welk vak zit je bumme? 424 geloof ik (anders 423). En U ? Re: play-offs - Mac - 05-05-2008 niet zo heel ver...426 dus misschien zie ik je nog! Re: play-offs - Mukkus - 05-05-2008 En daar is Klaas-Jan Ellebooggelaar weer. Re: play-offs - Ekslem - 05-05-2008 Tuurlijk... Bradley in mijn tiem Re: play-offs - kooltje - 05-05-2008 sarpong maakt het verschil =D> Re: play-offs - Mukkus - 05-05-2008 Ajacieden, gefeliciteerd! Minute-by-minute verslag van ELFvoetbal, zelf de livestream gezien: Quote:85' EMANUELSON ONTSNAPT AAN ROOD Ondanks dat, over 2 wedstrijden Ajax de terechte winnaar. Hup FC Tukker! Re: play-offs - Ekslem - 05-05-2008 Tuuk krijgt Urby geen rood, want die moeten nog een belangrijke pot ballen! Re: play-offs - waf - 05-05-2008 wel knap hoor, 4x van heerenveen winnen. ik ben opeens niet zo blij meer met verbeek. Re: play-offs - Mukkus - 05-05-2008 waf Wrote:wel knap hoor, 4x van heerenveen winnen. ik ben opeens niet zo blij meer met verbeek. 5x. Re: play-offs - centre court - 05-05-2008 dat commentaar van verbeek op van Egmond bij Tele2! :eeeek: - Die man is totaal niet capabel. - Hij floot niet tegen ons, hij floot naar beide kanten even slecht. - Hij is niet eerlijk. - Als je van Egmond aangewezen krijgt dat weet je 't wel. - Ik vind hem gewoon een heel slechte arbiter, maar dat is niet zijn probleem. :lol: Re: play-offs - Bumme - 06-05-2008 Van Egmond is echt de slechtste die er tussenloopt, wat een drama van een scheids. Hij voelt de wedstrijd die hij moet leiden nooit goed aan. Wat dat betreft kan ik mij wel vinden in de woorden van Verbeek. Wedstrijd was saai en is geen moment spannend geweest, ook niet toen het nog 0-0 stond. Verrassend dat de ArenA bijna vol was (let op: ik suggereer hiermee dus niet dat er een goede sfeer was). |