The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennisteams voor Excell Sheet - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Tennisteams voor Excell Sheet (/showthread.php?tid=1719) |
- buurs - 23-10-2007 Ad Wim Wrote:Dank je Kool. Ik denk dat hij maar 4 pnt haalt. Voor hem heb ik Clement - buurs - 23-10-2007 Tripplexxx Wrote:Als ik nog een theoretische kans had op de nummer 1 plek, dan ging ik alles of niets spelen en voor de verrassingen. Ik heb weloverwogen verrassingen: De weinig gekozen Mathieu Tursunov Clement Bjorkman Als 2 van deze mannen verrassen, kan ik zo 40 punten inlopen. Echt gokken in deze week heeft weinig nut, denk ik, want dan loop je alleen maar schade op. - Ad Wim - 23-10-2007 Weinig gekozen PHM en Tursunov? :roll: Clement en Bjorkman zijn idd gokjes, maar of die nou hoge ogen gaan gooien... Waarom niet iemand als Ljubicic, Ferrer, Gasquet of Gonzalez? Daar kun je pas mee scoren. - buurs - 23-10-2007 Ad Wim Wrote:Weinig gekozen PHM en Tursunov? :roll: gonzo wou ik graag, maar kwam budget te kort. ferrer krijgt al lastige 1e ronde, dan is mathieu betere optie. gasquet max. 11 pnt. ik zie roddick daar winnen. en ljubicic zie ik geen halve finale halen, na al zijn debacles van de laatste tijd. - buurs - 23-10-2007 en phm en tursunov zijn in de top niet gekozen volgens mij - buurs - 23-10-2007 ik moet wel toegeven dat ik niet zo'n goed gevoel heb als vorige week. :| - Ad Wim - 23-10-2007 Gasquet max 11 punten en Fish max 4 punten, denk je dat Rochus of Llodra daar in de halve finale komt dan?! :roll: Tja, en ik had dan gezorgd dat Gonzo in je team paste, die kan je week nou echt maken. En 4 van de 8 in de top 10 hebben PHM, best kans dat Binaural die ook heeft dus. - buurs - 23-10-2007 Ad Wim Wrote:Gasquet max 11 punten en Fish max 4 punten, denk je dat Rochus of Llodra daar in de halve finale komt dan?! :roll: nr 3 en 4 geen Mathieu iig gasquet pakt idd 21 punten. ik hoop op een stunt van tsonga, maar ik was verdorie om 21.35 uur thuis. Werk aan een herstelprogramma bij de fysio voor mijn knie. Heb iets te snel moeten kijken. gonzo pakt max. 35 punten en is zeker van 12 punten. ik hoop met de 3 jongens van 700 voor hem minimaal 30 te pakken. maar zoals ik al eerder zei, mijn team kan beter. ![]() - buurs - 23-10-2007 Ad Wim Wrote:Waarom pakt Dlouhy 7 punten? Heb je de resultaten van die Chekhov gezien de laatste tijd?! :eeeek: Juiste keuzes Ad :wink: Come on Bjorkman :8: - Ad Wim - 23-10-2007 Maar die forehand he :roll: - buurs - 23-10-2007 Ad Wim Wrote:Maar die forehand he :roll: backhand en service zijn niet in vorm :wink: - Ad Wim - 23-10-2007 Dat begint al goed met de gok Bjorkman :wink: - buurs - 23-10-2007 slechte keuze idd. gelukkig pakt Dlouhy de 1e set - centre court - 23-10-2007 waarom eigenlijk niemand voor wawje gegaan? speelt thuis en knalt gewoon nalbi er af net als 2 weken terug. dat potje waar nalbi uit heeft gesnoept zal toch wel leeg zijn nu?! :wink: - kooltje - 23-10-2007 wilde niks met nalbi te maken hebben deze week - centre court - 23-10-2007 kooltje Wrote:wilde niks met nalbi te maken hebben deze week :lol: Opzich een goed streven. - Ad Wim - 23-10-2007 Tja, daar gaan je gokjes Buurs... - buurs - 23-10-2007 idd wat een dramadag :letitallout: - buurs - 24-10-2007 Ik denk dat ik deze week definitief mijn TM kansen verspeeld heb :cry: - kooltje - 24-10-2007 schade beperken. keuze tursu en murray levert ook te weinig op nu. Cc heeft tot nu toe een topweek...de rest nog gelijk. - kooltje - 24-10-2007 hebben jullie nog leuke suggesties om toe te voegen aan de sheet van volgende week? - centre court - 24-10-2007 het wel of niet rendabel zijn van de spelers vond ik wel een leuk feitje. - kooltje - 24-10-2007 die zal er weer zijn...verder wat nieuws? - kooltje - 25-10-2007 Ad, Buurs, Mindlight? geen leuke ideeen van jullie kant? ps. Ad reageert sowieso niet op mijn posts..ook niet bij hattrick ![]() - buurs - 25-10-2007 kooltje Wrote:Ad, Buurs, Mindlight? :lol: - Ad Wim - 25-10-2007 Ik zou het zo snel niet weten. Die weekwinsten/medailles moeten we erin houden volgend seizoen, misschien dat wat opleuken. Verder vind ik het allemaal prima. Het gaat om een puntenoverzicht van die week, dat is het belangrijkste. - kooltje - 25-10-2007 thnx ad..ook voor hattrick ![]() dacht voor volgend jaar aan een soort formule 1 weekscore. nummer 1 10 punten 2 8 punten...enzovoort - mindlight - 25-10-2007 Ik was er gisteren heel de dag niet, maar zal er zo eens over nadenken dan kom ik er over een uurtje op terug. - buurs - 25-10-2007 het is op deze manier lekker overzichtelijk. Medailleklassement is wel leuk idd. Ik ben benieuwd wie dit klassement dit jaar heeft gewonnen??? :8: - mindlight - 25-10-2007 Zomaar een suggestie, schiet maar ![]() Wat je ook zou kunnen doen is a la ATP punten bijhouden in het medailleklassement, en deze punten in een volgend jaar verdedigbaar maken. Zo dat je een meerjaarse ranglijst krijgt (en daarnaast misschien een TM race?) Die rendabiliteitscijfers zijn ook leuk trouwens! |