The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2009 (/showthread.php?tid=4509)



Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

voor de mensen met alleen een computer bijdehand:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ustream.tv/channel/dptvnet">http://www.ustream.tv/channel/dptvnet</a><!-- m -->

verdasco - almagro


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Zo stom dat Almagro op de forehand blijft serveren en slaan. Verdasco slaat die vanuit alle posities weg...


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 29-05-2009

Haggie Wrote:voor de mensen met alleen een computer bijdehand:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ustream.tv/channel/dptvnet">http://www.ustream.tv/channel/dptvnet</a><!-- m -->

verdasco - almagro

:wink:


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Almagro speelt nu wel gewoon goed, deze TB winnen zou leuk zijn. Maar nu weer 2 hele stomme UEs...


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Ik kijk vanaf 1-1 in de tb. nu 4-1, 3 fouten Nico! :8:


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

centre court Wrote:
Haggie Wrote:voor de mensen met alleen een computer bijdehand:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ustream.tv/channel/dptvnet">http://www.ustream.tv/channel/dptvnet</a><!-- m -->

verdasco - almagro

:wink:

:-"


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

En weer naar die forehand, hoe stom kun je zijn!


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Fantastisch punt Verdasco nar **5-2 \Big Grin/


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Rezai schiet nu ook mooi op!

beide Fernando's zometeen tegelijk op de baan =P~


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Prima Verdasco, zo hoort dat! :-({|=


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Almagro, dat is pas een domme houthakker. 3x deze TB dat hij de rally domineerde, maar als de baan helemaal open lag, slaat ie vol naar de forehand. Naar de backhand en doorlopen, en je hebt het punt. Zo stom!


Re: Roland Garros 2009 - Gerben Zonderland - 29-05-2009

Haggie Wrote:beide Fernando's zometeen tegelijk op de baan =P~

[gay]


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

DJokovic heeft ook een lekkere trainingssessie...


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Davydenko - Wawrinka ook begonnen, ben benieuwd. Ik durf geen winnaar te voorspellen


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Ik wel, Davydenko in 4.


Re: Roland Garros 2009 - mindlight - 29-05-2009

Even relaxed lunchen bij 5-4 dacht ik, maar Nico geeft het uiteraard weer weg. Nja 3 sets op rij mag ook geen probleem zijn.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

Stakhovsky gaat geen game krijgen van Djokovic


Re: Roland Garros 2009 - centre court - 29-05-2009

Hup Davy. Wawje had er tegen devilder al uit moeten liggen.


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

mindlight Wrote:Even relaxed lunchen bij 5-4 dacht ik, maar Nico geeft het uiteraard weer weg. Nja 3 sets op rij mag ook geen probleem zijn.

Vanmiddag een Hewitt Avatar?


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

_Tampie Wrote:Ik zet de relevante quotes even bij elkaar;

Scholten! Wrote:
mindlight Wrote:
Scholten! Wrote:Met alle respect, maar wat een pech voor Chucho deze TB

Pech? Hij doet het voornamelijk zelf.

Wat betreft ballen net uit zeker wel pech.


Ad Wim Wrote:En daarom staat Federer 2 en Chucho 50.


mindlight Wrote:Precies, maar ga dan niet zeggen dat Federer geluk heeft. Want daar heeft het niet veel mee te maken.


buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En daarom staat Federer 2 en Chucho 50.

Jij altijd maar zeggen dat ik geluk heb :lol:

Daarom sta ik 1 en jij 11 Undecided


Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En daarom staat Federer 2 en Chucho 50.

Jij altijd maar zeggen dat ik geluk heb :lol:

Daarom sta ik 1 en jij 11 Undecided
Inderdaad, moedig dat je het nog even bevestigt en toegeeft.


Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ja Ad, wat wil je nou beweren. Is het geluk waardoor Federer/Buurs steeds van Acasuso/Ad Wim wint, of is het verschil in kwaliteit en dus ranking?
Ik trek die vergelijking helemaal niet, als je goed leest. Ik zeg dat de klasse van Federer de doorslag geeft tegen Chucho. Daarop reageert Buurs en als je dat ook goed leest, zie je de hilariteit er wel van in.

Ik zal niet snel de gelijkenis trekken tussen managen en tenniswedstrijden op zich. Die discussie hebben we nl al eerder gehad. Als manager heb je geluk als een speler van je wint, die 10 mps tegen heeft gehad, want je hebt er geen invloed op. Als speler heb je die wedstrijd gewoon verdiend gewonnen.

Scholten zegt dat Chucho pech heeft omdat hij veel ballen net uit slaat.

Je zegt dat daarom Federer 2 en Chucho 50 staat. Dat impliceert dat je het geen pech vindt van Chucho maar het net uit slaan van ballen verklaart door het gebrek aan kwaliteit.

Stukje voorgeschiedenis: jij verliest wekelijks van buurs en klaagt vaak over pech.

De parallel: Scholten/Ad Wim klagen over pech voor Chucho/Ad Wim en (dus) geluk voor Federer/Buurs. Ad Wim/Buurs geven aan dat het zo structureel is dat het geen geluk is, en dat het te maken heeft met kwaliteit en dit is terug te zien in het verschil in ranking tussen Federer/Buurs en Chucho/Ad Wim.


