The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
US Open 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: US Open 2008 (/showthread.php?tid=3708)

Re: US Open 2008 - Ad Wim - 06-09-2008

Dat Rafa nou net zijn slechtste wedstrijd van de afgelopen maanden in deze wedstrijd moet spelen, dat kan alleen maar bij mij in een GS... ](*,)

Re: US Open 2008 - Haggie - 06-09-2008

Ad Wim Wrote:Jonge jonge jonge, wat een dramatische TB man, ongelofelijk :letitallout:
Stel je aan. Andy klasse beter en dwingt het nog af ook. Dat het een tb werd lag aan murray zelf dat hij de bp's niet eerder maakte. Geef me maar eens ongelijk

Gast, je zegt net zelf nog dat Nadal slecht speelde... :roll:

Juist, meteen de break. Maak er maar een epic van, Rafa!

Re: US Open 2008 - Haggie - 06-09-2008

het gedeelte wat ik nu gezien heb kan nadal het gewoon niet bolwerken. Murray speelt te goed. Nadal speelt goed maar niet goed genoeg. Maar het is altijd de favoriet die slecht speelt als er een verrassing op komst is.. En dat zal ook nooit veranderen

Haggie Wrote:het gedeelte wat ik nu gezien heb kan nadal het gewoon niet bolwerken. Murray speelt te goed. Nadal speelt goed maar niet goed genoeg. Maar het is altijd de favoriet die slecht speelt als er een verrassing op komst is.. En dat zal ook nooit veranderen
Ik vond Murray erg goed spelen van wat ik heb gezien. Maar Nadal was gewoon niet goed, lang niet zo goed als de afgelopen maanden, dat zag je toch? Dat kan natuurlijk aan Murray liggen, maar als Nadal gewoon initiatief neemt in returns en in de rally, moet hij gewoon kunnen winnen.
En het is gewoon helemaal niks voor hem om vanaf 5-4 in de TB 2 niet al te moeilijke returns te missen en op sp een afzwaaier te slaan. Daarom, en door die slappe volley en nog een fout, speelde ie een dramatische TB...

Deze twee punten vanaf 0-30 zijn weer typerend. Zulke fouten maakt een Nadal in vorm niet...

Re: US Open 2008 - centre court - 06-09-2008

nadal gaat dit natuurlijk in 5 winnen. hij wordt beter en vriend murray (fysiek) minder. klaar als een klontje.

Fuck, toch geen regen hè? Net nu Nadal vertrouwen begint te krijgen en Murray vermoeid oogt... Icon_evil

Re: US Open 2008 - buurs - 06-09-2008

wat heb je toch een pech Ad....

gewoon slecht dat je murray niet hebt.

maar ik zie nadal deze pot nog wel winnen

Hahaha, krijgen we dit weer. Nu het weer eens goed gaat, krijg je praatjes, zielig ventje. Dat je na vorige week zulke dingen nog steeds zegt ](*,)

Re: US Open 2008 - buurs - 06-09-2008

Ad Wim Wrote:Hahaha, krijgen we dit weer. Nu het weer eens goed gaat, krijg je praatjes, zielig ventje. Dat je na vorige week zulke dingen nog steeds zegt ](*,)

ik zeg toch niks bijzonders :roll:

murray was in dat deel met potro favoriet

voor 2400 dus must pick lijkt mij

Re: US Open 2008 - Overdune - 06-09-2008

In Beijing verloor hij nog van Lu, voor 2400 euro dus absoluut geen must-pick voor mij.

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hahaha, krijgen we dit weer. Nu het weer eens goed gaat, krijg je praatjes, zielig ventje. Dat je na vorige week zulke dingen nog steeds zegt ](*,)

Ach, hou toch op man. Tegen Llodra zag je het allemaal nog heel moeilijk worden, en nu is hij opeens een must-pick, nu hij de halve finale heeft gehaald, terwijl we je er eerder geen een keer over hebben gehoord. Wat ben je toch ook een drol. Je zou toch denken dat je wel iets geleerd zou hebben van de afgelopen weken, maar zelfs dat is te veel gevraagd #-o

En in Beijing en de AO was hij ook een must-pick of niet? :lol:

Play officially cancelled voor vandaag Confused

Dat wordt dus morgen de halve finale uitspelen en dus een enorm voordeel voor Murray aangezien hij het nu op fysiek niet meer kan verliezen. Maar goed, Nadal kan zich ook eens flink achter de oren gaan krabben en twee tandjes bijschakelen morgen.

