The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Washington en Kitzbuhl - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Washington en Kitzbuhl (/showthread.php?tid=6074) |
Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 centre court Wrote:Haggie Wrote:centre court Wrote:Die 2 poepzakken interesseren me niet, die had ik uiteraard allebei. :-({|= Hij is wel weer terug in de race. ![]() Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 64 Nollie! =D> Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 02-08-2011 Klasse! Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 02-08-2011 Tuurlijk Nollie! Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 02-08-2011 Klasse Marcel! Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 Hij trekt zijn vorm door, supernid!. \ ![]() Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 Nu aan jou de beurt AHM! Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 02-08-2011 Haggie Wrote:Nu aan jou de beurt AHM! Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 02-08-2011 2e set naar Veic, er bestaat nog gerechtigheid! Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 02-08-2011 Zo te zien gaat Veic de overschatte AHM voor eigen publiek verslaan. Lekker Antonio! Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 02-08-2011 Voor een week om niet te verliezen gaat het wel slecht... Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 02-08-2011 Ad Wim Wrote:Voor een week om niet te verliezen gaat het wel slecht... Je bent er pas 2 kwijt, stille. Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 02-08-2011 3, buurs. En 2 daarvan waren behoorlijk belangrijk. Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 02-08-2011 Ad Wim Wrote:3, buurs. En 2 daarvan waren behoorlijk belangrijk. 2, op het moment van mijn post. buurs is juist degene die prematuur mensen als uitgeschakeld betitelt. Muller en Janowitz; Muller heeft iedereen en Jano levert nog 12 punten. Geen reden voor geklaag, stille. Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 02-08-2011 Zegt Tampie die zegt dat het geen Tampie week is als ie op een gegeven moment 3e in de weekstand staat ![]() Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 02-08-2011 Stille Wrote:Zegt Tampie die zegt dat het geen Tampie week is als ie op een gegeven moment 3e in de weekstand staat Dan staat er denk ik altijd nog iemand 1e en iemand 2e. Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 02-08-2011 Dus het is bij jouw alleen een Tampie week als je 1e wordt? Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 02-08-2011 Giraldo gelukkig wel overtuigend door, en dat is een troef. Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 02-08-2011 Precies, en naast Giraldo ook Cipolla en Berrer ![]() Nu Harrison nog =D> Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 03-08-2011 Geen spelers kwijt vannacht, Isner, Anderson, Blake en Harrison winnen allemaal. Anderson erg lastig en belangrijk, en ook Nalbi eruit is erg lekker omdat CC en buurs hem hebben en hij een gevaarlijke klant kan zijn als hij ineens het gevoel heeft. Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 03-08-2011 Jammer dat Blake opeens weer kan tennissen, maar voor de rest prima. Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 03-08-2011 CC gaat niet zo lekker; Deze speler heeft met dit team tot nu toe 429 punten gehaald De totale waarde van alle spelers die uitgeschakeld zijn is: 4991, dit is 28% van het totale budget De totale waarde van alle spelers die nog actief zijn is: 12905, dit is 72% van het totale budget Re: Washington en Kitzbuhl - Bocaloca - 03-08-2011 Ik moet vaker mn hele budget gebruiken ![]() Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 03-08-2011 AHM was geblesseerd, ik dacht al. Daar valt niet tegen te managen... Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 03-08-2011 _Tampie Wrote:CC gaat niet zo lekker; Dat krijg je ervan als je zowel Blake/a als Nalbi hebt, zowel Isner als Kamke hebt en zowel Janowicz als Souza hebt en je geen keuzes durft te maken. Dan ben je er natuurlijk altijd 3 kwijt maar ja ook 3 door Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 03-08-2011 _Tampie Wrote:CC gaat niet zo lekker; De wereld kan er na vandaag alweer heel anders uit zien Tamp. De troeven van mijn concurrenten zijn afgelopen nacht niet in actie gekomen. Riba, Kohli, Haase, Gimeno enz kunnen er vandaag allemaal zomaar uit. Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 03-08-2011 Vamos Chela! Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 03-08-2011 Klote pot is dat. Andre en Arco met Gimeno en Buurs, Stille en Ad met Chela. Dan toch maar voor Gimeno zijn, tegen hem heeft troef Grannollers sowieso veel kans. Als Chela on fire kan komen met die ouwe poten van 'm zou dat nog lastig kunnen worden. Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 03-08-2011 Vamos Chelita! Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 03-08-2011 centre court Wrote:Klote pot is dat. Andre en Arco met Gimeno en Buurs, Stille en Ad met Chela. Stille en Ad staan mijlenver achter |