The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Pokerkampioen van Nederland! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: Pokerkampioen van Nederland! (/showthread.php?tid=3311) |
Re: Pokerkampioen van Nederland! - harry_bierdop - 17-03-2008 Komop tree... niet zo slap, beetje meer strijd en de mouwen opstropen :wink: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 harry_bierdop Wrote:Komop tree... niet zo slap, beetje meer strijd en de mouwen opstropen :wink: Ik heb gister m'n verjaardag gevierd dus ik ben een bietje gaer ![]() Om 18:00 maar weer een bak rijst vreten bij Wagamama, dan komt het vast goed \ ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - harry_bierdop - 17-03-2008 Treesong Wrote:harry_bierdop Wrote:Komop tree... niet zo slap, beetje meer strijd en de mouwen opstropen :wink: Dat had ik vrijdag al gedaan.. ben nu nog steeds gaar :wink: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 Ik ga gewoon bij Ad Wim aan tafel zitten, die herkent me toch niet :-" Re: Pokerkampioen van Nederland! - harry_bierdop - 17-03-2008 ez money :8: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 Mooiste zou natuurlijk zijn als ik bij die chick aan tafel kom die na elke raise all-in gaat... en dan azen hebben ![]() (en dan verliezen tegen QT :razz ![]() Ach, ik zie het wel... 90% zit daar gewoon zwaar aan het bier. Hopen op een plekkie ITM is voor mij genoeg :8: Re: Pokerkampioen van Nederland! - harry_bierdop - 17-03-2008 ITP zul je bedoelen :wink: ! Wat is er eigelijk te winnen aan het eind van de rit? Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 17-03-2008 officieel niks ![]() maar aangezien het zwaar gesponsord wordt door pokerstars zit een sponsorpakketje er wel in waarschijnlijk. Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 harry_bierdop Wrote:ITP zul je bedoelen :wink: ! Geen idee, dat weet niemand... Een Pokerstars petje wrs. Ik doe ook eigenlijk alleen maar mee om eens tegen wat andere gasten te spelen dan m'n vaste donderdagavond crew... Re: Pokerkampioen van Nederland! - BIERTEAM.NET - 17-03-2008 Wordt ondertussen toch ook wel benieuwd naar uiteindelijke prijzen e.d. :wink: Nouja, regiofinale halen is nu goed te doen, om bij de eerste 8 te komen moet ik denk ik bij de komende 3 toernooien nog een x goed in de punten eindigen en dan zit het wel goed... Met 60 punten ben je denk ik al een heel eind... Als ik naar gisteren keek zitten er ongeveer 5 spelers bij de eerste 16 die afgelopen donderdag ook in de punten zaten... In de regiofinales zal het kaf van het koren gescheiden zijn, ben benieuwd... Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 BIERTEAM.NET Wrote:Wordt ondertussen toch ook wel benieuwd naar uiteindelijke prijzen e.d. :wink: Nouja, regiofinale halen is nu goed te doen, om bij de eerste 8 te komen moet ik denk ik bij de komende 3 toernooien nog een x goed in de punten eindigen en dan zit het wel goed... Met 60 punten ben je denk ik al een heel eind... Als ik naar gisteren keek zitten er ongeveer 5 spelers bij de eerste 16 die afgelopen donderdag ook in de punten zaten... In de regiofinales zal het kaf van het koren gescheiden zijn, ben benieuwd... Je grootste uitdaging wordt dan om rond 9:00 a.m. op vrijdag in Rotterdam terecht te komen :waf: Re: Pokerkampioen van Nederland! - harry_bierdop - 17-03-2008 Treesong Wrote:Je grootste uitdaging wordt dan om rond 9:00 a.m. op vrijdag in Rotterdam terecht te komen :waf: Das een 20/80 denk ik... hopen dat je je 2 outer hit :8: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 harry_bierdop Wrote:Treesong Wrote:Je grootste uitdaging wordt dan om rond 9:00 a.m. op vrijdag in Rotterdam terecht te komen :waf: Mocht ik het halen, ga ik de avond d'r voor erheen om bij waf op de bank te slapen :razz: De voorrondes worden daar gespeeld in Bennie Beer, daar zal het wel niet wezen ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Lamme Lennie - 17-03-2008 BIERTEAM.NET Wrote:Gisteren na 8 uur spelen (donderdag was het na 4 uurtjes klaar) het toernooi in Nijmegen gewonnen, nu leider in het klassement na 2 toernooien :8: Netjes! Volgens mij hoef je niet eens meer te komen voor de overige 3 toernooitjes. Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 17-03-2008 Ben nog niet zeker van vanavond. Vond er niet zoveel aan vorige week, heb weinig te winnen en als Treesong me zelfs niet herkent... ![]() Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 17-03-2008 je kan nog makkelijk regio finale halen man, gewoon 2x FT halen en je zit er Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 Ad Wim Wrote:Ben nog niet zeker van vanavond. Vond er niet zoveel aan vorige week, heb weinig te winnen en als Treesong me zelfs niet herkent... Ik herken je wel hoor... 't was meer andersom :-" Kom nou gewoooon... gezelliggggg :negerwaf: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 17-03-2008 Waarom sprak je niet aan dan vorige week, ik keek regelmatig om me heen. Ik voelde me zo alleen, zeker na mijn 1-outer tegen :cry: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 Ad Wim Wrote:Waarom sprak je niet aan dan vorige week, ik keek regelmatig om me heen. Ik voelde me zo alleen, zeker na mijn 1-outer tegen :cry: Ik had het te druk met chippies afpakken van bananen :wink: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 17-03-2008 En ik had tijd zat om om me heen te kijken aan gezien ik toch alleen maar 83, Q2 en T5 kreeg... :wink: Maar ik kijk wel even, het begint wel weer gewoon om 19 uur toch? Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 Ja... ik ga om 17:45 eten dus ik zou dit x op tijd moeten zijn :x Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 17-03-2008 gezellie!! een uberminiforummeeting :waf: Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 De website is trouwens nog steeds niet ge-update ](*,) Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 17-03-2008 ik zag t ja! oliver maar ff op zn broek geven vanavond. Re: Pokerkampioen van Nederland! - BIERTEAM.NET - 17-03-2008 Treesong Wrote:Je grootste uitdaging wordt dan om rond 9:00 a.m. op vrijdag in Rotterdam terecht te komen :waf: Hmm, volgens mij worden op 10, 11 en 12 april de regiofinales gespeeld, en is op zondag 13 april de finale... Regiofinale zou voor Nijmegen overigens 10 april zijn... "Onze" organisator is gelukkig snel met updaten, na donderdag stond het vrijdagmiddag erop en toen ik gisteren een uurtje later thuis achter de pc ging en ff ging kijken was het zelfs al bijgewerkt! Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 BIERTEAM.NET Wrote:Treesong Wrote:Je grootste uitdaging wordt dan om rond 9:00 a.m. op vrijdag in Rotterdam terecht te komen :waf: Donderdagochtend? Zou niet verkeerd zijn... 7:00 op, 8:00 op Centraal, 9:30 in Rotterdam, beetje kaarten en na afloop meteen terug en ons donderdagavondpokertoernooitje spelen :-k Re: Pokerkampioen van Nederland! - Ad Wim - 17-03-2008 Maar die regiofinale is dus niet in Rotterdam... Re: Pokerkampioen van Nederland! - Mac - 17-03-2008 voor ons is t vrijdag...en de regiofinale is niet in rotterdam volgens mij...de landelijke finale wel. Re: Pokerkampioen van Nederland! - BIERTEAM.NET - 17-03-2008 'Mijn' regiofinale is volgens mij gewoon in Nijmegen, wat ik begrepen heb... Op donderdagochtend om 10uur... Dit is het regiofinale-schema dat ik per mail heb gekregen... In wat voor een regio met welke plaatsen en waar je dan speelt is mij niet geheel duidelijk.... Donderdag 10 april APELDOORN ARNHEM DELDEN ENSCHEDE HILVERSUM LEIDEN HONSELERSDIJK MAARSSEN MAASSLUIS MILL MILL NIJMEGEN OLDENZAAL OPHEUSDEN PUTTEN ROTTERDAM SCHERPENZEEL GLD SILVOLDE UTRECHT ZEVENAAR vrijdag 11 april ALKMAAR AMSTERDAM AMSTERDAM ASSEN BOVENKARSPEL DEDEMSVAART DEN HELDER DIRKSHORN EMMEN FRANEKER HOOGWOUD LELYSTAD OOSTERBLOKKER PURMEREND RUINERWOLD WITTEVEEN WORMER ZAANDAM VRIES ZWOLLE zaterdag 12 april ARCEN BLADEL BOXTEL BRUNSSUM EINDHOVEN ELSHOUT ELST GULPEN HEERLEN HELMOND HELVOIRT HILVARENBEEK MAASTRICHT NEERKANT POORTVLIET ROOSENDAAL ULICOTEN VALKENSWAARD VENLO WEERT (TUNGELROY) Volgens de site zijn er overigens 6 regio's... (Zie klassement; totaal) Re: Pokerkampioen van Nederland! - Treesong - 17-03-2008 Op de valreep nog even bijgewerkt... Toch aardig... ze hebben me vorige week 5e laten worden :roll: Toch 5e in het algemeen klassement :waf: |