The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Spa - Ajax - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Spa - Ajax (/showthread.php?tid=1401) |
- Ad Wim - 26-11-2006 waf Wrote:Ik ben benieuwd wat hij daadwerkelijk gezegd heeft, maar nogmaals, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Bossen hier een daad wilde stellen.Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Ik had graag een kans gehad om goed te spelen. Die wordt je nu al na een kwartier ontnomen.Ad Wim Wrote:waf Wrote:bedankt sparta, kutgriegera. :lol:En waarschijnlijk is Sneijder voor 'potjandorie, vervelende man' met rood eraf gestuurd. - ROT OP - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:Weer een dramascheids, weer compleet in het nadeel van Ajax en dit keer was het wel beslissend. Waarom moeten wij nu net een scheids hebben die een voorbeeld/daad wil stellen?! - Ad Wim - 26-11-2006 Ekslem Wrote:Ad je bent echt lachwekkend!Flikker eens op uit dit topic, als je niks over SParta-Ajax te zeggen hebt, gloryhuntende provinciaal! - Ekslem - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Ad je bent echt lachwekkend!Flikker eens op uit dit topic, als je niks over SParta-Ajax te zeggen hebt, gloryhuntende provinciaal! You go Ad, make my day - Peter - 26-11-2006 ROT OP Wrote:Ad Wim Wrote:Weer een dramascheids, weer compleet in het nadeel van Ajax en dit keer was het wel beslissend. Waarom moeten wij nu net een scheids hebben die een voorbeeld/daad wil stellen?! :lol: - Ad Wim - 26-11-2006 kratovsk Wrote:Rot toch op man, Meneer ik heb het gezien dus ik oordeel maar objectief dat Vlug een lichte overtreding beging.Ad Wim Wrote:Weer een dramascheids, weer compleet in het nadeel van Ajax en dit keer was het wel beslissend. Waarom moeten wij nu net een scheids hebben die een voorbeeld/daad wil stellen?! - ROT OP - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:kratovsk Wrote:Rot toch op man, Meneer ik heb het gezien dus ik oordeel maar objectief dat Vlug een lichte overtreding beging.Ad Wim Wrote:Weer een dramascheids, weer compleet in het nadeel van Ajax en dit keer was het wel beslissend. Waarom moeten wij nu net een scheids hebben die een voorbeeld/daad wil stellen?! - Ad Wim - 26-11-2006 Wat zijn jullie ontzettend triest allemaal zeg, sjonge jonge... Goh, wat een leedvermaak hebben ze nu allemaal, nu het met Ajax slecht gaat. Niet alleen Peter is een kleuter zie ik alweer. - Ekslem - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:Wat zijn jullie ontzettend triest allemaal zeg, sjonge jonge... Heb ik gelachen om het verlies van Ajax? Ik lach me kapot om jouw domme kop. Dat is iets anders! - Genomico - 26-11-2006 Tjonge, zulke opmerkingen van Ad zijn al bijna net zo mooi als de heerlijke nederlaag van Ajakkes. - ROT OP - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:Wat zijn jullie ontzettend triest allemaal zeg, sjonge jonge... - kuiper - 26-11-2006 Ach jongens, ik zal Ad Wim wel in bescherming nemen. Als PSV of Feyenoord zoiets gebeurd dan hoor ik jullie precies hetzelfde zeggen. Dat geeft ook niks, je moet ook teleurgesteld zijn als je cluppie verliest. Ik sta ook te tieren en schelden als vv Hoogeveen zondags verliest, terwijl het niet vaak realistisch of terecht is. Ik zie daar geen verschil in Ajaxieden, Psv-ers of Feyenoorders. Ik baal eigenlijk nog het meest van CM. Heb ik gistren een goeie dag en komt er vandaag met Sneijder © en Grygera dit overheen. Nou lekker. - Ad Wim - 26-11-2006 Ekslem Wrote:Je weet helemaal niet hoe mijn kop eruit ziet.Ad Wim Wrote:Wat zijn jullie ontzettend triest allemaal zeg, sjonge jonge... En je hebt ook de wedstrijd neit gezien, dus je weet niet eens wat er gebeurd is. Dat is dus triest. - ROT OP - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Je weet helemaal niet hoe mijn kop eruit ziet.Ad Wim Wrote:Wat zijn jullie ontzettend triest allemaal zeg, sjonge jonge... - Ekslem - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Je weet helemaal niet hoe mijn kop eruit ziet.Ad Wim Wrote:Wat zijn jullie ontzettend triest allemaal zeg, sjonge jonge... Heb ik het dan over de wedstrijd? Je maakt jezelf gewoon belachelijk, zeker na al die berichten die je hier de afgelopen weken hebt gepost. - Ad Wim - 26-11-2006 Ekslem Wrote:Ach, ik doe in ieder geval nog een poging om inhoudelijk te reageren in plaats van iedere keer zo ontzettend makkelijk op de man te spelen.Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Je weet helemaal niet hoe mijn kop eruit ziet.Ad Wim Wrote:Wat zijn jullie ontzettend triest allemaal zeg, sjonge jonge... - kratovsk - 26-11-2006 ROT OP Wrote:Ad Wim Wrote:kratovsk Wrote:Rot toch op man, Meneer ik heb het gezien dus ik oordeel maar objectief dat Vlug een lichte overtreding beging.Ad Wim Wrote:Weer een dramascheids, weer compleet in het nadeel van Ajax en dit keer was het wel beslissend. Waarom moeten wij nu net een scheids hebben die een voorbeeld/daad wil stellen?! Dat was geheel objectief ja, kijk het vanavond nog maar eens na bij Talpa. - ROT OP - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Ach, ik doe in ieder geval nog een poging om inhoudelijk te reageren in plaats van iedere keer zo ontzettend makkelijk op de man te spelen.Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Je weet helemaal niet hoe mijn kop eruit ziet.Ad Wim Wrote:Wat zijn jullie ontzettend triest allemaal zeg, sjonge jonge... - Ekslem - 26-11-2006 Wie speelt hier nou heel vaak op de man (lees de PSV supporter) met de nodige onzin? - Peter - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Je weet helemaal niet hoe mijn kop eruit ziet.Ad Wim Wrote:Wat zijn jullie ontzettend triest allemaal zeg, sjonge jonge... - Ad Wim - 26-11-2006 Ekslem Wrote:Wie speelt hier nou heel vaak op de man (lees de PSV supporter) met de nodige onzin?Ik speel helemaal niet op de man. Ik heb het toch niet over jou, ik heb het over PSV. - Bor de Wolf - 26-11-2006 Willen jullie ajb niet die trieste forumvervuiler Ada Wim quoten. Zo heb ik niets aan mijn ignore-functie. - Ekslem - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Wie speelt hier nou heel vaak op de man (lees de PSV supporter) met de nodige onzin?Ik speel helemaal niet op de man, ik heb het over PSV. Je hebt het over PSV supporters en je spreekt individuen daar op aan! - Ad Wim - 26-11-2006 Ekslem Wrote:Ik heb het over PSV en jullie voelen je daardoor, terecht, aangesproken. Jij zegt dat je "lacht om mijn domme kop". Dat is behalve belachelijk, ook nog eens op de man spelen.Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Wie speelt hier nou heel vaak op de man (lees de PSV supporter) met de nodige onzin?Ik speel helemaal niet op de man, ik heb het over PSV. - Peter - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Wie speelt hier nou heel vaak op de man (lees de PSV supporter) met de nodige onzin?Ik speel helemaal niet op de man. Ik heb het toch niet over jou, ik heb het over PSV. Ik kan het niet laten hier even op te reageren. Kerel, rechtsback Kromkamp heeft gisteren tegen Utrecht meer goede voorzetten gegeven dan alle vleugelspitsen van Ajax in de laatste 4 wedstrijden bij elkaar, dus begin nou aub niet over weer PSV. :letitallout: - Ekslem - 26-11-2006 AD Wim face it, je maakt jezelf belachelijk :lol: - Ad Wim - 26-11-2006 Peter Wrote:Ik begin helemaal niet over PSV :roll:Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Wie speelt hier nou heel vaak op de man (lees de PSV supporter) met de nodige onzin?Ik speel helemaal niet op de man. Ik heb het toch niet over jou, ik heb het over PSV. - Ekslem - 26-11-2006 Nee Peter, hij begon niet over PSV! - Ad Wim - 26-11-2006 En het feit dat de laatste tijd de PSV-supporters weer veel meer posten zegt al genoeg. Wees nou maar blij met jullie resultaten van de laatste tijd en let niet te veel op andere clubs, jullie hebben het toch in eigen hand. - Peter - 26-11-2006 Ad Wim Wrote:En het feit dat de laatste tijd de PSV-supporters weer veel meer posten zegt al genoeg. Volgens mij is er maar 1 iemand die de laatste tijd veel meer post. |