The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Reclame - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: Reclame (/showthread.php?tid=16) |
- Birger - 20-12-2005 Birger Wrote:Birger Wrote:Birger Wrote:Wil er iemand al een openingsbod doen? Dan kan ik spelers zoeken Uiteindelijk toch verkocht gekregen.. 2 338 000.. :lol: rare mensen die Hattrickers :eeeek: - El Parasito - 21-12-2005 Een uitstekend keeper en een clowntje: Quote:Marcos Francisco Felman (26029813) Deadline: 23-12-2005 om 17:10 Staat er op voor 530k, dat is het bedrag wat ik er voor wil hebben. Als hij er niet uitgaat, dan probeer ik het aan het begin van volgend seizoen nog eens.. Quote:Seyit Batmaz (60894626) Deadline: 23-12-2005 om 17:22 Staat er op voor 40k, omdat hij er niet uitgaat voor 79500. Ben blij met alles wat boven de 40k zit.. misschien iets voor 1 van jullie. - Box Brother - 23-12-2005 Hattrick Wrote:Daniël Bonten (60938452) Vraagprijs is 1.500.000 - gittermaster - 24-12-2005 Mijn YP van vorige week, loopt vanavond af. Beginnende vleugel of pm-trainers geinteresseerd? Hij zit zeer hoog in TSI, bij vergelijkingen zie je ze al vanaf 400... Joey Mellaert (87285731) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 050 Loon: 670 ââ¬/week Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: slecht Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak - Depor - 27-12-2005 Ronan Rouve TSI = 12 630, 23 jaar, redelijk in vorm Heeft zwak ervaring en is een zwak leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: briljant Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: matig 1.700.000 Euro. Klamer den Boer TSI = 410, 17 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: slecht Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht Scoren: goed Spelhervatting: slecht 25.000 Euro. - Marshall - 28-12-2005 Ik ga niet alle stats posten maarrrrr... uitverkoop bij CdF M! Lopende transfers voor CdF Marshall Emilian Mogos 30-12-2005 om 20:09 Form. aanvaller Sybren Dahlhaus 30-12-2005 om 20:08 Brilj IM met goed pass Christophe de Jong 30-12-2005 om 20:08 Uitm keeper José MarÃÂa Cairós Barreto 28-12-2005 om 20:11 Form aanvaller Cankut Semuh 28-12-2005 om 17:23 Brilj verdediger - gittermaster - 28-12-2005 Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van Rene Dziobek. 2 x op rij topscorer geworden. Hij loopt af vandaag om 10:44. Geinteresseerden? Vraagprijs 500k!! René Dziobek (38921754) 21 jaar, uitstekend in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Deutschland Total Skill Index (TSI): 440 Loon: 768 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: goed Spelhervatting: magisch - Moker - 28-12-2005 Koos van Andel TSI = 5 000, 29 jaar, zwak in vorm Heeft uitstekend ervaring en is een matig leider Conditie: uitstekend Keepen: uitstekend Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig Orlando Melis 1 TSI = 1 430, 19 jaar, goed in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar] Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel Scoren: slecht Spelhervatting: slecht Cedric Kamber TSI = 3 270, 19 jaar, uitstekend in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos Sam Poels TSI = 22 340, 28 jaar, redelijk in vorm Heeft matig ervaring en is een slecht leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed Scoren: zwak Spelhervatting: matig Sijtze-Jan Heinsbroek TSI = 11 720, 28 jaar, redelijk in vorm Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider Conditie: formidabel Keepen: waardeloos Positiespel: briljant Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos Igor Engelgeer TSI = 22 820, 26 jaar, goed in vorm Heeft matig ervaring en is een zwak leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: wonderbaarlijk Passen: redelijk Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: slecht Jabir Sleiman TSI = 3 610, 21 jaar, goed in vorm Heeft slecht ervaring en is een zwak leider Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht Anders Kjellsson TSI = 3 110, 24 jaar, redelijk in vorm Heeft matig ervaring en is een zwak leider [Technisch] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht Mazin Sakhtyani TSI = 130, 32 jaar, matig in vorm Heeft zwak ervaring en is een goed leider [Snel] Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: slecht BartÅomiej Zygo TSI = 1 150, 18 jaar, goed in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Alexander Einarsson TSI = 380, 17 jaar, waardeloos