The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
(OT) Weekend - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Weekend (/showthread.php?tid=162)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

- Ekslem - 21-10-2005

Nog een uur, maar al wel lekker aan een hoegie :razz:

- Saartje - 21-10-2005

hier ook, om bier uur ging de bar open !!

- Marshall - 21-10-2005

D'r wordt ook niet meer gewerkt he, tegenwoordig... :roll:
Nog een half uur bikkelen...

- Davydoff - 21-10-2005

heerlijk tot 5 uur receptioniste spelen :wink: Daarna een half uurtje werken (biertjes drinken) en dan pas naar huis.

- Saartje - 21-10-2005

Zeg, het zweet staat op m'n rug hoor !!

- Kennedy - 21-10-2005

PLOP!!!!!!!! :eeeek: hmmmmm lekker koud 7 graden!!!!!

- Marshall - 21-10-2005

Ja, van het voorover gebukt staan de hele middag zeker Saartje...

davydoff Wrote:heerlijk tot 5 uur receptioniste spelen
Wat een heerlijke ambities heb je toch Davy...l Wink

- Saartje - 21-10-2005

Marshall Wrote:Ja, van het voorover gebukt staan de hele middag zeker Saartje...

davydoff Wrote:heerlijk tot 5 uur receptioniste spelen
Wat een heerlijke ambities heb je toch Davy...l Wink

Ik, staan? Ik kijk wel uit !!

- Ekslem - 21-10-2005

En de tweede hoegie zit er alweer in :razz:

- Kennedy - 21-10-2005

zuiperttttt :wink:

- Ekslem - 21-10-2005

Kennedy Wrote:zuiperttttt :wink:

Zo eerst naar huis rijden voordat ik verder ga zuupen :wink:

- Treesong - 21-10-2005

Ik sta al een week droog... zou ik daarom maar niet beter worden? Confused

- Ekslem - 22-10-2005

Vanavond Oktober Feste in de voetbalkantine, oftewel pullen vullen =D>

- Lamme Lennie - 22-10-2005

Ekslem Wrote:Vanavond Oktober Feste in de voetbalkantine, oftewel pullen vullen =D>

Zonde dat je achter de bar moet staan :razz:

- Ekslem - 22-10-2005

Lamme Lennie Wrote:
Ekslem Wrote:Vanavond Oktober Feste in de voetbalkantine, oftewel pullen vullen =D>

Waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik sta aan de goeie kant vd bar vanavond :razz:

- Ekslem - 27-10-2005

Waar blijven al die homo's die over een uur alweer weekend hebben? :8:

- harry_bierdop - 27-10-2005

hehe dacht precies hetzelfde toen dit topic ineens bovenaan stond! Kdacht: Zal die moker wel weer zijn :wink:

- Treesong - 27-10-2005

Geen idee, maar ik ga zo voor mijn eerste alcoholische versnapering in twee ( :!: ) weken... =P~

- Bor de Wolf - 27-10-2005

Zo, ik "werk" morgen thuis en ga nu is een lekkere koude klats bier naar binnen werken. Wederom met dank aan jullie belastingcenten.
[Image: beer.gif]

- Ekslem - 27-10-2005

Ik heb binnenkort contractonderhandelingen en dan ga ik ook eens voorstellen om op vrijdag thuis te forummen uhhhhh werken!

- waf - 27-10-2005

Bor de Wolf Wrote:Zo, ik "werk" morgen thuis en ga nu is een lekkere koude klats bier naar binnen werken. Wederom met dank aan jullie belastingcenten.

ik veronderstel dat je aio of universitair medewerker bent, naar verluidt in een of andere geitenwollensokkenstudie, dus een vetpot zal het niet wezen wat je maandelijks toebedeeld krijgt.

maar het is je gegund. geniet ervan, van de belasting die ik betaal kunnen er een stuk of 5 van jouw soort van de straat gehouden worden en dat vind ik een fijne gedachte. :wink:

- BIERTEAM.NET - 27-10-2005

Vandaag m'n laatste tentamen van de week gehad, nu ff rustig aan en dan maandag weer aant leren voor het tentamen van woensdag :|

- Dugarry - 27-10-2005

waf Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Zo, ik "werk" morgen thuis en ga nu is een lekkere koude klats bier naar binnen werken. Wederom met dank aan jullie belastingcenten.

ik veronderstel dat je aio of universitair medewerker bent, naar verluidt in een of andere geitenwollensokkenstudie, dus een vetpot zal het niet wezen wat je maandelijks toebedeeld krijgt.

maar het is je gegund. geniet ervan, van de belasting die ik betaal kunnen er een stuk of 5 van jouw soort van de straat gehouden worden en dat vind ik een fijne gedachte. :wink:

Bedankt Waf, u woord is een licht op mijn pad.

En dan nu......

Weekend! MOrgenvroeg om 10.00 naar Oberhausen voor een concertje van Coldplay, nadat we eerst die mooie grote Ierse pub even onveilig gemaakt hebben met 10 personen!

Allen gegroet en ook een fijn weekend!

- Davydoff - 27-10-2005

Dugarry Wrote:Weekend! MOrgenvroeg om 10.00 naar Oberhausen voor een concertje van Coldplay, nadat we eerst die mooie grote Ierse pub even onveilig gemaakt hebben met 10 personen!

Waarom gaan 10 Nederlanders in Duitsland naar een Ierse pub?

- BIERTEAM.NET - 27-10-2005

Zo wat zal het lekker rustig zijn op het forum morgen :Big Grin

- Lamme Lennie - 27-10-2005

Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:

Waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik sta aan de goeie kant vd bar vanavond :razz:

Fijn dat je ze dan zelf mag vullen :razz:

- Treesong - 28-10-2005

Davydoff Wrote:
Dugarry Wrote:Weekend! MOrgenvroeg om 10.00 naar Oberhausen voor een concertje van Coldplay, nadat we eerst die mooie grote Ierse pub even onveilig gemaakt hebben met 10 personen!

Waarom gaan 10 Nederlanders in Duitsland naar een Ierse pub?

Prangender: Waarom gaan ze naar Coldplay? :roll:

- Ekslem - 28-10-2005

Maar niet aan het bier, ik heb koppijn Icon_evil Zal wel van te weinig forummen zijn!

- Lamme Lennie - 28-10-2005

Ekslem Wrote:Maar niet aan het bier, ik heb koppijn Icon_evil Zal wel van te weinig forummen zijn!

[Image: biergedachte01.gif]

- Bocaloca - 28-10-2005

Vanvond maar eens genieten van mn vriendin :8: