The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hamburg / Gstaad / Atlanta - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Hamburg / Gstaad / Atlanta (/showthread.php?tid=7261) |
RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - kooltje - 30-07-2015 Ik zag die Thiem in de Davis Cup en dacht die neem ik nooit meer...kost me al een hoop punten inmiddels RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - centre court - 30-07-2015 Vooral opvallend dat gasten het ineens 2 weken schijnen te kunnen. Ik noem een Sousa, Thiem, Paire etc. Ik moet het deze week hebben van Bolleli denk ik. Laat hem dan eens een flinke run maken. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 30-07-2015 Grappige is dat vrijwel niemand in de top zich heeft gebrand aan Paire, Mannarino, Robredo, Thiem en Sousa. Terwijl men normaliter toch wel opportunistisch is in dat soort dingen. En ze nog steeds een goede prijs/loting hadden om te rechtvaardigen om hen te nemen. Bij mij stevent het weer eens af op een gemiddelde week. Leuk, want er zijn er altijd wel die een dramatische week hebben, maar ik zou ook wel weer eens een echt goede week willen hebben. Jano is jammer, Thiem is prima. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - centre court - 30-07-2015 Ik heb hem als enige ongeveer maar Istomin gaat in mijn ogen gewoon Sousa pakken zo. Anders had ik hem ook niet gehad natuurlijk. Was op gras al goed deze zomer en vorige week ook niet slecht op gravel. Sousa is wel klaar nu. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 30-07-2015 Het zou kunnen, maar ik denk dat ie het dan echt van vermoeidheid van Sousa moet hebben. Ik zou als ik jou was me richten op Bolelli en hopen dat die 180 haalt, en hopen dat Isner door z'n enkel gaat. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - centre court - 30-07-2015 Ik ben banger voor fog dan voor isner. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 30-07-2015 O ja, die mis je ook nog. Dan kan het zomaar een pittig weekje worden, met alleen Bolelli er tegenover. En dan zit het nog niet eens tegen met GGL (en dus Bolelli). RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - kooltje - 30-07-2015 Seppi even serieus nou hoor. Win je van Klizan en ga je het hier weggeven? RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - kooltje - 30-07-2015 Prima Andreas, anders wel weer een heel pover weekje... RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 30-07-2015 Prima Seppi, laatste hoop om Bolelli van de 180 af te houden. 90 mag. Hup Sousa, op je tandvlees. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 30-07-2015 Prima Sousa. Nu Goffin nog even zin hebben en dan zijn al die paupers er wel uit. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - centre court - 30-07-2015 Altijd als je denkt dat het niet meer gekker en erger kan. Istomin kan dat. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 30-07-2015 Prima Godfin, vorige week dus duidelijk een tank. Rol dat hele toernooi maar op dan. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 30-07-2015 (27-07-2015, 10:04 PM)centre court Wrote:(27-07-2015, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: Come on, big John! Hoeft ook niet meer. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - kooltje - 31-07-2015 Prima Big John...lastigste tegenstander opweg naar 250 gehad RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 31-07-2015 1 down, 3 to go. 33 aces, lekker hoor. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - kooltje - 31-07-2015 Vermakelijk potje tennis bij Giraldo en Lopez...Lopez in redelijke vorm dus lastig te verslaan RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - kooltje - 31-07-2015 Dit zag je al aankomen...TB naar Lopez RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - kooltje - 31-07-2015 Giraldo eraf, zuur en niet op gerekend. Maar zeker een knappe overwinning van Lopez RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 31-07-2015 En dan wint Pouille opeens easy van Paire. Prima, maar had getankt in R1 dan. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 31-07-2015 Prima Fabio, NID. Nu Seppi nog even Bolelli pakken en de week kan iig niet heel slecht meer worden. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - centre court - 31-07-2015 Ik zoals elke week maak je goede en minder goede keuzes maar qua gekkigheid past deze week prima in m'n jaar. Een troef die ziek is voor z'n kwartfinale, troeven die mps en setpoints missen, gasten die bijv een 5-2 voorsprong 3e set weggeven. Spelers die eruit moeten die potjes er met veel moeite uitpielen. Kut week dus. Op naar volgende week. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 01-08-2015 Dat heeft toch iedereen? De een wat meer dan de ander, maar ik zou het deze week vooral zoeken in de verkeerde tactiek en slechte keuzes. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 01-08-2015 Forza Fabio. Nu Isner nog even zijn ding doen vandaag en morgen, en het is een aardige week. Dan Fognini morgen voor de bonus, en 3 op rij tegen Nadal. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - kooltje - 02-08-2015 Rafa wint na mooi gevecht! Goed voor FTM maar gunde het hem ook wel weer een keer.. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Kraai - 02-08-2015 Erg leuke wedstrijd en mooi gevecht idd ! Fabio geeft het wel ff weg zeg ...4x break voor en 4x gelijk re-break en nog 2 setpoints missen ook pfffffff... RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 02-08-2015 Klasse John. Zo NID zijn weinig toernooioverwinningen geweest dit jaar. Jammer van Fognini, maar prima week zo. Gemiddelde score in een week met grote verliezers. |