The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
ALVES NAAR AZ... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: ALVES NAAR AZ... (/showthread.php?tid=3113) |
Re: ALVES NAAR AZ... - Peter - 28-01-2008 Advocaat gooit het op onwetendheid 'kind' Alves 28/01/2008 21:30 Advocaat Pim de Vos heeft bij de arbitragezaak tussen zijn cliënt Afonso Alves en AZ de rollen omgedraaid. De Alkmaarders hadden moeten weten dat de handtekening van de Braziliaanse aanvaller niets waard is. De Vos meent dat AZ best wist dat Alves geen benul had waar hij voor had getekend. 'Alves is een groot kind', voerde De Vos als verdediging aan. 'Hij begrijpt geen snars van de overeenkomst.' Zijn gebrekkige opleiding - 'alleen lagere school' - en zijn minimale kennis van het Engels - 'hij weet net wat goal betekent' - zijn de redenen waarom de aanvaller van SC Heerenveen iets tekende waar hij later niet achter bleek te staan. AZ is van mening dat Alves precies wist waar het over ging omdat zijn advocaat alles voor hem heeft vertaald in het Portugees. Dat het om een concept-contract ging, zoals het Alves-kamp beweert, bestrijdt AZ. Voor alle partijen dringt de tijd. Heerenveen stelt geen prijs meer op de wispelturige spits, AZ wilde hem nog altijd maar kwam ook de afgelopen dagen niet tot een compromis en Middlesbrough kan pas handelen als Alves in het gelijk wordt gesteld. -- Wat een heerlijke soap, hier kunnen de scriptschrijvers van GTST nog wat van leren! =D> Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 De kans bestaat dat Alves nog tot de zomer bij Heerenveen blijft....in de strijd om het landskampioenschap is het altijd lekker om zo'n spits achter de hand te hebben.... :wink: Er loopt nog wel iets 'leuks'. Kamp Alves heeft AZ gedreigd met een miljoenenclaim, mocht de arbritragecommissie Alves in het gelijk stellen en mocht hij door het handelen van AZ nu een transfer naar Engeland mislopen....ben benieuwd of AZ eieren voor hun geld kiest. Straks hebben ze in Alkmaar en niet hun gewilde spits en zijn ze een kapitaal kwijt aan schadevergoeding aan Alves, terwijl hij dan nog bij Heerenveen speelt....dan wordt het pas echt een klucht. We missen dan alleen nog dat naakte wijf uit de kast, maar misschien dat Scheringa, Brands of Gerbrands uit pure wanhoop tijdens AZ - PSV naakt over het veld gaan rennen. Re: ALVES NAAR AZ... - Ekslem - 29-01-2008 Dit gaat echt nergens meer over.... Re: ALVES NAAR AZ... - waf - 29-01-2008 Mukkus Wrote:Er loopt nog wel iets 'leuks'. Kamp Alves heeft AZ gedreigd met een miljoenenclaim, mocht de arbritragecommissie Alves in het gelijk stellen en mocht hij door het handelen van AZ nu een transfer naar Engeland mislopen....ben benieuwd of AZ eieren voor hun geld kiest. ze dreigen maar een end raak. die alves heeft toch zelf zijn handtekening gezet? vooralsnog blijkt nergens uit dat het een concept betrof. als al vast komt te staan dat deze overeenkomst niet geldig is omdat ook iemand anders moet meetekenen, dan nog heeft hij weinig poten om op te staan. het is gewoon een domme lul. het is ook vrij treurig als je als advocaat moet komen met het argument dat het eigenlijk een groot dom kind is. als je daar je betoog om moet baseren heb je inhoudelijk weinig te melden, me dunkt. Re: ALVES NAAR AZ... - Depor - 29-01-2008 waf Wrote:Mukkus Wrote:Er loopt nog wel iets 'leuks'. Kamp Alves heeft AZ gedreigd met een miljoenenclaim, mocht de arbritragecommissie Alves in het gelijk stellen en mocht hij door het handelen van AZ nu een transfer naar Engeland mislopen....ben benieuwd of AZ eieren voor hun geld kiest. Tsja als ie daarmee bij boro 6x meer kan verdienen Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 waf Wrote:Mukkus Wrote:Er loopt nog wel iets 'leuks'. Kamp Alves heeft AZ gedreigd met een miljoenenclaim, mocht de arbritragecommissie Alves in het gelijk stellen en mocht hij door het handelen van AZ nu een transfer naar Engeland mislopen....ben benieuwd of AZ eieren voor hun geld kiest. Vraag: Waarom reist Alves naar Brazilie met 3 contracten onder zijn arm, waarop alleen zijn handtekening staat en nergens ook maar een handtekening is te vinden van een bevoegd AZ-medewerker? Maar goed, hij heeft een 'akkoord' met AZ en probeert zich hier nu uit te lullen. Re: ALVES NAAR AZ... - Treesong - 29-01-2008 Aangezien Alves met z'n IQ van 50 nog handelingsonbekwamer was toen hij het contract met Heerenveen tekende, lijkt het me tijd om met terugwerkende kracht alle maandsalarissen van Alves van de afgelopen jaren terug te vorderen... Re: ALVES NAAR AZ... - waf - 29-01-2008 Mukkus Wrote:Vraag: Waarom reist Alves naar Brazilie met 3 contracten onder zijn arm, waarop alleen zijn handtekening staat en nergens ook maar een handtekening is te vinden van een bevoegd AZ-medewerker? goeie vraag, maar is het ook zo? ik heb nog nergens gehoord dat az niet getekend zou hebben. als dat zo is maakt dat de zaak wel anders... Re: ALVES NAAR AZ... - Flixieluv - 29-01-2008 waf Wrote:Mukkus Wrote:Er loopt nog wel iets 'leuks'. Kamp Alves heeft AZ gedreigd met een miljoenenclaim, mocht de arbritragecommissie Alves in het gelijk stellen en mocht hij door het handelen van AZ nu een transfer naar Engeland mislopen....ben benieuwd of AZ eieren voor hun geld kiest. Toch zet ik mijn geld, met de stapsgewijs doorkomende informatie die ik nu heb in mijn achterhoofd, op Alves en De Vos. Daarvoor geeft de doorslag, dat op het contract dat Alves heeft getekend ook zijn advocaat expliciet als mede-ondertekenaar staat vermeld ("de ondergetekenden: leeghoofdige voetballer die nog dommer dan Kluivert is, malafide niet beëdigde zaakwaarnemer EN advocaat van leeghoofdige voetballer die nog dommer dan Kluivert is", etc.), tenminste: dat zeggen de media. Als dat zo is, lijkt me dat Alves hard zal kunnen maken dat beide partijen zich realiseerden dat ook Ribeiro diende te ondertekenen, en lijkt me zijn handtekening een geldigheidsvereiste. En daarbij speelt zeker ook mee, maar lijkt mij niet doorslaggevend, dat de FIFA zo'n handtekening als geldigheidsvereiste voorschrijft. Ik blijf er dus bij dat ik denk dat Alves (als de AC tijdig beslist) naar Boro kan, maar nu om een andere reden dan ik eerst deed. Dus. :wink: Re: ALVES NAAR AZ... - waf - 29-01-2008 Flixieluv Wrote:waf Wrote:Mukkus Wrote:Er loopt nog wel iets 'leuks'. Kamp Alves heeft AZ gedreigd met een miljoenenclaim, mocht de arbritragecommissie Alves in het gelijk stellen en mocht hij door het handelen van AZ nu een transfer naar Engeland mislopen....ben benieuwd of AZ eieren voor hun geld kiest. klopt, als dat het zo is dat op het contract een handtekeningvakje is opengelaten waar die ribeiro nog moest tekenen lijkt het er op dat die ovk nog niet perfect is. maar ik geloof niet dat dat zo is. en zoals je weet kan ik er ook niet bij dat je advocaat of een lul met een fifa licentie moet meetekenen. maar het ging mij nu ff om die dreiging met een miljoenenclaim. domme lul heeft zelf getekend en was kennelijk iig mondeling accoord. als dan blijkt dat je elders meer kan verdienen heb je dikke pech, moet je wel gewoon je pacta ff survanda-en, en als je er van af wil moet je diep door de knieen en zonodig zelf betalen. maar geld claimen als al die verwarring aan je zelf te wijten is, dat gaat mij veel te ver. :wink: Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 waf Wrote:Mukkus Wrote:Vraag: Waarom reist Alves naar Brazilie met 3 contracten onder zijn arm, waarop alleen zijn handtekening staat en nergens ook maar een handtekening is te vinden van een bevoegd AZ-medewerker? Volgens Joep Schreuder (Sportjournaal) was dit een vraag van de voorzitter van de arbitragecommissie aan de advocaat van AZ, die Filet. Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 Laatste nieuws: AZ wil 'afzien van de rechten' (wat dus niet zeker is), als Alves c.s. 2 miljoen overmaken naar Alkmaar..... AZ hoopt waarschijnlijk dat het trio Heerenveen-Alves-Middlesbrough met een schikking komt en dat AZ hier nog een financieel slaatje uit kan slaan. Kamp alves zeggen iig geval dat er niks betaald gaat worden, omdat er geen contract is. Re: ALVES NAAR AZ... - Hoef - 29-01-2008 waf Wrote:survanda Taalergernis :-k Re: ALVES NAAR AZ... - Flixieluv - 29-01-2008 waf Wrote:Flixieluv Wrote:waf Wrote:Mukkus Wrote:Er loopt nog wel iets 'leuks'. Kamp Alves heeft AZ gedreigd met een miljoenenclaim, mocht de arbritragecommissie Alves in het gelijk stellen en mocht hij door het handelen van AZ nu een transfer naar Engeland mislopen....ben benieuwd of AZ eieren voor hun geld kiest. Van FC update: kernvraag bij de spoedarbitragezaak tussen Afonso Alves en AZ ging maandag over de rechtsgeldigheid van het in december ondertekende contract. Voorzitter Franken van de arbitragecommissie stelde beide partijen veel vragen over het ontbreken van de handtekening van Ribeiro, de Braziliaanse advocaat van Alves. De naam van Ribeiro was wel op het contract opgenomen. "Dat was op verzoek van de zaakwaarnemers Tiburcio en Caio", vertelde technisch directeur Marcel Brands. "Met die twee mensen hebbe we zaken gedaan. De handtekening van Ribeiro was niet meer dan een formaliteit. De contractbesprekingen met spelers lopen vaker op deze manier. Tiburcia en Caio gingen overal mee akkoord." Volgens De Vos is het ontbreken van de handtekening van Ribeiro cruciaal. "Tiburcia en Caio zijn illegale spelersmakelaars. Zij hebben geen FIFA-licentie en zijn dus niet bevoegd. AZ had met deze mensen geen zaken moeten doen. Het was duidelijk een concept-contract, dat Ribeiro zou doornemen en goedkeuren. Samen met Alves is besloten om er vanaf te zien." Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 Gedeelte van <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sc-heerenveen.nl">http://www.sc-heerenveen.nl</a><!-- w --> over de affaire; Quote:Arbitragezaak Alves: ,,Ontwikkelingen rustig afwachtenââ¬Â Re: ALVES NAAR AZ... - Ad Wim - 29-01-2008 Gaan ze nu weer terug naar de fase dat er belangstelling is voor Alves?! :eeeek: Re: ALVES NAAR AZ... - Treesong - 29-01-2008 Mukkus Wrote:Gedeelte van <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sc-heerenveen.nl">http://www.sc-heerenveen.nl</a><!-- m --> over de affaire; Ik zie eigenlijk maar één oplossing om van al het gezeik af te zijn.... Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 Ad Wim Wrote:Gaan ze nu weer terug naar de fase dat er belangstelling is voor Alves?! :eeeek: Ja, en waarschijnlijk is ie weer helemaal wedstrijdfit voor de PSV - Heerenveen. Re: ALVES NAAR AZ... - waf - 29-01-2008 Mukkus Wrote:\/ \/Ad Wim Wrote:Gaan ze nu weer terug naar de fase dat er belangstelling is voor Alves?! :eeeek: alves? wie is alves? :lol: Re: ALVES NAAR AZ... - Ekslem - 29-01-2008 Als Hee die gast nog opstelt, zijn het een stel eikels. Volgens mij spelen ze beter zonder dan met hem. Of heb ik dat nou mis. Helaas is het niet geheel een sportieve beslissing vanuit Hee oogpunt. Re: ALVES NAAR AZ... - Gerben Zonderland - 29-01-2008 Ekslem Wrote:Als Hee die gast nog opstelt, zijn het een stel eikels. Volgens mij spelen ze beter zonder dan met hem. Of heb ik dat nou mis. Helaas is het niet geheel een sportieve beslissing vanuit Hee oogpunt. Per saldo spelen ze, ongeveer, even 'goed' bij aan- of afwezigheid van Alves, volgens mij. De manier van spelen is alleen wel anders, aangezien ze met Alves vooral heel veel ballen op hem geven (die hij er dan vrolijk inschiet) en ze zonder hem gevarieerder (en daardoor beter?) spelen. Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 Ekslem Wrote:Als Hee die gast nog opstelt, zijn het een stel eikels. Volgens mij spelen ze beter zonder dan met hem. Of heb ik dat nou mis. Helaas is het niet geheel een sportieve beslissing vanuit Hee oogpunt. Ideale pinchhitter. Dan mag je Heerenveen toch wel als de absolute topclub van Nederland bestempelen, als je een braziliaans international t.w.v. 18 miljoen euro nog op de bank hebt zitten...... :wink: Kijk je bij andere clubs, dan zitten daar een Urzaiz of een Mols. :8: Re: ALVES NAAR AZ... - Bredanaar - 29-01-2008 Wie van de 4 partijen is er bij gebaat als vrijdag de transferperiode gesloten is en Alves nog steeds onder contract van Heerenveen staat? - Alves niet: die zal wel willen voetballen maar wordt niet opgesteld. Hij blijft het slechts het 'schamele' Heerenveensalaris ontvangen. - Alves' zaakwaarnemers niet: Zij hebben niets aan een transfer verdiend, de waarde van Alves zal (door al deze perikelen, de onbetrouwbaarheid van Alves als werknemer qua motivatie, clubgevoel, eerlijkheid en inzet) vele miljoenen dalen. - Heerenveen niet: moet Alves zijn salaris blijven betalen, stelt hem (iig al uit principe en geloofwaardigheid) niet op en loopt vele miljoenen mis door voornoemde waardedaling van Alves. - AZ niet: heeft nog steeds geen topspits, heeft zich de hele wintertransferperiode gefixeerd op de komst van Alves, die zelfs heeft aangegeven dat hij helemaal niet voor AZ wil voetballen en heeft dit seizoen het zoveelste modderfiguur geslagen. Alleen verliezers dus. Het lijkt me niet dat dit gaat gebeuren. De partijen komen echt wel tot overeenstemming. Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 Bredanaar Wrote:Wie van de 4 partijen is er bij gebaat als vrijdag de transferperiode gesloten is en Alves nog steeds onder contract van Heerenveen staat? Je vergeet Middlesbrough nog te noemen als verliezer. Overigens dient morgen de zaak voor de werkvergunning van Alves in Engeland. Als ie die niet krijgt is Middlesbrough niet meer aan de orde en heeft ie alleen nog de keuze uit AZ en Heerenveen. Verzoening met AZ en speelt ie alsnog in Alkmaar. Daarnaast kan de UEFA een soort vrijstelling geven voor een transfer na 31 januari, dat is in het verleden vaker voorgekomen in soortgelijke gevallen. D'r komt morgen of donderdag nog een verrassende wending in deze zaak! Misschien stopt ie wel met voetballen en tekent ie een contract bij beachsoccerclub 'El puta's del Rio'. Re: ALVES NAAR AZ... - Treesong - 29-01-2008 Mukkus Wrote:El puta [gay] Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 Quote:Volgende arbitragezaak Alves dient vanmiddag Re: ALVES NAAR AZ... - waf - 29-01-2008 Mukkus Wrote:Quote:[Er zijn nog een aantal details die afgerond moeten worden voordat we kunnen juichen, maar ik heb er vertrouwen in dat het in de komende 48 uur wordt afgerong", haha, dat heb ik bij alves nou al 10x gehoord geloof ik! Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 waf Wrote:Mukkus Wrote:Quote:[Er zijn nog een aantal details die afgerond moeten worden voordat we kunnen juichen, maar ik heb er vertrouwen in dat het in de komende 48 uur wordt afgerong", 'een aantal details'......prachtig. Geen werkvergunning, een dubbel contract bij een derde partij waarvan nog niemand weet wanneer de uitspraak is, geen overeenstemming met Heerenveen over de transfer....een paar details noemen ze dat. Re: ALVES NAAR AZ... - Treesong - 29-01-2008 Het is een zuid-Amerikaan dus moet je zuid-Amerikaanse tactieken gebruiken om iemand een contract te laten tekenen :8: Re: ALVES NAAR AZ... - Mukkus - 29-01-2008 Treesong Wrote:Het is een zuid-Amerikaan dus moet je zuid-Amerikaanse tactieken gebruiken om iemand een contract te laten tekenen :8: Dat zijn Oostblokhoofden, niks zuidamerikaans! |