The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
TMS Parijs - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: TMS Parijs (/showthread.php?tid=5708)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Re: TMS Parijs - Stille - 08-11-2010

Weer bp

Wat een rampenplan zeg

Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010

wat een drama pot....6*-5 giraldo

maar die gast bibbert zo erg, dat hij dit echt niet gaat uitserveren of thiemo moet 4 ue slaan.

hup thiemo!

wat een drama die de bakker zeg :eeeek:

Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010

Pijnlijk verlies.

buurs Wrote:wat een drama die de bakker zeg :eeeek:
Ga anders lekker in een hoek met Stille Nederlanders afzeiken, treurig.

Re: TMS Parijs - mindlight - 08-11-2010

Dat onderschrift van Stille. Het is toch werkelijk om te janken als je dit meent...

Als het goed is zeg ik dat ook maar als je 63 UE's slaat dan is dat juist treurig. Einde seizoen, jammer dat het indoor slecht was. Nu lekker vakantie houden en in Australie weer vlammen

mindlight Wrote:Dat onderschrift van Stille. Het is toch werkelijk om te janken als je dit meent...
Haha, ik zie het nu pas. En het is nog een citaat ook, zijn taalgebruik kennende cry

Ik dacht in eerste instantie aan een herschreven citaat van Mussert, maar het bleek die Limburgse malloot te zijn.

Notworthy

En dan te bedenken dat ik VVD heb gestemd maar vond het effe geinig om dat te posten na de discussie van vorige week. Einde handtekening!

edit: Citaat is blijkbaar weg, dan kan dit ook wel weg

Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010

:cry:

Re: TMS Parijs - Scholten! - 08-11-2010

Het was mij ook niet opgevallen, maar volgens mij heeft ie 'm nu weggehaald. Wilde je een statement maken René? :-k

Ad Wim Wrote:

Vond jij het wel goed dan?

mindlight Wrote:edit: Citaat is blijkbaar weg, dan kan dit ook wel weg

De verwijder knop toont hij niet bij mij

mindlight Wrote:Ik dacht in eerste instantie aan een herschreven citaat van Mussert, maar het bleek die Limburgse malloot te zijn.
Ik dacht eigenlijk aan Pimmetje.

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:

Daar gaat het toch niet om? Het is op voorhand een 50-50 wedstrijd die prima verkeerd kan vallen als het tegen zit. Als dit nou tegen Dodig was a la, maar Giraldo is gewoon een gelijkwaardige speler.

Re: TMS Parijs - centre court - 08-11-2010

Thiemo: Lost 57 in the third! Body is done! Need some rest, and prepare for next year! Had a good year look forward to next year!

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:

Daar gaat het toch niet om? Het is op voorhand een 50-50 wedstrijd die prima verkeerd kan vallen als het tegen zit. Als dit nou tegen Dodig was a la, maar Giraldo is gewoon een gelijkwaardige speler.

Het gaat mij om die laatste games.
Giraldo kon eigenlijk niks, maar De Bakker stapelde fout op fout....hij moet toch inmiddels de status bereikt hebben, dat hij dit soort potten wint.

It was quite good for my confidence to win,” admitted Llodra, who has a 26-20 match record on the season that includes two ATP World Tour title successes at the Open 13 in Marseille (d. Benneteau) and the AEGON International in Eastbourne (d. Garcia-Lopez).

“Since the surface is quite fast, we need to get accustomed to it. So in the beginning I wasn't doing so well, but after I understood that playing slice shots was quite efficient.”

Llodra admitted his second-round opponent, American John Isner, will be “very tough.

“It's going to be an interesting match. I need to take revenge because I was two points away in my match against him last week [at the Swiss Indoors Basel]. He's going to find the surface quite good for him with his good serve, and we'll see what happens. I have nothing to lose.”

Dus welke spelers zijn nu in het voordeel op deze baan?

Welke denk je?

Ik denk Federer, Stepanek, Murray, Stakhovsky, Cilic, Monfils, Becker, Verdasco, Roddick, Gulbis, Ljubo, Soderling, Berdych, Isner, Llodra, Querrey en Djoko?

Nalbandian en Davy ook!

Ad Wim Wrote:Welke denk je?
centre court Wrote:Ik denk Federer, Stepanek, Murray, Stakhovsky, Cilic, Monfils, Becker, Verdasco, Roddick, Gulbis, Ljubo, Soderling, Berdych, Isner, Llodra, Querrey en Djoko?

1-0 CC Notworthy

Nou, als je zo'n vraag stelt, sta je al 10-0 achter hoor...

Ad Wim Wrote:Nou, als je zo'n vraag stelt, sta je al 10-0 achter hoor...

Niet altijd terugkomen op Feyenoord Ad, das ook niet leuk :wink:

Re: TMS Parijs - Overdune - 08-11-2010

Gasquet mist een sp. :x