The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Livetoernooien - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: Livetoernooien (/showthread.php?tid=1279)



- Tripplexxx - 03-02-2007

Ricochan Wrote:bel justitie ff die weet er vast wel een paar :wink:



- Treesong - 09-02-2007

Hmmm, zojuist terug van weer een avondje live pokeren... twee sng rebuy toernooitjes, 1x 1e 1x 2e.... alleen: die vent van wie ik de laatste verloor was gewoon een geniepige hustler (Hij zei: ik speel pas 2 maanden) :|

Ome Treesong gaat all-in met K8s tegen die kerel J8 op flop 877. Er valt 87722... ik draai me even om en opeens ligt er 8772A. Zegt die vent bloedserieus: dan is het toch een split? Ik zeg: meen je dat nou? Hij: Ja toch? Toen was de toon gezet... een trips hier en twee paar daar... opeens trok ie alles. Ik ging vervolgens blind all-in 3x achter elkaar en toen durfde-ie opeens niet meer. Uiteindelijk het schip in met J2 tegen A2 op en AJ2 flop op zijn deelbeurt. Heel toevallig? I dunno... ik heb leuk verdiend vanavond maar als die kerel weer komt hou ik em in het snotje :wink:


- harry_bierdop - 09-02-2007

Ik weet niet in wat voor tenten jij allemaal komt hoor Tree! Als ik die verhalen van jou hoor krijg ik echt dat duistere gevoel wat veel mensen krijgen als je het woord poker zegt...

Staan er dan geen mensen om heen ofzo? Wij hebben iig altijd een vaste deler..


- Treesong - 09-02-2007

harry_bierdop Wrote:Ik weet niet in wat voor tenten jij allemaal komt hoor Tree! Als ik die verhalen van jou hoor krijg ik echt dat duistere gevoel wat veel mensen krijgen als je het woord poker zegt...

Staan er dan geen mensen om heen ofzo? Wij hebben iig altijd een vaste deler..

Zo duister is het niet hoor... kijk maar op de website, kan je je meteen inschrijven voor het volgende zondagtoernooi :wink:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cafewilhelmina.com/">http://www.cafewilhelmina.com/</a><!-- m -->

Maar er waren zoveel rebuys geweest dat de heads-up nogal lang duurde. Iedereen was om 0:15 al pleite behalve die kerel en ik en de invalbarman :|

Normaal spelen we met een vaste groep, maar deze vent was via via via meegekomen...


- Depor - 09-02-2007

Van onderaf delen, steken zo ken ik er ook een..vent van 60 jaar kan kaarten zo neerleggen dat je het niet eens ziet dat hij aan het steken is.
Daarom hebben wij de regel dat de volgende (na de deler) altijd een gedeelte van het pak kaarten pakt en onderop legt, voorkom je gedonder mee.


- Treesong - 09-02-2007

Tja, zoals gittermaster en de shotas kunnen beamen, wordt er altijd heel netjes en gezellig gespeeld... en misschien had die kerel gewoon geluk, maar die actie met die aas zal ik niet vergeten. Gewoon goed opletten de volgende x, anders schieten we 'm in de knieschijven :razz:


- Depor - 09-02-2007

Treesong Wrote:Tja, zoals gittermaster en de shotas kunnen beamen, wordt er altijd heel netjes en gezellig gespeeld... en misschien had die kerel gewoon geluk, maar die actie met die aas zal ik niet vergeten. Gewoon goed opletten de volgende x, anders schieten we 'm in de knieschijven :razz:

U fucking with me? U fucking with Treesong Montana!


- Treesong - 09-02-2007

"Really, I wasn't base-dealing!"

[Image: image_08a.jpg]


- Depor - 09-02-2007

Dat je niet over die tafel geklommen bent, ik zou het echt niet pikken dat iemand even een aasje op tafel plant...


- Treesong - 09-02-2007

Depor Wrote:Dat je niet over die tafel geklommen bent, ik zou het echt niet pikken dat iemand even een aasje op tafel plant...

Het moment was gewoon te absurd en ik ging er eigenlijk van uit dattie een geintje maakte... bovendien ben ik te oud, dik en kaal om herrie te schoppen :cry:


- Depor - 09-02-2007

Treesong Wrote:
Depor Wrote:Dat je niet over die tafel geklommen bent, ik zou het echt niet pikken dat iemand even een aasje op tafel plant...

Het moment was gewoon te absurd en ik ging er eigenlijk van uit dattie een geintje maakte... bovendien ben ik te oud, dik en kaal om herrie te schoppen :cry:

Kent het gevoel, dat je in je hoofd afvraagt "wat in godsnaam gebeurd hier nou weer dit kan toch niet" en dat je te laat bent met reageren.


- Treesong - 09-02-2007

Depor Wrote:
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Dat je niet over die tafel geklommen bent, ik zou het echt niet pikken dat iemand even een aasje op tafel plant...

Het moment was gewoon te absurd en ik ging er eigenlijk van uit dattie een geintje maakte... bovendien ben ik te oud, dik en kaal om herrie te schoppen :cry:

Kent het gevoel, dat je in je hoofd afvraagt "wat in godsnaam gebeurd hier nou weer dit kan toch niet" en dat je te laat bent met reageren.

Ik had ook al een paar Jaap Daniëls op in het kader van: "Ik heb al aardig winst van de vorige pot en zit nu al in de top 3 monnie en ach wat kan het me eigenlijk ook schelen" :wink:


- gittermaster - 09-02-2007

Treesong Wrote:Hmmm, zojuist terug van weer een avondje live pokeren... twee sng rebuy toernooitjes, 1x 1e 1x 2e.... alleen: die vent van wie ik de laatste verloor was gewoon een geniepige hustler (Hij zei: ik speel pas 2 maanden) :|

Ome Treesong gaat all-in met K8s tegen die kerel J8 op flop 877. Er valt 87722... ik draai me even om en opeens ligt er 8772A. Zegt die vent bloedserieus: dan is het toch een split? Ik zeg: meen je dat nou? Hij: Ja toch? Toen was de toon gezet... een trips hier en twee paar daar... opeens trok ie alles. Ik ging vervolgens blind all-in 3x achter elkaar en toen durfde-ie opeens niet meer. Uiteindelijk het schip in met J2 tegen A2 op en AJ2 flop op zijn deelbeurt. Heel toevallig? I dunno... ik heb leuk verdiend vanavond maar als die kerel weer komt hou ik em in het snotje :wink:

serieus?
Ik zou echt link worden.
Doet ie volgende keer weer mee denk je?


- Depor - 09-02-2007

gittermaster Wrote:
Treesong Wrote:Hmmm, zojuist terug van weer een avondje live pokeren... twee sng rebuy toernooitjes, 1x 1e 1x 2e.... alleen: die vent van wie ik de laatste verloor was gewoon een geniepige hustler (Hij zei: ik speel pas 2 maanden) :|

Ome Treesong gaat all-in met K8s tegen die kerel J8 op flop 877. Er valt 87722... ik draai me even om en opeens ligt er 8772A. Zegt die vent bloedserieus: dan is het toch een split? Ik zeg: meen je dat nou? Hij: Ja toch? Toen was de toon gezet... een trips hier en twee paar daar... opeens trok ie alles. Ik ging vervolgens blind all-in 3x achter elkaar en toen durfde-ie opeens niet meer. Uiteindelijk het schip in met J2 tegen A2 op en AJ2 flop op zijn deelbeurt. Heel toevallig? I dunno... ik heb leuk verdiend vanavond maar als die kerel weer komt hou ik em in het snotje :wink:

serieus?
Ik zou echt link worden.
Doet ie volgende keer weer mee denk je?

Dan pakken we hem!!


- Adder - 09-02-2007

Treesong Wrote:
Depor Wrote:
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Dat je niet over die tafel geklommen bent, ik zou het echt niet pikken dat iemand even een aasje op tafel plant...

Het moment was gewoon te absurd en ik ging er eigenlijk van uit dattie een geintje maakte... bovendien ben ik te oud, dik en kaal om herrie te schoppen :cry:

Kent het gevoel, dat je in je hoofd afvraagt "wat in godsnaam gebeurd hier nou weer dit kan toch niet" en dat je te laat bent met reageren.

Ik had ook al een paar Jaap Daniëls op in het kader van: "Ik heb al aardig winst van de vorige pot en zit nu al in de top 3 monnie en ach wat kan het me eigenlijk ook schelen" :wink:


Je bedoelt: hij was erg groot en het liep me dun de broek uit?

