The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Hamburg / Gstaad / Atlanta - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Hamburg / Gstaad / Atlanta (/showthread.php?tid=8097) |
RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Khachanov ook weer zeer belangrijk. Belangrijke potjes nu. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - rikbetert - 27-07-2017 fog heeft de eerste set verloren. Altijd mooi meegenomen. kom op zebal! RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Hoezo? Fog moet winnen. Kut Zeballos. Nu wel hoor, die Vesely. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Oooow, Vesely nauwelijks gekozen. Dus dit mag nog wel. Blijft zuur dat Ramos hier geen gebruik van heeft gemaakt. Khachanov moet het wel even afmaken. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - centre court - 27-07-2017 (27-07-2017, 02:24 PM)Ad Wim Wrote: Hoezo? Fog moet winnen. Waarom moet Fog dat winnen? RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Gombos laffe keus, mag niet beloond worden. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - rikbetert - 27-07-2017 ah zo. Kachanov doe me dit niet aan. Ik heb er vandaag al 3 zien vertrekken. nog 1 kan ik niet handelen..... En gombos gaat er waarschijnlijk af. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - rikbetert - 27-07-2017 Even om te onspannen tussendoor. De meesten van jullie zullen hem wel niet kennen, maar John McEnroe was en erg goede tennisspeler, met een nogal opvliegend karakter. Hier heel mooi gepersifleerd.... John McEnroe at home RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - centre court - 27-07-2017 (27-07-2017, 01:19 PM)Ad Wim Wrote:(27-07-2017, 01:00 PM)Stille Wrote: Ad we hadden beter net als een aantal anderen heel laf Hamburg op kunnen kopen maar ja dat zit niet in mijn aard. Ik had van jullie toch beter verwacht. Het grootste toernooi waar de meeste punten te halen zijn heeft de zwakste bezetting. Dan koop je die toch op? Kan in je aard zitten of niet maar punten zijn punten. Doe je dat niet dan moet je niet miepen dat Kicker hier 90 punten pakt. Hij is 500 eu, begint tegen opa Haas en daarna Paire die vorige week kansloos verloor van fucking de Schepper. Easy. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Toch hebben maar 4 mensen in de top 20 hem, dus zo evident was het niet. Had natuurlijk ook prima van Haas kunnen verliezen. Ik vind dit spel te leuk om de hele week op te geven en maar gewoon Hamburg op te kopen. Nu heb ik een paar gokjes en verlies ik misschien 200 punten, waar ik er vorige week 300 won. Dat vind ik leuker dan niks te volgen/schelden hebben. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Stille - 27-07-2017 Khachanov wordt langzamerhand een choker van het kaliber Nando/Gasquet. Dit si al de zoveelste keer dit seizoen dat hij een break voorsprong verziekt. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Het is een schraper met veel ups en downs. Maar pielt er toch wel veel potten uit. Zou echter beter zijn voor hem als ie dit soort potjes wat makkelijker zou winnen. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Stille - 27-07-2017 Hij wint gelukkig RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - rikbetert - 27-07-2017 klasse Karen! RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - rikbetert - 27-07-2017 (27-07-2017, 03:27 PM)Ad Wim Wrote: Ik vind dit spel te leuk om de hele week op te geven en maar gewoon Hamburg op te kopen. Inderdaad, met heel hamburg hoef je niets meer te volgen. Plus dat je, om weekwinnaar te worden, je een paar buiten-hamburgertjes nodig hebt. Hup kohlschreiber, pak die simon in! RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - centre court - 27-07-2017 (27-07-2017, 03:27 PM)Ad Wim Wrote: Toch hebben maar 4 mensen in de top 20 hem, dus zo evident was het niet. Had natuurlijk ook prima van Haas kunnen verliezen. Dit heb ik nooit begrepen. Als je veel spelers in 1 toernooi hebt betekent dat toch niet dat je (andere) wedstrijden niet fanatiek kunt volgen? Ik ben nu gewoon voor de tegenstanders van isner lopez Istomin Fognini etc. En als er 2 spelers van mij tegen elkaar moeten ben ik voor de minst gekozen van de 2. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Wat Rik zegt, ik kies dan voor de hogere top. Hamburg opkopen betekent per definitie dat je geen top weekscore hebt. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - centre court - 27-07-2017 Dat argument kan ik beter volgen ja. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Dan zei ik het eerder verkeerd, want dat bedoelde ik vanaf het begin. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Je zou zoveel geld investeren in een pauper als Lopez in een 250 in een week met een 500 ![]() RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - rikbetert - 27-07-2017 Kom op kool!!!! Dag Lopez! RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - centre court - 27-07-2017 Lopez doei doei. Dat krijg je als je zo nodig dure knakkers die ook nog eens onzeker zijn wilt in de kleine toernooien. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Dat ben ik helemaal met je eens. Dat is echt een no go. Zelfde geldt in principe voor Fog, Muller, Isner. Zelfs als ze top presteren, halen ze nog veel minder dan types als Ramos en Cuevas die top presteren. Allemaal net zo onzeker door de loting. Dan moet je voor de hoge top gaan. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Kohl-Simon maakt me weinig uit, zolang de winnaar die Kicker er maar af rost. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Ad Wim - 27-07-2017 Doei Laaksonen, hup Struff. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - rikbetert - 27-07-2017 Hup struffy RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - rikbetert - 27-07-2017 Goed zo Peter! Ga door. RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - rikbetert - 28-07-2017 Jammer Peter, maar ik had ook in je geinvesteerd voor 20. Ik kan nog steeds week winnaar worden, maar er komen steeds meer mitsen. Ten eerste moet onze Czech nu wel winnen. Door maar 12 gekozen is hij een goeie om door te gaan. En Muller, mijn troef in Atlanta moet in ieder geval verder komen dan Isner. Als istomin me nog een kadootje zou geven..... Het zal toch niet zo zijn dat een laffe hamburger opkoper weekwinnaar wordt? RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - Mac - 28-07-2017 loll alles kwijt in hamburg. Ongelofelijk maar 2 geplaatste spelers in de kwartfinale van een 500 RE: Hamburg / Gstaad / Atlanta - rikbetert - 28-07-2017 nu moet het eens afgelopen zijn met die delbonis. Hup Karen!!! En het is ook voor mij gunstiger, hoe gek het ook klinkt, dat de sympathieke tennisbelg van haase wint. |