The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Memphis/BA/Marseille - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Memphis/BA/Marseille (/showthread.php?tid=5873) |
Re: Memphis/BA/Marseille - kuiper - 14-02-2011 Roos Wrote:Waarom is Lu maar 2 x gekozen?! Tja, Hewitt kan er ook niet veel van. We zullen zien. Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 14-02-2011 buurs Wrote:Hoezo? Hewitt verloor vorige week keihard van Potro en won maar nipt van Dabul.Roos Wrote:Waarom is Lu maar 2 x gekozen?! Re: Memphis/BA/Marseille - _Tampie - 14-02-2011 4-4! Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 14-02-2011 1 puntje nu Dima! Re: Memphis/BA/Marseille - kuiper - 14-02-2011 Niets is ook onmogelijk in deze weken Re: Memphis/BA/Marseille - _Tampie - 14-02-2011 4-5.... neeeeeee!!! Re: Memphis/BA/Marseille - Haggie - 14-02-2011 de winnaar moet je hebben. Re: Memphis/BA/Marseille - _Tampie - 14-02-2011 4-6.... lekker alvast 578 naar de haaien. Re: Memphis/BA/Marseille - The Player - 14-02-2011 Dimi en Tursu beide 17 keer gekozen, hopelijk begint de week goed en word het vertrouwen in Tursuu beloont! MP :yeah: Re: Memphis/BA/Marseille - kuiper - 14-02-2011 Ad Wim Wrote:Nog een keer 4 halve finalisten op het gravel zou mooi zijn. Ik zie het ook wel gebeuren met Nalbi-Almagro en Montanes-Wawrinka. Almagro zie ik niet zitten en Wawrinka heb ik ook een tijdje in mijn team gehad, maar was toch wel wat prijzig en niet echt zeker. Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 14-02-2011 Klasse Dima! Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 14-02-2011 Ad Wim Wrote:11x Verdasco maar :eeeek: Ad week! [-o< Verdasco als één van de eerste aangekruist. Lastige 1e ronde natuurlijk met Raonic on fire maar die wint echt niet nog een keer van Verdasco. Verdasco was zondag eigenlijk al beter en die jonge jongen laat nu natuurlijk met z'n hoofd in de wolken. Als ie Verdasco back to back pakt wordt ie echt een grote, uiteraard heb ik 'm wel want je weet 't nooit. :8: Verder ben ik daarna voor Steppie(die heb ik ook al!) niet zo bang en gaat Nando gewoon de finale halen. Re: Memphis/BA/Marseille - _Tampie - 14-02-2011 Haggie Wrote:de winnaar moet je hebben.:lol: Re: Memphis/BA/Marseille - The Player - 14-02-2011 Binnen =D> Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 14-02-2011 :letitallout: Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 14-02-2011 Dimitrov :letitallout: Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 14-02-2011 Inderdaad, dit kan echt een hele gekke week worden. BA is een tussenweek voordat Acapulco begint. Marseille is een tussenweek tussen Rotterdam en Dubai. Alleen Memphis zit goed met nog een weekie rust naar de grote toernooien. Alleen daar heb je weer met wat vermoeidheid van gasten te maken. Als Verdasco maar gewoon iig SF haalt. Re: Memphis/BA/Marseille - kuiper - 14-02-2011 Oke Tursu!!! Re: Memphis/BA/Marseille - Scholten! - 14-02-2011 kuiper Wrote:Hup Tursu!!!!!! Ik had hem ook, maar CC heeft Dimitrov erin gezet. Niets aan te doen... Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 14-02-2011 Tuurlijk Dima, ontzettende must-pick! Re: Memphis/BA/Marseille - _Tampie - 14-02-2011 Verdasco SF kan ik nog mee leven. Meer wordt funest, minder zou mooi zijn, gelijk eruit of afmelden helemaal! Re: Memphis/BA/Marseille - Roos - 14-02-2011 Balen van Dimitrov. Had ook nog even Tursunov aangevinkt en geen Dimitrov, maar toch voor Dimitrov gegaan. Balen, maar nog 29 spelers over! Re: Memphis/BA/Marseille - kuiper - 14-02-2011 Scholten! Wrote:kuiper Wrote:Hup Tursu!!!!!! CC was er ook niet bij, daar komt het van. Anders had hij hem zeker gehad! :wink: Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 14-02-2011 kuiper Wrote:Klopt, ze zijn beiden onzeker, maar Wawrinka heeft een topstart en gravel is zijn beste ondergrond.Ad Wim Wrote:Nog een keer 4 halve finalisten op het gravel zou mooi zijn. Ik zie het ook wel gebeuren met Nalbi-Almagro en Montanes-Wawrinka. En in deze weken zie je vaak gasten weken achter elkaar presteren. Dat kan Almagro ook, hij is in supervorm. Maar ik verwacht Nalbi daar in de finale. Re: Memphis/BA/Marseille - The Player - 14-02-2011 Deze week overigens een lichte variant van de CC-tactiek, ook zowel Steppa, Raonic als Verdasco! Maar 1 van deze 3 word toch finalist dusja.. Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 14-02-2011 Scholten! Wrote:kuiper Wrote:Hup Tursu!!!!!! :eeeek: Is dat zo? Dan heb ik voor jou geen gelukkige hand van wisselen zeg. Op de deadline stond 't 7-6 5-4 voor Dimitrov als ik 't goed heb. Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 14-02-2011 centre court Wrote:Ad Wim Wrote:11x Verdasco maar :eeeek: Verdasco kan alleen 2 weken achtereen presteren op gravel. Nogmaals, deze baan is gruwelijk snel. Serveerders als Raonic, Fish, Querrey, Isner, Roddick en C. Rochus kunnen hier goed uit de voeten. Natuurlijk zal na deze uitspraak nu alles fout vallen :8: Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 14-02-2011 The Player Wrote:Deze week overigens een lichte variant van de CC-tactiek, ook zowel Steppa, Raonic als Verdasco! Maar 1 van deze 3 word toch finalist dusja.. Eindelijk krijgen mensen 't door. \ ![]() Re: Memphis/BA/Marseille - Scholten! - 14-02-2011 centre court Wrote:Scholten! Wrote:kuiper Wrote:Hup Tursu!!!!!! Dan is't begrijpelijk, no problem. Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 14-02-2011 centre court Wrote:Dat denk ik ook. Ik heb ook geen moment over hem getwijfeld. Raonic gaat idd echt niet nog een keer van hem winnen. Maar je weet het helaas nooit met die drol van een Verdasco.Ad Wim Wrote:11x Verdasco maar :eeeek: |