in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Onvoorspelbaar] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig Rouven Binkerhoff TSI = 250, 33 jaar, uitstekend in vorm Heeft goed ervaring en is een redelijk leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed Scoren: slecht Spelhervatting: zwak Alejandro Luis Montoya TSI = 800, 31 jaar, redelijk in vorm Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider [Snel] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak Ali Abu-Alam U20 Maghrib, wing +4 TSI = 1 770, 17 jaar, goed in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch] Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Salih Mansur = clown TSI = 80, 18 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Krachtig] Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: waardeloos Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: zwak - Vietjes - 30-12-2005 Ik ga 'm toch aan jullie aanbieden. Waarschijnlijk wordt ik voor gek verklaart, maar ach dat gebeurd wel vaker.... :wink: Even wat achtergrond. Dé heb ik in week 2 van dit afgelopen seizoen gekocht voor 2M met goed vleugel een TSI van 3360. Mijn aannemelijke verwachting was dat hij na 1 training zou poppen. Dus niet. Pas bij de tweede training. Die TSI moet toch ergens zitten!? De kans is wel hééél groot dat Dé na 1 PM training naar uitstekend PM zal poppen. Dé zou ook nog wel eens op koers kunnen liggen voor een U-20 selectie op de wing. Dit weet ik niet zeker omdat de aanmelding bij Dutchstats pas met 18 en briljant wing kan. Omdat ik uiteraard wel wat wil verdienen op Zeinstra heb ik 'm voor tadatadatada.......4,2M te koop gezet. Dé Zeinstra (76912689) 17 jaar, uitstekend in vorm, gezond Ik spreek Nederlands! Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 8 420 Loon: 927 ââ¬/week Eigenaar: The ButtKickers Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: slecht Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: matig Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht - Jansoe - 30-12-2005 Die tsi zit natuurlijk ook wel een beetje in redelijk scoren en matig verdedigen. Al is dat niet veel, tis toch iets. :razz: - Marshall - 31-12-2005 Marshall Wrote:Ik ga niet alle stats posten maarrrrr... uitverkoop bij CdF M! - Fred Naaigaren - 03-01-2006 In de verkoop een leuke winger, zit zeer dicht tegen zwak ervaring aan. De deadline ligt op aanstaande donderdagavond om 20:50. Prijskaartje voorlopig op â⬠150.000,-- Fernando Chirivella (27325905) 24 jaar, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Español! Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Argentina Total Skill Index (TSI): 12 250 Loon: 3 648 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: FC Kralingen Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: zwak Vleugelspel: briljant Verdedigen: waardeloos Scoren: matig Spelhervatting: goed - Djabs - 03-01-2006 Vietjes Wrote:Ik ga 'm toch aan jullie aanbieden. Waarschijnlijk wordt ik voor gek verklaart, maar ach dat gebeurd wel vaker.... :wink: Nice try, maar dat levert deze gozer nooit op. Ik verklaar je bij deze voor gek. :razz: :wink: Kijk maar eens naar de hoogste bedragen die voor wingers (van welk niveau ook!!) betaald worden. 4.2 miljoen komt al in de richting van dat hoogste bedrag. - Moker - 03-01-2006 goddelijke wingers kosten 2.5 (italiaans international met meer dan 1M TSI) - Legion - 04-01-2006 Vraagprijs 5 miljoen Ricardo Frutos (32042198) 23 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is. Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: España Total Skill Index (TSI): 94 610 Loon: 65 976 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: UefaCupWinners2002 Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: buitenaards Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: zwak Doelpunten in carrière: 17 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 - Devlin - 05-01-2006 mijn ene potentiele coach is na de bekerwedstrijd gestegen naar goed ervaring...heb alleen net te weinig geld om hem nu aan te stellen...mijn andere potentiele coach staat te koop...als iemand interesse heeft...prijs is 350k...wil je minder bieden dan zet ik hem er de volgende keer voor dat bedrag op...zou graag voor komende zondag mijn nieuwe coach willen hebben zodat ik zondag kan piccen Joel Nassarelli [playerid=16951936] 34 jaar, zwak in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider. Nationaliteit: Argentina Total Skill Index (TSI): 230 Eigenaar: Devlinshire Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: goed - Birger - 05-01-2006 Spitsjes te koop Jacques Dumont TSI = 4 140, 29 jaar, goed in vorm Heeft zwak ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar] Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig Hoogste Bod: 200.000 Deadline: 05-01-2006 om 18:14 William Edendahl TSI = 3 910, 28 jaar, zwak in vorm Heeft redelijk ervaring en is een zwak leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak Vraagprijs: 900.000 Deadline:05-01-2006 om 18:16 - Fred Naaigaren - 05-01-2006 Deze gast heb ik net voor 2,8 mln verkocht!! Quote:Fernando Chirivella (27325905) - Mac - 05-01-2006 wtf! edit hmmm laat maar dat was ie 6 jaar geleden ![]() - Fred Naaigaren - 05-01-2006 :wink: Toch ben ik er erg content mee. Dit is ie nu: Fernando Chirivella (27325905) 24 jaar, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Español! Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Argentina Total Skill Index (TSI): 12 250 Loon: 3 648 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: FC Kralingen Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: zwak Vleugelspel: briljant Verdedigen: waardeloos Scoren: matig Spelhervatting: goed - gittermaster - 06-01-2006 Ik heb 2 interessante spelers voor beginnende vleugeltrainers. 1 van 18 en 1 van 19. Daarnaast een technische interessante spelhervatter. Tozé Anacleto (83583257) 19 jaar, goed in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Portugal Total Skill Index (TSI): 1 300 Loon: 792 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: goed Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: zwak vr. prijs: 150.000 Erwin Arthur (83607667) 18 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 900 Loon: 744 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig vr. prijs: 160.000 en de spelhervatter René Dziobek (38921754) 22 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Deutschland Total Skill Index (TSI): 590 Loon: 768 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: goed Spelhervatting: magisch vr. prijs: 550.000 - Fred Naaigaren - 06-01-2006 Appie staat te koop. Vanavond (vrijdag) om 22:19 loopt de deadline af, prijskaartje: â⬠2.950.000,-- Quote:Albert Blomer (28352974) - Devlin - 06-01-2006 Devlin Wrote:mijn ene potentiele coach is na de bekerwedstrijd gestegen naar goed ervaring...heb alleen net te weinig geld om hem nu aan te stellen...mijn andere potentiele coach staat te koop...als iemand interesse heeft...prijs is 350k...wil je minder bieden dan zet ik hem er de volgende keer voor dat bedrag op...zou graag voor komende zondag mijn nieuwe coach willen hebben zodat ik zondag kan piccen verkocht voor 350k :razz: kan mijn reservekeeper met goed ervaring en redelijk leiderschap echter nog geen coach maken !?! Bij economie staat nu 378 409 â⬠(756 194), en dat is dus niet genoeg om die coach te kunnen kopen, moet ik tot zondag wachten op de economische update... ![]() - Adder - 06-01-2006 Moses Kilsdonk (71395229) 19 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 480 Loon: 640 ââ¬/week Eigenaar: FC Adder Amsterdam Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: slecht Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: mythisch deadline 8-1-6 om 22.38 1e bod van 2 ton is binnen. - Moker - 06-01-2006 Jukka Nikulainen [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks] TSI = 4 520, 19 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: slecht is net gepopt Boà ¾idar MesniÄ [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks] TSI = 6 200, 20 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak volgende week naar briljant, maar door trainingsswitch en nationaliteit doe ik hem weg - T00L - 06-01-2006 ik bied 20.000! ;-) - HattrickManagerVanHetJaar - 07-01-2006 HattrickManagerVanHetJaar Wrote:Dor Shamir Ik ben hem nog steeds niet kwijt! Momenteel te koop voor ââ¬2.450.000 - Phoebus - 07-01-2006 Denk ook niet dat je hem voor dat bedrag kwijtraakt. Ik hoop het wel voor je maar denk dat het maximum ongeveer op 2.2 M ligt. - HattrickManagerVanHetJaar - 07-01-2006 Phoebus Wrote:Denk ook niet dat je hem voor dat bedrag kwijtraakt. Ik hoop het wel voor je maar denk dat het maximum ongeveer op 2.2 M ligt. Dat zou echt belachelijk zijn want de transfervergelijking als 20-jarige lag rond de 2.8 M We hebben het wel over matig, matig, matig als bijstats. :| - Mac - 07-01-2006 transfervergelijking klopt voor geen meter! 2.2M lijkt me eerlijk gezegd al te veel voor iemand met die ervaring |