The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
EK 2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: EK 2008 (/showthread.php?tid=3649) |
Re: EK 2008 - Gerben Zonderland - 12-06-2008 Legion Wrote:Ik ga maar eens die kant op. Toevallig nog meer forummers die in Bern zitten morgen? Nee, ten tijde van de finale zit ik wel in Oostenrijk en ook niet al te ver van Wenen, maar (helaas nog) geen kaartjes... Re: EK 2008 - Peter - 12-06-2008 Het nationale brekebeentje schijnt voor Frankrijk alweer fit te zijn. Nooit ongunstig om zo iemand achter de hand te hebben voor het geval dat. Re: EK 2008 - Peter - 12-06-2008 Pools international pleegt zelfmoord door onze Telesportredactie KLAGENFURT - Drama voor Poolse voetbalwereld. Adam Ledwon heeft zichzelf woensdag in zijn huis in Klagenfurt van het leven beroofd. De achttienvoudig international maakte geen deel uit van de huidige EK-selectie van Polen dat wordt gecoacht door Leo Beenhakker. Ledwon werd in zijn huis gevonden door Patrick Wolf, zijn ploegmaat bij de Oostenrijkse club Austria Kärnten. "Onze ploeg verliest een van zijn beste spelers en een persoon die niet kan worden vervangen", aldus een woordvoerder van Austria Kärnten. Ledwon speelde sinds 2000 in Oostenrijk. Daar kwam hij ook nog uit voor Austria Wien, Admira Mödling, Sturm Graz. In zijn carrière speelde de middenvelder ook voor Bayer Leverkusen en bezat naast het Poolse paspoort ook de Duitse nationaliteit. Overigens was Ledwon tijdens het huidige EK analist van een Poolse televisiezender. Ook bezocht hij onlangs nog het trainingskamp van Beenhakker & Co. In achttien interlands scoorde hij uiteindelijk eenmaal voor Polen. De 34-jarige voetballer laat een vrouw en twee kinderen achter. - Best bizar. :eeeek: Re: EK 2008 - waf - 12-06-2008 Treesong Wrote:waf Wrote:Legion Wrote:Ik teken hiervoor. Een betere wedstrijd dan maandag is bijna niet mogelijk. Agh ja als er maar gewonnen wordt. wat? noem je kuiper nou een zak oranje hooi? ik stel het op prijs dat je wat aardiger doet tegen ons bookiebaas. Re: EK 2008 - kuiper - 12-06-2008 waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:Legion Wrote:Ik teken hiervoor. Een betere wedstrijd dan maandag is bijna niet mogelijk. Agh ja als er maar gewonnen wordt. :oops: Wat nu. Ik raak helemaal van streek. waf doe asjeblieft weer lelijk tegen mij, want hier weet ik geen raad mee havenarbeider. Re: EK 2008 - waf - 12-06-2008 kuiper Wrote:havenarbeider. rotterdam - haven - havenarbeider! hoe kom je er op! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Re: EK 2008 - Flixieluv - 12-06-2008 Treesong Wrote:Justement... maar natuurlijk was het maar geraaskal. Ik ga morgen om 18:00 in hetzelfde naar pis, zweet en bier stinkende shirt dat ik maandag droeg voor een groot scherm de Roemenen aanmoedigen. En als ze winnen de gezichten van die spaghettivretende huilebalken op m'n netvlies laten branden om vervolgens hopelijk te zien dat Nederland net zo mooi speelt als maandag en die knoflookkakkende kutfransen een orenwassing van de eerste orde geeft. Hoe komt het dat jouw shirt naar pis stinkt? :-& Re: EK 2008 - Treesong - 12-06-2008 Flixieluv Wrote:Treesong Wrote:Justement... maar natuurlijk was het maar geraaskal. Ik ga morgen om 18:00 in hetzelfde naar pis, zweet en bier stinkende shirt dat ik maandag droeg voor een groot scherm de Roemenen aanmoedigen. En als ze winnen de gezichten van die spaghettivretende huilebalken op m'n netvlies laten branden om vervolgens hopelijk te zien dat Nederland net zo mooi speelt als maandag en die knoflookkakkende kutfransen een orenwassing van de eerste orde geeft. Een samenloop van omstandigheden: Vergeten te pissen voor de wedstrijd + 6 bier tijdens de wedstrijd + schitterend voetbal waar ik een strakke plasser van kreeg + gulp open laten staan + zwakke blaas Tel uit je winst ![]() Re: EK 2008 - Berend Botje - 12-06-2008 Kan jij plassen met een strakke plasser? Re: EK 2008 - Peter - 12-06-2008 Donderdag al Portugal-Duitsland. =D> Re: EK 2008 - Amor Fati - 12-06-2008 Ik kon het niet laten om de tweede helft op duitsland te kijken. Eenzijdig commentaar eigenlijk. De commentator vond alles 'unglaublich'.... Re: EK 2008 - Lamme Lennie - 12-06-2008 Duitsland 2e in de poule, Portugal 1e = leuke kwartfinale =P~ Re: EK 2008 - Voyou - 12-06-2008 Zo Polen lijkt het nog zwaar te gaan krijgen.. :eeeek: Re: EK 2008 - Gerben Zonderland - 12-06-2008 Voyou Wrote:Zo Polen lijkt het nog zwaar te gaan krijgen.. :eeeek: Die spelen ook niet bijzonder goed. Re: EK 2008 - Voyou - 12-06-2008 Gerben Zonderland Wrote:Voyou Wrote:Zo Polen lijkt het nog zwaar te gaan krijgen.. :eeeek: Dramatische