Ad Wim Wrote:Ik zal niet snel de gelijkenis trekken tussen managen en tenniswedstrijden op zich. Die discussie hebben we nl al eerder gehad. Als manager heb je geluk als een speler van je wint, die 10 mps tegen heeft gehad, want je hebt er geen invloed op. Als speler heb je die wedstrijd gewoon verdiend gewonnen.

En die vergelijking is hier getrokken, dus deze escape uit de discussie wordt niet toegestaan.
Ik had je hoog zitten, maar op deze manier ga ik niet eens meer serieus op je reageren, net zoals ik dat al niet meer bij anderen hier doe...

Ten eerste herhaal je exact wat je eerder ook al zei, en voeg je dus nauwelijks iets toe.
Ten tweede kom je met trieste teksten als 'stukje voorgeschiedenis bla bla bla', die er hier totaal niet toe doen en ook nog eens tenenkrommend zijn. (het woord 'stukje' is sowieso te gay voor woorden)
Ten derde ga je niet in op de grappige ambigue tekst van Buurs, waar het mij uiteindelijk allemaal o te doen was.
Ten vierde leg jij me aan het eind die vergelijking in de mond, want die maak ik dus niet en die ga jij dus ook niet voor mij maken.
Ten vijfde, en dat is misschien nog wel het belangrijkste: hartstikke leuk dat jij er een hele studie van maakt om mij te kijk te zetten, maar dat wordt nu wel een beetje slaapverwekkend en tegelijkertijd lachwekkend. Wees dan een vent en consquent, maar dat doe je niet. Maar ach, ik heb in het verleden meer mensen gehad die hun komst hier louter richtten op het onderuit halen van mijn uitspraken, en die zijn in de loop der tijd ook vertrokken of geridiculiseerd. Ik vind het dus allemaal prima. Ik weet wat ik zeg, en denk na voordat ik wat zeg, dus ik sta altijd achter mijn uitspraken en ben altijd bereid ze te verdedigen. Totdat het ridicuul wordt zoals hierboven, en dan ga zelfs ik daar geen energie meer in steken.


Re: Roland Garros 2009 - Bocaloca - 29-05-2009

Waarom moeten mensen ( wie dan ook in dit geval) altijd gelijk hebben / halen en alles weer anders uitleggen.
Let wel Ad Wim, dit wil niet perse richting jou zijn hoor :wink:


Re: Roland Garros 2009 - buurs - 29-05-2009

Laat Ad er nou altijd bij betrokken zijn Undecided


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Tja, gelijk hebben/krijgen/halen is dan natuurlijk ook wel een van de dingen waar je de grootste genoegdoening uit haalt. Dat is ook de basis van dit hele spel.

Wil je die stream nog hebben trouwens, dan leg ik het je uit...


Re: Roland Garros 2009 - buurs - 29-05-2009

Ad Wim Wrote:Tja, gelijk hebben/krijgen/halen is dan natuurlijk ook wel een van de dingen waar je de grootste genoegdoening uit haalt. Dat is ook de basis van dit hele spel.

Wil je die stream nog hebben trouwens, dan leg ik het je uit...

basis van dit hele spel? :lol:

Dan kan jij beter stoppen :-({|=


Re: Roland Garros 2009 - Bocaloca - 29-05-2009

Ad Wim Wrote:Tja, gelijk hebben/krijgen/halen is dan natuurlijk ook wel een van de dingen waar je de grootste genoegdoening uit haalt. Dat is ook de basis van dit hele spel.

Wil je die stream nog hebben trouwens, dan leg ik het je uit...

als je even per PB wil doen graag Smile


Re: Roland Garros 2009 - Haggie - 29-05-2009

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, gelijk hebben/krijgen/halen is dan natuurlijk ook wel een van de dingen waar je de grootste genoegdoening uit haalt. Dat is ook de basis van dit hele spel.

Wil je die stream nog hebben trouwens, dan leg ik het je uit...

basis van dit hele spel? :lol:

Dan kan jij beter stoppen :-({|=

Kun jij niet gewoon of de hele tijd wat posten of wegblijven?
En niet alleen maar reageren op Ad. Heeft toch totaal geen zin waar je mee bezig bent?


Re: Roland Garros 2009 - Bocaloca - 29-05-2009

Ad Wim Wrote:Tja, gelijk hebben/krijgen/halen is dan natuurlijk ook wel een van de dingen waar je de grootste genoegdoening uit haalt. Dat is ook de basis van dit hele spel.

Wil je die stream nog hebben trouwens, dan leg ik het je uit...


als een aantal mensen dan ook nog leren eigen ongelijk toegeven, :-" :wink:


Re: Roland Garros 2009 - Ad Wim - 29-05-2009

Daar zit wat in ja, dat is wel zo leuk in een discussie. Ik heb alleen het vermoeden dat dat hier geen gemeengoed is, en daar maak ik me uiteraard ook regelmatig schuldig aan Wink


Re: Roland Garros 2009 - buurs - 29-05-2009

Rus staat bij het aantal geslagen aces trouwens nog steeds op een 5e plek =D>


Re: Roland Garros 2009 - Bocaloca - 29-05-2009

En ze maakte geen punt :eeeek: