The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tour 2009 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Wielrennen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: Tour 2009 (/showthread.php?tid=4606) |
Re: Tour 2009 - waf - 11-07-2009 ik heb ff na moeten denken over die actie van contador, maar ik vind het toch wel magistraal. het lijkt er op dat armstrong not amused is, maar ik ben daar niet zo stellig in als studio sport. contador heeft de rollen weer omgedraaid. zoals het ad terecht schrijft, de stand is 1-1. gewoon ff teruggepakt. als armstrong nu weer aanvalt zou het wel heel raar zijn. toch is het wel vervelend voor astana, want de ploeg moet natuurlijk wel kiezen voor wie ze uiteindelijk werken. ik denk dat armstrong zal proberen toe te slaan op de mont ventoux. ik denk dat contador hem dan gewoon kan volgen. dit is helaas het enige leuke aspect aan de tour dit jaar. Re: Tour 2009 - Bocaloca - 11-07-2009 Zitten ook echt te weinig leuke / spannende / bepalende etappes in Re: Tour 2009 - Adder - 11-07-2009 Nou, ik vind het een schijtstreek!( maar ik ben dan ook bevooroordeeld) Pyreneën stellen echt geen reet voor( morgen ook zo'n zeikrit). Weet eigenlijk niet wat voor tijdrit er nog komt? Ik hoop uiteraard dat Armstrong wint, maar ik denk dat Contador te sterk is. Re: Tour 2009 - Lamme Lennie - 12-07-2009 Leuk, zo'n 'bergetappe' Re: Tour 2009 - Bocaloca - 12-07-2009 Echt geen drol aan dit :S En zo zijn de rest van de etappes op Mnot ventoux na ook volgens mij :S Re: Tour 2009 - Bumme - 13-07-2009 Als je de streep op 70km van de top legt kan je net zo goed om de berg heenfietsen........... Re: Tour 2009 - waf - 13-07-2009 Bumme Wrote:Als je de streep op 70km van de top legt kan je net zo goed om de berg heenfietsen........... vraag ff aan kenny van hummel oftie het met je eens is... Re: Tour 2009 - Bumme - 13-07-2009 De etappe van gisteren is net zo spannend als die van vandaag. @waf: Kenny moet niet zeuren, die moet blij zijn dat hij met de grote jongens mee mag fietsen! Re: Tour 2009 - Haggie - 14-07-2009 Vandaag zonder de 'oortjes'. Ben benieuwd. Re: Tour 2009 - Haggie - 14-07-2009 Dit gaat nergens over. Deze etappe gaat verneukt worden door de renners zelf. Wat een lafaards! Ze rijden een gat dicht terwijl ze maar 40km per uur rijden :dodgy: Re: Tour 2009 - Davydoff - 14-07-2009 Quote:Lance Armstrong (foto, links) reageerde voorafgaand aan de etappe tussen Limoges en Issoudun op een veel zeggende manier op het verbod op oortjes. Toen hij vernam dat renners die wél met de communicatiemiddelen rijden, uit de koers worden gezet, zei hij: ââ¬ËDan geef ik het oortje toch gewoon aan Alberto Contador .ââ¬â¢ Dit meldt De Telegraaf. : ![]() Re: Tour 2009 - Haggie - 14-07-2009 Ze gaan alleen de laatste 40 km rijden. Re: Tour 2009 - Bumme - 14-07-2009 NOS-commentator Maarten Ducrot is poolshoogte gaan nemen en heeft bevestigd gekregen bij een van de ploegleiders dat de renners de koers bewust 'saai' houden, omdat er vandaag geen oortjes zijn toegestaan en op deze manier de wedstrijd toch veilig verloopt... Re: Tour 2009 - centre court - 14-07-2009 Wat een geleuter altijd om niks in de Tour zeg. pff. Re: Tour 2009 - de nieuwe - 15-07-2009 De etappe van vandaag met oortjes vind ik nix spannender dan die van gister. Sterker nog, de "bergetappes" tot nu toe vond ik ook een aanfluiting; bergetappes die zowat eindigen in een massasprint; zeer matige Tour tot dusver..... Re: Tour 2009 - Haggie - 17-07-2009 hop! Daar is de eerste pion van Astana uit de tour, leipie breekt zijn pols. Re: Tour 2009 - Davydoff - 17-07-2009 Van Hummel in de NY Times: Quote:VITTEL, France ââ¬â The Dutch cyclist Kenny Van Hummel could feel the large white van, known as the broom wagon, looming close behind as he rode the final stage of the Pyrenees in the Tour de France. Re: Tour 2009 - de nieuwe - 19-07-2009 Scholten! Wrote:Boonen is opnieuw ziek, zwak en misselijk aldus hijzelf. Beetje laf om je om zo'n manier in te dekken....En vandaag al niet meer van start gegaan, ziek volgens roommate Steven de Jong Re: Tour 2009 - de nieuwe - 19-07-2009 Ik denk dat Contador vandaag wel heeft laten zien wie the boss is. En Mentsjov heeft definitief afgehaakt, zoals door velen al verwacht. Re: Tour 2009 - Adder - 19-07-2009 indrukwekkend van Contador, veruit de sterkste. =D> Uiteraard vind ik het jammer van Armstrong, maar de snit is er vanaf. Toch wel knap( en droef tegelijk) dat hij 2e staat. Re: Tour 2009 - Adder - 21-07-2009 iedereen op vakantie? Indrukwekkend van Armstrong hoor dat ie toch weer terug kwam. Als hij morgen weer bij Contador blijft , moet ik het nog maar zien in de tijdrit. Misschien is het ijdele hoop, maar ik zie hem zo dat gat dicht rijden van 1,5 minuut. Re: Tour 2009 - Davydoff - 21-07-2009 Een gruwelijke klapper van die Voigt: http://www.zie.nl/videos/jens-voigt-valt-in-de-16e-etappe-van-tour-de-france-2009/m1dzdwbf9sd7 ![]() Re: Tour 2009 - Davydoff - 21-07-2009 Adder Wrote:Indrukwekkend van Armstrong hoor dat ie toch weer terug kwam. Ik denk ook dat het nog leuk kan worden. Helemaal nu Bruyneel en Armstrong hebben aangegeven weg te gaan bij Astana. Re: Tour 2009 - Davydoff - 22-07-2009 Van Hummel zou gevallen zijn en afgestapt zijn.......... :cry: Re: Tour 2009 - Bumme - 22-07-2009 Davydoff Wrote:Van Hummel zou gevallen zijn en afgestapt zijn.......... :cry: Een valpartijtje en dat dan als excuus aangrijpen om naar huis te gaan. Jeetje, getuigt van weinig karakter als je het mij vraagt. Blij dat hij weg is, ik wil wielrenners zien en geen kleuters die toevallig een uitnodiging krijgen. Ik werd ziek van dat "Genoeg over mij laten we hebben over mij ik heb karakter ik heb karakter tsjonge jonge jonge wat heb ik toch een karakter ik geef die mannetjes op karakter wat die manntjes zonder karakter(een beetje vals spelen door het peloton bij te houden) toekomt." Iedere vluchtheuvel die ze voor de wielen kregen moest hij worden geduwd en alle afdalingen gingen op de Tom Tom van Zeeman. Hij had al lang gediskwalificeerd moeten worden. Hard trainen Kenny dan kan je misschien meekomen in de Eneco tour ! Re: Tour 2009 - Davydoff - 22-07-2009 Beetje overdreven! Re: Tour 2009 - Bumme - 22-07-2009 Davydoff Wrote:Beetje overdreven! Kan me voorstellen dat een fan van Verhoeven ook een fan van Van Hummel is. Het zijn beiden leuke kerels maar met zeer weinig talent. Nu kan de aandacht binnen die ploeg eindelijk naar renners die dat echt verdienen op basis van hun prestaties. ![]() Re: Tour 2009 - Davydoff - 22-07-2009 Jij kan natuurlijk veel beter inschatten hoe talentvol Verhoeven is. Daar hebben Menzo, Jol, Brandts en Adelaar natuurlijk de ballen verstand van. Wat doe jij ook alweer in het voetbal? Ik ben geen fan van Kenny. Maar laten we inderdaad de komende dagen lekker veel stil staan bij wederom een mislukte aanval van die charismatische Albert Timmer. Re: Tour 2009 - Adder - 22-07-2009 Leuke rit, ben benieuwd of de pleuris echt is uitgebroken bij Astana. Armstrong was duidelijk not amused door de ( gevangen) tactiek, Klöden zal balen als een stekker, Bruyneel had een gezicht op onweer( zeiden ze bij radio tour)..... Er moet hele rare dingen gebeuren( misschien dat ze niet meer willen rijden voor Contador?), maar anders wint Contador gewoon de tour. Veruit de beste renner. Re: Tour 2009 - Davydoff - 23-07-2009 Twitter van Lance: Getting lots of question why AC attacked and dropped Kloden. I still haven't figured it out either. Oh well. |