wedstrijd inderdaad, beide landen hebben weinig te zoeken op een EK.. :| Re: EK 2008 - Gerben Zonderland - 12-06-2008 Voyou Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Voyou Wrote:Zo Polen lijkt het nog zwaar te gaan krijgen.. :eeeek: HOOOOOEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godgloeiendetakketyfustering! Wie had het hier ook alweer over vervelende doelpunten in de aller-aller-aller-laatste minuten? ![]() Re: EK 2008 - Treesong - 13-06-2008 Zelden heb ik Don Ballon zo boos gezien ![]() Enfin, Duitsland - Portugal is een prima wedstrijd dacht ik zo \ ![]() Re: EK 2008 - Dommel - 13-06-2008 druiper Wrote::oops: Wat nu. Ik raak helemaal van streek. waf doe asjeblieft weer lelijk tegen mij, want hier weet ik geen raad mee havenarbeider. Dat is vrij duidelijk. Re: EK 2008 - Quatro - 14-06-2008 Legion Wrote:Ik ga maar eens die kant op. Toevallig nog meer forummers die in Bern zitten morgen? yup.. t was geweldig.. wat een feest!! en kad kaartjes voor de wedstrijd!! nog 1 potje winnen en k ben er bij de halve finale in wenen weer bij [-o< \ ![]() Re: EK 2008 - Peter - 15-06-2008 Spanje is al poulewinnaar, wordt dus Zweden of Rusland. Halve finaleplek voor het oprapen dus, beide geen geweldige ploegen. Bovendien moeten zij woensdag nog vol aan de bak tegen elkaar (daarna dus maar 2 dagen rust voor de kwartfinale), terwijl Nederland een week lang rustig naar zaterdag toe kan leven. Ben alleen bang dat 'we' Roemenië gewoon gaan pakken, heb je wel kaartjes voor een droomhalve-finale Quatro met Nederland-Spanje, Italië of Frankrijk. Re: EK 2008 - Bredanaar - 15-06-2008 Spanje is nog geen poulewinnaar. Als Spanje bv met 1-0 verliest van de grieken en Zweden wint met 3-0 van Guus dan is Zweden poulewinnaar. Re: EK 2008 - Ekslem - 15-06-2008 Is het niet zo dat onderlingresultaat voorgaat? Re: EK 2008 - Quatro - 15-06-2008 Ekslem Wrote:Is het niet zo dat onderlingresultaat voorgaat? yup. er wordt eerst gekeken naar het onderlinge resultaat. Re: EK 2008 - Bredanaar - 15-06-2008 Quatro Wrote:Ekslem Wrote:Is het niet zo dat onderlingresultaat voorgaat? :oops: dan heb ik het dus mis. Waarom veranderen ze die regeltjes toch telkens? ![]() Re: EK 2008 - gittermaster - 15-06-2008 Wat gebeurt er straks als t volgende scenario zich voordoet. Nederland-Roemenie 3-0 Italie- Frankrijk 0-0 1. Nederland 3-9 2. Italie 3-2 (1-4) 3. Frankrijk 3-2 (1-4) 4. Roemenie 3-2 (1-4) Alle onderlinge duellen zijn gelijk Als Nederland wordt weggestreept krijg je dan 2. Italie 2-2 (1-1) 3. Frankrijk 2-2 (0-0) 4. Roemenie 2-2 (1-1) :-k Re: EK 2008 - Mac - 15-06-2008 dan komt er een cointoss tussen italie en roemenie...frankrijk is volgens mij out op gescoorde doelpunten voor. Re: EK 2008 - Gerben Zonderland - 15-06-2008 Mac Wrote:dan komt er een cointoss tussen italie en roemenie...frankrijk is volgens mij out op gescoorde doelpunten voor. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://en.euro2008.uefa.com/news/kind=512/newsid=324619.html#format">http://en.euro2008.uefa.com/news/kind=5 ... tml#format</a><!-- m --> Equality of points after the group matches If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied to determine the rankings. a) Higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question. b) Superior goal difference from the group matches played among the teams in question. c) Higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question. d) Higher number of goals scored away from home in the group matches played among the teams in question. e) If, after applying criteria a) to d) to several teams, two or more teams still have an equal ranking, the criteria a) to d) will be reapplied to determine the ranking of these teams. If this procedure does not lead to a decision, criteria f) and g) will apply. f) Results of all group matches: 1. Superior goal difference 2. Higher number of goals scored 3. Higher number of goals scored away from home 4. Fair play conduct. g) Drawing of lots. Deze regels werden gehanteerd VOOR het toernooi, dus ik neem aan dat ze ook gelden TIJDENS het toernooi, behalve dan dat er geen sprake is van uit- en thuisgoals. Maar afgelopen week hoorde ik iemand op tv iets zeggen over Fifa (jaar)ranglijst, dus ben benieuwd wat daar nog van om de hoek komt kijken... Re: EK 2008 - kooltje - 15-06-2008 Frankrijk scoort dan toch 1 goal meer dan de fransen en de roemenen omdat ze met 4-1 verliezen ipv 3-0? Re: EK 2008 - gittermaster - 15-06-2008 jawel, maar die hebben 2 x 0-0 en itlaie en roemenie 1 x 1-1 Re: EK 2008 - kooltje - 15-06-2008 gittermaster Wrote:jawel, maar die hebben 2 x 0-0 en itlaie en roemenie 1 x 1-1goedemorgen |