Ik denk dat ik in zo´n situatie wel een hoop stennis zou maken(zeker als ik een bekende ben in de kroeg en hij niet). Ook al zou ik ik weet niet hoeveel voorliggen met chips. Geen gekut met valsspelen!


- Treesong - 09-02-2007

Maar ik was in me eentje! :cry: :eeeek:


- Mac - 09-02-2007

haha wat een grote monden weer hier Tongue tegen de tijd dat het echt is doorgedrongen dat ie vals heeft gespeeld zit je al 3 handen verder volgens mij


- Jansoe - 10-02-2007

Morgen in Ermelo nog een leuk toernooitje. Inleg is 50 euro pp. Zal een leuke prijzenpot worden dan.

Eens kijken of ik iets mee naar huis kan nemen... :8:


- harry_bierdop - 10-02-2007

Ermelo is toch redelijk in de buurt van Nijmegen? Minder als een uur rijden?

Is er niet nog een plekkie :razz: !


- Jansoe - 10-02-2007

Weet ik niet...


- Jansoe - 11-02-2007

Helaas. Kwam tot de finaletafel en eerste 5 hadden prijs. Viel er als nummer 6 er net buiten Sad


- Tripplexxx - 11-02-2007

Jansoe Wrote:Helaas. Kwam tot de finaletafel en eerste 5 hadden prijs. Viel er als nummer 6 er net buiten Sad

Weet je nu wel waar het toernooi was?


- Jansoe - 12-02-2007

Ja nu wist ik het wel. :8:


- Tripplexxx - 12-02-2007

Jansoe Wrote:Ja nu wist ik het wel. :8:

Een 50 euro toernooi in Ermelo en ik weet nergens van. Het is iig geen pokerboer of het moet een extra toernooi. Wie organiseerde dat dan?


- Treesong - 12-02-2007

Tripplexxx Wrote:Wie organiseerde dat dan?

Organisator: buurman van Jansoe
Locatie: de keukentafel van de buurman van Jansoe
Aantal deelnemers: 6
Bijzonderheden: Pauze na een uur om ff sport te kijken


- Tripplexxx - 12-02-2007

Treesong Wrote:
Tripplexxx Wrote:Wie organiseerde dat dan?

Organisator: buurman van Jansoe
Locatie: de keukentafel van de buurman van Jansoe
Aantal deelnemers: 6
Bijzonderheden: Pauze na een uur om ff sport te kijken

:lol: :lol:

Dat moet het wel zijn, het woord is nu aan Jansoe. Was het inderdaad een huistoernooitje of was het gewoon een broodje aap?


- Jansoe - 12-02-2007

Ach echt groot was het niet. Man of 25 bij elkaar en het werd georganiseerd door de eigenaar van de kroeg in Ermelo waar wij soms ook zitten te zuipen. Pub pinokkio heet het volgens mij.

Wat betreft bijzonderheden heeft Treesong wel gelijk, we hebben de laatste 10 minuten van Sparta PSV even gekeken tussendoor. :lol:


- buurs - 12-02-2007

Kuiper, zin om komende vrijdag vanaf 19.30 uur mee te spelen met toernooi in Emmen?
Ongeveer 80 deelnemers en inleg is 7,5 euro. 5 of 6 prijzen.


- kuiper - 12-02-2007

buurs Wrote:Kuiper, zin om komende vrijdag vanaf 19.30 uur mee te spelen met toernooi in Emmen?
Ongeveer 80 deelnemers en inleg is 7,5 euro. 5 of 6 prijzen.

Helaas, helaas. Ik ben vrijdagavond verhinderd.
Volgende week vrijdag kan ik wel. Is er dan ook wat??


- buurs - 12-02-2007

kuiper Wrote:
buurs Wrote:Kuiper, zin om komende vrijdag vanaf 19.30 uur mee te spelen met toernooi in Emmen?
Ongeveer 80 deelnemers en inleg is 7,5 euro. 5 of 6 prijzen.

Helaas, helaas. Ik ben vrijdagavond verhinderd.
Volgende week vrijdag kan ik wel. Is er dan ook wat??

Het is iedere vrijdagavond en zondagmiddag.
Zondag vanaf 16 uur...komt mij niet zo goed uit.

Ik ga vrijdag wel even sfeer proeven en dan kunnen we misschien volgende week wel mee spelen.