The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
US Open - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: US Open (/showthread.php?tid=897) |
- centre court - 31-08-2006 schitterend dat soderling nog verliest. Slecht dat Fish dat 1e set verliest in een TB. Youzhny moet de boel even gelijk trekken. Staat op 't punt om de 2e set te winnen in de TB. - THE MAILMAN - 31-08-2006 centre court Wrote:schitterend dat soderling nog verliest. Slecht dat Fish dat 1e set verliest in een TB. Youzhny moet de boel even gelijk trekken. Staat op 't punt om de 2e set te winnen in de TB. Verdorie, Youzhny verliest 2e set in TB na een 5-2 voorsprong. Dan moet hij maar de laatste 3 sets winnen. Go Micha..... :razz: - centre court - 31-08-2006 lopez verliest nu trouwens van chiudinelli. hij was zo goed tegen ljubo. :roll: come on youzhny en fish!! - centre court - 31-08-2006 youzhny van 0-2 in sets naar 2-2! pak dan ook de 5e jongen! fish wint de 3e set van djoko, maar moet er nog 2 winnen. grosjean krijgt gewoon dik klop van becker. 18 punten voor hem als ie wint. :roll: - kooltje - 01-09-2006 youzhny gaat hem helaas nog winnen, wel mooi van soderling. - Haggie - 01-09-2006 Youzhny en Djokovic winnen alsnog! Klasse! Schitterend dat Agassi in een 5-setter Baghdatis verslaat ![]() - kooltje - 01-09-2006 agassi =D> , greote klasse..maar dat wist iedereen al - centre court - 01-09-2006 sinds wanneer kan fucking novak ineens 2 wedstrijden op rij best of 5 five winnen dan. was clement maar nooit terug gekomen in de 1e ronde, dan had iedereen 'm nu gehad. en kleine becker die grosjean er in 3 af mept. ook niet voor te stellen. kost me veel punten die kleine rukkers. - buurs - 01-09-2006 centre court Wrote:sinds wanneer kan fucking novak ineens 2 wedstrijden op rij best of 5 five winnen dan. was clement maar nooit terug gekomen in de 1e ronde, dan had iedereen 'm nu gehad. Clement is helemaal niet teruggekomen :roll: Het was toch een 3-setter :roll: - Bocaloca - 01-09-2006 jiri jiri olee olee oleeee - centre court - 01-09-2006 buurs Wrote:centre court Wrote:sinds wanneer kan fucking novak ineens 2 wedstrijden op rij best of 5 five winnen dan. was clement maar nooit terug gekomen in de 1e ronde, dan had iedereen 'm nu gehad. geloof dat 't 21.55 4-2 voor clement in de 3e set was ofzo. dacht dat clemmie 'm toen nog wel zou pakken. voor de zekerheid de Thai maar genomen. erg balen dit. - buurs - 01-09-2006 centre court Wrote:buurs Wrote:centre court Wrote:sinds wanneer kan fucking novak ineens 2 wedstrijden op rij best of 5 five winnen dan. was clement maar nooit terug gekomen in de 1e ronde, dan had iedereen 'm nu gehad. Maar 2-0 in sets en hij kostte maar 330 euro.... Wel een gokje waard lijkt mij. - buurs - 01-09-2006 Maar goed, achteraf praten is makkelijk... - centre court - 01-09-2006 de echte punten worden pas vanaf de kwartfinale verdiend. - kooltje - 01-09-2006 yep...voor davy, andy en rafael - Ad Wim - 01-09-2006 Haggie Wrote:Schitterend dat Agassi in een 5-setter Baghdatis verslaatInderdaad! Managertechnisch gezien mocht hij verliezen, maar voor Andre in zijn laatste toernooi, gaan de managersbelangen even aan de kant. Ben benieuwd hoe hij herstelt van deze lange partij. Gelukkig heeft hij Becker als loting. En uit managersoogpunt moet hij dat wel even winnen ![]() - Haggie - 01-09-2006 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Schitterend dat Agassi in een 5-setter Baghdatis verslaatInderdaad! Managertechnisch gezien mocht hij verliezen, maar voor Andre in zijn laatste toernooi, gaan de managersbelangen even aan de kant. Ik heb net de laatste games op SPORZA gekeken. Die man is zo immens populair. Een staande ovatie voor een overwinning in de 2e ronde. Baghdatis was ook sportief door "zijn held van vroeger en nu" uitgebreid te feliciteren, ondanks dat de teleurstelling van zijn gezicht afdroop. Ik vind het allemaal prima, als Agassi Becker ook maar verslaat :8: - centre court - 01-09-2006 wilde eigenlijk ook dat agassi zou verliezen maar als ik 'm dan zo zie spelen gun ik 't hem ook wel dat hij nog 1x ver komt. Hij moet ook, zeker managertechnisch gezien, Becker verslaan nu natuurlijk. anders is alle glans er wel af als je van een qualie verliest. - AssyriskaFF - 01-09-2006 Kunnen jullie ook niet-managertechnisch gaan praten over de US Open :razz: . Ik vind dat Eurosport trouwens alleen maar lelijke wedstrijden laat zien. Gister ok al met die waardeloze partij van die stomme lesbo van een Mauresmo. Net of mensen daar op zitten te wachten. Wordt US open niet op een andere zender uitgezonden in Europa? Of Satelliet? - Mac - 01-09-2006 idd bij die vieze mauresmo heb ik m ook overgezet. 's ochtends als ik wakker word is er vaak wel een goeie partij op trouwens. Vrouwenwedstrijden moeten 9 van de 10x toch geband van de tv worden trouwens. - Ad Wim - 01-09-2006 Dit forum is nou eenmaal ontstaan uit managersbelangen. En Eurosport moet trouw blijven aan hun WTA-kijkers. Maar als het goed is, gaan ze nu over naar Federer-Henman. - Ad Wim - 01-09-2006 Mac Wrote:idd bij die vieze mauresmo heb ik m ook overgezet. 's ochtends als ik wakker word is er vaak wel een goeie partij op trouwens. Vrouwenwedstrijden moeten 9 van de 10x toch geband van de tv worden trouwens.Morgenochtend Nalbi-Safin =P~ - Ad Wim - 01-09-2006 Tursunov en Gonzalez beginnen trouwens goed =D> - centre court - 01-09-2006 Federer-Henman nu. die henman maakt gewoon nooit ook maar eens kans tegen Federer he. :razz: tursu, ginepri en gonzo hebben de break al. - Haggie - 01-09-2006 Kom op Falla - Ad Wim - 01-09-2006 Ginepri lijkt zijn US Open vorm van vorig jaar weer gevonden te hebben. Nou is Goldstein niet heel veel, maar het kan nog onverwacht lastig worden voor Haas. - centre court - 01-09-2006 falla moet toch echt een keer een bp benutten als ie tursu pijn wil doen. - centre court - 01-09-2006 Falla! =D> - centre court - 01-09-2006 mathieu slaat op setpoint tegen een DF! :razz: :roll: - centre court - 01-09-2006 Ginepri gaat erg hard... Haas moet hem maar pakken! of sluiter. ![]() |