The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Het grote had ik nou maar wel/niet... Topic 2006-2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Het grote had ik nou maar wel/niet... Topic 2006-2007 (/showthread.php?tid=971) |
- Kleine Jan - 21-09-2006 -Had ik nou toch maar voor Kwansa en Maas gegaan om zo een spelende keeper te kunnen betalen.... -Had ik nou toch maar KJ genomen ipv Sneijder.... -Had ik nou toch maar Pinas laten staan net zoals in mijn 56 eerdere opzetjes... - Ricochan - 21-09-2006 Kleine Jankerd Wrote:-Had ik nou toch maar voor Kwansa en Maas gegaan om zo een spelende keeper te kunnen betalen.... :wink: - de nieuwe - 21-09-2006 Ad Wim Wrote:Ajax speelt ook Kopenhagen helemaal weg. ![]() - FC Petr - 21-09-2006 -Had ik nou maar Lazovic i.p.v. Benson... -Had ik nou maar Mendez i.p.v. Tardelli... -Had ik nou maar Saidi i.p.v. Knol... - centre court - 21-09-2006 Hoe duur was Saidi? - FC Petr - 21-09-2006 centre court Wrote:Hoe duur was Saidi? Ietsje te duur. :waf: - FC Wageningen - 27-09-2006 Last-minute wissels: Saïdi >> Tiendalli (en o wee als ie weer niet speelt) Niemeyer >> Wilkshire Meeuwis >> Ramzi (na het bericht van Ekslem, hoop dat ik op je kan vertrouwen :wink: ) & ik kijk er een beetje van op dat ik geen Groningen heb. Dan maar hopen dat ik er geen spijt van krijg. - Guest - 27-09-2006 Arveladze ©-> Dembele Opdam-> Cziommer© - Frits - 27-09-2006 FC Wageningen Wrote:Last-minute wissels: die laatste 2 zijn prima, maar waarom niet saidi gewoon?? is ook nog goedkoper - FC Petr - 27-09-2006 Opdam->Mendes Da Silva Wilkshire->Zomer Arveladze(C)->Dembele(C) Even wat meer risico genomen, of het verstandig is...... :| - FC Wageningen - 27-09-2006 Frits Wrote:Saïdi is 0,05 M duurder, en helaas had ik 0,05 te weinig.FC Wageningen Wrote:Last-minute wissels: Daarom maar gokken op Tiendalli. - de nieuwe - 28-09-2006 Had ik nou maar wel/niet bijna hetzelfde team gehad als Lamme Lennie. (uitslag volgt zondagavond) - Bor de Wolf - 28-09-2006 de nieuwe Wrote:Had ik nou maar wel/niet bijna hetzelfde team gehad als Lamme Lennie. Kan je nog wel slapen Nieuwe? - Ricochan - 28-09-2006 FC Wageningen Wrote:Frits Wrote:Saïdi is 0,05 M duurder, en helaas had ik 0,05 te weinig.FC Wageningen Wrote:Last-minute wissels: waarom zou die hoerenzoon nu wel spelen? - FC Wageningen - 28-09-2006 Ricochan Wrote:- Bahia is nu geblesseerdFC Wageningen Wrote:Frits Wrote:Saïdi is 0,05 M duurder, en helaas had ik 0,05 te weinig.FC Wageningen Wrote:Last-minute wissels: - Vorig weekend speelden ze 3-4-3, en ik verwacht niet dat ze dat weer doen. Nadeel: Leonard komt eraan. - Frits - 28-09-2006 FC Wageningen Wrote:Saïdi is 0,05 M duurder, en helaas had ik 0,05 te weinig. o ja ![]() ![]() mss valt ie in want leonard gaat spelen volgens mij - de nieuwe - 28-09-2006 Bor de Wolf Wrote:De spanning wordt me haast teveel, maar ik doe mijn best.De uitslag van de CL manager van deze week maakt me er echter niet geruster op.de nieuwe Wrote:Had ik nou maar wel/niet bijna hetzelfde team gehad als Lamme Lennie. (En het vele daglicht doet me ook geen goed, nu ik niet werk 's nachts.) - Lamme Lennie - 28-09-2006 de nieuwe Wrote:Bor de Wolf Wrote:De spanning wordt me haast teveel, maar ik doe mijn best.De uitslag van de CL manager van deze week maakt me er echter niet geruster op.de nieuwe Wrote:Had ik nou maar wel/niet bijna hetzelfde team gehad als Lamme Lennie. Hoho, eigen schuld dat die 4 andere spelers je een stoot minder punten opleverden! :razz: - de nieuwe - 28-09-2006 Klopt helemaal! Ik verwijt je toch ook nix? - Lamme Lennie - 28-09-2006 de nieuwe Wrote:Klopt helemaal! Ik verwijt je toch ook nix? Maar ongerust mag je wel zijn, want die 3 verschillende leveren ook nu weer minder punten op :wink: - de nieuwe - 28-09-2006 Lamme Lennie Wrote:Daar ben ik inmiddels ook bang voor, Het heeft mijn zelfvertrouwen geen goed gedaan. ff kijken of je team open staat, dan kan ik de verschillen bekijken :roll:de nieuwe Wrote:Klopt helemaal! Ik verwijt je toch ook nix? Edit: alleen al voor het verschil in resterend budget verdien je al bonuspunten :wink: - Ricochan - 28-09-2006 de nieuwe Wrote:Bor de Wolf Wrote:De spanning wordt me haast teveel, maar ik doe mijn best.De uitslag van de CL manager van deze week maakt me er echter niet geruster op.de nieuwe Wrote:Had ik nou maar wel/niet bijna hetzelfde team gehad als Lamme Lennie. de nieuwe is een vampier.... - de nieuwe - 28-09-2006 Ricochan Wrote:Daar heb ik nog nooit een geheim van gemaaktde nieuwe Wrote:Bor de Wolf Wrote:De spanning wordt me haast teveel, maar ik doe mijn best.De uitslag van de CL manager van deze week maakt me er echter niet geruster op.de nieuwe Wrote:Had ik nou maar wel/niet bijna hetzelfde team gehad als Lamme Lennie. ![]() - FC Wageningen - 13-10-2006 Geen last-minute wissels, maar omdat Knol licht geblesseerd was ben ik voor Verhaegh gegaan. Ook heb ik niet zo'n goed gevoel over Koevermans. - Kleine Jan - 13-10-2006 -Had ik nou toch maar Shota © ipv Rigters... -Had ik nou toch maar Pinas ipv Cziommer.... -Had ik nou toch maar Prijor ipv Lazovic© -Had ik nou toch maar 3-4-3 genomen en dan Kennedy i.p.v Wilkshire... - Kleine Jan - 18-10-2006 Had ik nou toch maar dit team genomen.... Quote:Babos, Gabor (9.50M) - Bocaloca - 18-10-2006 ![]() - Kleine Jan - 18-10-2006 Bocaloca Wrote: heb nu een ander team... - Bumme - 18-10-2006 Deze week: wel Zomer en geen Wielaert. wel Lazovic en geen Denneboom. - Ekslem - 18-10-2006 Dickov OUT --> Vorm IN Sengiers OUT --> Baelum IN |