Finale wordt dan zeer waarsch maandag, historisch volgens mij...

Re: US Open 2008 - mindlight - 06-09-2008

Ik vind het juist een gigantisch voordeel voor Nadal. Precies om de tweede reden die je noemt. Nu zie ik het nog foutgaan ook voor Andy, terwijl hij het vandaag wel afgemaakt zou hebben.

Re: US Open 2008 - Ad Wim - 07-09-2008

Dat ben ik dus niet met je eens. De voornaamste reden waarom Murray zou verliezen van Nadal, is op fysiek/conditie. Dat zag je bijvoorbeeld al op de AO vorig jaar, toen de pijp ook leeg was nadat ie 2-1 in sets voor stond. En gisteren zag je ook al dat ie vermoeid oogde...

En Nadal is ook een grotere vechter, en hij was net bezig zich langzaamaan in de wedstrijd te vechten en nu moet ie weer helemaal opnieuw beginnen. Murray is nu weer fris en kan nu weer zo'n set spelen zoals waar ie gisteren mee begon en dan wint ie gewoon.

Het lijkt mij dus echt een heel groot voordeel voor Murray dit.

Re: US Open 2008 - buurs - 07-09-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:

Ach, hou toch op man. Tegen Llodra zag je het allemaal nog heel moeilijk worden, en nu is hij opeens een must-pick, nu hij de halve finale heeft gehaald, terwijl we je er eerder geen een keer over hebben gehoord. Wat ben je toch ook een drol. Je zou toch denken dat je wel iets geleerd zou hebben van de afgelopen weken, maar zelfs dat is te veel gevraagd #-o

al was hij er voor 7 pnt afgegaan... hij was faforiet in dat kwart.

hij heeft in de 2 TMS laten zien waarom en dan is 2400 in een GS een koopje.

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:

en in beijing lag hij er voor de deadline al uit, dus geen must-pick :wink:

en bij de ao was hij ook zeker een must-pick en 90% had hem ook.

Ad Wim Wrote:Dat ben ik dus niet met je eens. De voornaamste reden waarom Murray zou verliezen van Nadal, is op fysiek/conditie. Dat zag je bijvoorbeeld al op de AO vorig jaar, toen de pijp ook leeg was nadat ie 2-1 in sets voor stond. En gisteren zag je ook al dat ie vermoeid oogde...

En Nadal is ook een grotere vechter, en hij was net bezig zich langzaamaan in de wedstrijd te vechten en nu moet ie weer helemaal opnieuw beginnen. Murray is nu weer fris en kan nu weer zo'n set spelen zoals waar ie gisteren mee begon en dan wint ie gewoon.

Het lijkt mij dus echt een heel groot voordeel voor Murray dit.

dit ben ik met Ad eens.

enige nadeel is wel dat murray al aan de finale is gaan denken.

Re: US Open 2008 - omyaca - 07-09-2008

Hier had ik geen rekening mee gehouden zeg, dat Nadal het moeilijk zou hebben tegen Murray. :o
Het zou wel een flinke domper zijn als Murray hier wint. Ik denk dat het nu zo'n beetje 50-50 is, dan maar hopen op de goede afloop. [-o<

Re: US Open 2008 - mindlight - 07-09-2008

Voorlopig zoals verwacht Nadal met het grote voordeel van de onderbreking...

Re: US Open 2008 - Haggie - 07-09-2008

Ik ben er weer bij... come on murray! Probeer te breaken! Kut Nadal :oops:

lekker andy! die backhand van je is zo goed.

Re: US Open 2008 - mindlight - 07-09-2008

Idd Hag, come on Andy, deze set al graag, hoe moeilijk het nu ook is.

wat speelt nadal laf zeg. kijk nu 4 punten. paar keer een slice en de eerste volle bal uit.

30-30 nu. kom op!

wat speelt nadal laf zeg. kijk nu 4 punten. paar keer een slice en de eerste volle bal uit.

30-30 nu. kom op!

30-30 nu. kom op!

30-30 nu. kom op!

haha 4x een bericht. ff een vastloper. te vaak op submit gedrukt :wink:

40-40! KOM OPPPPPPPPPPPPPPPP