The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.29 (Linux)
|
![]() |
CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur (/showthread.php?tid=5583) |
Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Stille - 24-09-2010 Haggie Wrote:FTM gaat niet best of wel Stille? Ik had tot vandaag nog 5 man waarvan er 2 tegen elkaar moesten. De resultaten vandaag zorgen ervoor dat het meevalt. Als nu ook nog Robredo wint dan kan ik met een gerust hart morgen het vliegtuig in ![]() Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - buurs - 24-09-2010 waar ga je heen, stille? Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Stille - 24-09-2010 Rapid Wien combineren met het opzoeken wat kennissen daar. Ben dinsdag weer terug Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Haggie - 24-09-2010 Stille Wrote:Rapid Wien combineren met het opzoeken wat kennissen daar. Ben dinsdag weer terug wie zorgt er voor het spandoek met; WELCOME HOME STILLE! ??? Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - buurs - 24-09-2010 veel plezier! Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Stille - 24-09-2010 Haggie Wrote:Stille Wrote:Rapid Wien combineren met het opzoeken wat kennissen daar. Ben dinsdag weer terug een spandoek? ik verwacht een vliegtuig met tekst :excited: Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Stille - 24-09-2010 In Colombia wordt nu gespeeld tussen Souza en Cabal. 1e set ging 6-0 naar de veelgekozen Souza. Nu TB, hup Cabal! Ook Daniel en van de Merwe spelen inmiddels weer na de rain delay, 7-6 1-1 voor Daniel Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Stille - 24-09-2010 Souza wint. In hele partij 1 punt op 1e serve verloren :-s Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Mitch - 25-09-2010 Buurs: 3 of 5 pnt Bogota : Souza def. Salamanca Izmir : Kunitsyn def. Devvarman Trnava : Hernandez def. Koubek Ljubljana : Zemlja def. Kavcic Bangkok : Russell def. Luczak Mitch: 5 of 7 pnt Bogota: Souza def. Delgado Izmir: Kunitsyn def. Devvarman Trnava: Beck def. Koubek Ljubljana: Kavcic def. Zemlja Bangkok: O.Rochus def. Russell Scholten: 6 pnt Bogota: Decoud def. Aguilar Izmir: Fischer def. Kunitsyn Trnana: Pospisil def. Koubek Ljubljana: Kavcic def. Minar Bangkok: Russel def. Soeda Tampie: 2 pnt Bogota: Delgado def. Souza Izmir: Kunitsyn def. Devvarman Trnava: Hajek def. Beck Ljubljana: Lorenzi def. Zemlja Bangkok: Mello def. O.Rochus Mindlight: 3 pnt Bogota: A. Gonzalez def. Salamanca Izmir: Muller def. Bohli Trnava: Rosol def. Paire Ljubljana: Kavcic def. Zemlja Bangkok: Gremelmayr def. Udumchoke Stille: 5 pnt Bogota : Farah def Salamanca Izmir : Ilhan def Devvarman Trnava : Paire def Hajek Ljubljana : Kavcic def Minar Bangkok : Russell def Soeda Centre Court: 2 pnt Bogota: Delgado def. Souza Izmir: Kunitsyn def. Devvarman Trnava: Hajek def. Hernych Ljubljana: Lorenzi def. Zemlja Bangkok: Mello def. O.Rochus Ad Wim: 1 pnt Bogota: Salamanca d. Daniel Izmir: Kunitsyn d. Guez Trnava: Rosol def. Paire Ljubljana: Minar d. Kavcic Bangkok: Russell d. Soeda Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - centre court - 25-09-2010 Onze vriend Salamanca heeft inmiddels ook verloren. =D> Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Scholten! - 26-09-2010 Quote:Scholten: 2, 3, 4, 5, 6, 7 of 9 pnt ![]() Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - centre court - 26-09-2010 centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Het gaat om de finalisten Ad. En nogmaals... ik heb totaal niet naar draws of wat dan ook gekeken maar ik zie bij jou ook nog geen namen waarvan ik zeg: ''die winnen deze week even een challenger''.Dat heb je wel vaker gezegd en toch stond ik de helft van de tijd bovenaan. En ook deze ging het dus weer zo. Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Ad Wim - 26-09-2010 wat probeer je hier nou mee te zeggen dan? lees nog maar even terug, dan zul je begrijpen dat deze opmerking kant noch wal raakt. eerst mijn antwoord hierop negeren en dan vervolgens je gelijk ermee halen is natuurlijk vrij treurig. Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - centre court - 26-09-2010 Het enige dat je nog hebt gezegd na bovenstaande quote is dat een speler die ik kwijt raak niet in de finale kan komen. Ja hallo, dat lijkt me nogal logisch. Had ik daar nog op moeten reageren? Ik probeerde afgelopen week alleen maar te zeggen dat het niet zoveel zin heeft om dinsdag en woensdag hier al heel enthousiast te reageren terwijl in het weekend alles pas wordt beslist. Nou volgens mij eindig je met 1 punt en klopt dat dus wel aardig. Halverwege de week had ik bijna niemand meer maar toch haal ik meer punten dan jou, ook al is 't niet veel. Precies wat ik dus probeerde te zeggen. Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Ad Wim - 26-09-2010 en het enige dat ik deed, was blij zijn dat jij, een concurrent, een speler kwijt raakte. toen kwam jij met een irrelevant verhaal en daar probeer je nu je gellijk mee te halen. en dat slaat dus nergens op. ik ben bllij dat een concurrent een speler kwijtraakt, en het maakt mij niet uit of dat maandag, dinsdag of zaterdag is. Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Stille - 28-09-2010 Nieuwe stand : 01 Centre Court...........82 02 Scholten................81 03 Ad Wim................80 04 Stille....................79 05 Buurs...................74 06 Tampie................68 07 Mindlight..............60 08 Haggie................54 09 Mitch..................54 10 Kuiper.................50 11 Musse.................46 12 Chiel..................15 Medailles: 01 Buurs.................7-3-7 02 Scholten.............6-8-4 03 Ad Wim.............6-7-4 04 Stille................6-4-8 05 Centre Court.......5-7-7 06 Mindlight...........5-5-1 07 Tampie.............4-5-2 08 Kuiper..............4-1-2 09 Chiel................3-0-0 10 Mitch...............2-6-1 11 Musse..............1-3-3 12 Haggie.............1-2-5 Mitch: kan jij hem kopieren in de nieuwe week? Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - Scholten! - 28-09-2010 Mijn gedachten gaan uit naar die ene gemiste week ](*,) Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - centre court - 28-09-2010 Je kunt gerust stellen dat 't dicht op elkaar staat bovenin. Re: CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur - buurs - 28-09-2010 top 4 binnen 3 punten... |