The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tsjechie - Nederland - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Tsjechie - Nederland (/showthread.php?tid=154) |
- joep - 07-10-2005 zie hieronder.. - joep - 07-10-2005 Treesong Wrote:Kezmania Wrote:Treesong Wrote:Kezmania Wrote:Aangezien Opdam en Landzaat speelde, moet het Vlaar geweest zijn, die het hele verhaal naar buiten heeft gebracht. :8: Wat doet hij?? - Mukkus - 07-10-2005 Open mooie oktoberdag in een klas op een school voor moeilijk lerende kinderenââ¬Â¦. Juf: ââ¬ÅKezmania, je zit nu in groep 8 en ik heb een mooie opdracht voor je!ââ¬Â Kezmania: ââ¬ÅWat is het, juf, wat is het, juf?ââ¬Â Juf: ââ¬ÅIk heb hier de selectie van het Nederlands Elftalââ¬Â¦..ââ¬Â Kezmania: ââ¬ÅJoepie, staat van Bommel dââ¬â¢r bij? Juf?ââ¬Â Juf: ââ¬ÅNederlands elftal zei ik, daar zitten geen afgekeurde duitsers tussenââ¬Â¦Ã¢â¬Â¦Ã¢â¬Â Kezmania: ââ¬Åââ¬Â¦..ââ¬Â Juf: ââ¬ÅDe opdracht is: zoek de AZ-spelers.ââ¬Â Kezmania ââ¬ÅWaarom?ââ¬Â Juf: ââ¬ÅDOE NOU MAAR!ââ¬Â Kezmania: ââ¬Åokeââ¬Â¦.ââ¬Â De tijd verstrijkt en 6,5 uur laterââ¬Â¦. Kezmania: ââ¬ÅJuf, ik heb ze gevonden, was heel makkelijk, want er stond (AZ) achter! Ik heb V-l-a-a-r, L-a-n-t, neeee, L-a-n-d-z-a-a-t en O-p-d-a-m. goed heh?ââ¬Â Juf: ââ¬ÅEn Timmer, dan?ââ¬Â - harry_bierdop - 07-10-2005 :eeeek: Ik dacht dat ik nix te doen had maar jij hebt helemaal een luize baantje! - Mukkus - 07-10-2005 Ik typ heel snel. - Kezmania - 07-10-2005 Mukkus Wrote:Open mooie oktoberdag in een klas op een school voor moeilijk lerende kinderenââ¬Â¦. :lol: :lol: :lol: - Mukkus - 08-10-2005 Als Nederland vanavond verliest, met de bus terug! dwars door Duitsland, weten ze waar ze het voor doen! Kom op! - Riekki - 08-10-2005 Die Rosicky is toch weer aan het strooien met mega passes.... Ik zie deze wedstrijd niet eindigen met 22 spelers - Mukkus - 08-10-2005 Optelsommetje die pingel. - Gerben Zonderland - 08-10-2005 Ai.....penalty. Hihi....wacht u even op het fluitje? :lol: edit: go edje, go edje! =D> - Riekki - 08-10-2005 vd Sar..........HELD - Mukkus - 08-10-2005 Riekki Wrote:Die Rosicky is toch weer aan het strooien met mega passes.... Mooie pass op van de Sar, trouwens..... :wink: - Ricochan - 08-10-2005 Van der sar de penalty killer : ![]() ![]() ![]() wel dom van die boularouz, die penalty zat eraan te komen.... - Riekki - 08-10-2005 0-1 vd Vaart :lol: :lol: :lol: - Gerben Zonderland - 08-10-2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA. RAFIE MAAKT EM VOOR JE! :lol: - Ricochan - 08-10-2005 robben en van der vaart, nog 2 helden : ![]() - Mukkus - 08-10-2005 Jaaaaaaaah, de hoerenlopert! - Ricochan - 08-10-2005 Mukkus Wrote:Jaaaaaaaah, de hoerenlopert! nee dat is van persie :wink: - Gerben Zonderland - 08-10-2005 2-0, hahaha, good old barry opdam! - Riekki - 08-10-2005 0-2 Opdam.......tien tien tien tien tien =D> - Mukkus - 08-10-2005 Mazzel, dat leek mij 'klimmen' van Barrie. - Ricochan - 08-10-2005 weer een held good old barry : ![]() - Riekki - 08-10-2005 Commentator doet alweer of de wedstrijd gespeeld is....Ik kan mij nog ergens een 2-0 voorsprong herrineren tegen de Tsjechen :roll: - Mukkus - 08-10-2005 Of Belgie-thuis, Portugal-uit, Duitsland-thuis. - Ricochan - 08-10-2005 Maar nu hebben "we" san marco met zijn engeltje op zijn schouder maar de grootste held is toch van der sar, anders had NL achter gestaan, en dan had ik het nog moeten zien... Edwin bedankt ! =D> - Mukkus - 08-10-2005 Ja, ja, bitte bitte, ja, ja. Ja, wij gaan naar Mofrika! - Bocaloca - 08-10-2005 Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - Mac - 08-10-2005 =D> - Marshall - 08-10-2005 Heb mijn eerste ' Talpa'-wedstrijd gezien en ben dat meteen alweer strontzat!!! Als een commentator "Patrick vd Sar..." meldt, het Nederlands elftal 93minuten lang volledig van onder leeglikt en elke actie die Barros maakt met de grond gelijkmaakt.... Vooral dat eerste deed me na circa 30minuten versteld staan... #-o - Mukkus - 08-10-2005 Marshall Wrote:Heb mijn eerste ' Talpa'-wedstrijd gezien en ben dat meteen alweer strontzat!!! Als een commentator "Patrick vd Sar..." meldt, het Nederlands elftal 93minuten lang volledig van onder leeglikt en elke actie die Barros maakt met de grond gelijkmaakt.... Vooral dat eerste deed me na circa 30minuten versteld staan... #-o Gelukkig deed Romeo van Kastelen niet mee. |