The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Nice - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nice (/showthread.php?tid=6468)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7

RE: Nice - Ad Wim - 23-05-2012

Is dat een vraag?

En heb je dit zelf verzonnen? Of praat je Stille na?

RE: Nice - buurs - 23-05-2012

(23-05-2012, 03:57 PM)Jansoe Wrote: Ad Wim, hoe krijg jij het voor elkaar om

1) als meeste hier te klagen
2) het vaakst een medaille te hebben
3) bovenaan te staan

En dan voornamelijk de combinatie van 1 enerzijds en 2+3 anderzijds.

Dit is het enige wat hij heeft...

RE: Nice - Jansoe - 23-05-2012

(23-05-2012, 04:00 PM)Ad Wim Wrote: Is dat een vraag?

En heb je dit zelf verzonnen? Of praat je Stille na?

Volgens mij was het redelijk duidelijk of het een vraag was of niet. Ik zie dat jij hier het meeste klaagt, ik zie dat jij bovenaan staat en ik zie dat jij de meeste medailles hebt. Ergens klopt er dus iets niet en ik vraag je gewoon hoe dat komt...

Waarschijnlijk gaat het mis bij de eerste constatering.

Dat denk ik niet. Je klaagt hier het meeste, dat is net zo zeker als 1 en 2 3 is.

Zelfs als er 3 partijen zijn waar jij geen 1 speler bij hebt, zit je nog te klagen alsof het voor jou de belangrijkste potten van het toernooi zijn.

Misschien zie je het zo, omdat ik hier uberhaupt het meeste post?
Maar denk gerust wat je wilt hoor, het doet me niet zoveel. Als ik te weinig post en het gaat slecht, kom ik hier alleen als het goed gaat. Als ik alleen maar post als het goed gaat, ben ik een gloryhunter, etc.
Ik post hoe ik wil en ik zal nooit meer of minder posten naar gelang de uitslagen. Hoe anderen dat zien, moeten ze zelf weten. Het is alleen onzin dat ik alleen maar, of het meeste, klaag.

Wel grappig trouwens. Ik sta een keer bovenaan en opeens komen er allerlei geluiden over dat ik daar sta door een bak geluk, dat ik alleen maar klaag, etc.
Typisch.

O je moet het ook helemaal zelf weten. Het valt mij gewoon op. Over dat gloryhunten etc, dat zal mij ook worst zijn. Doe dit jaar voor de eerste keer mee en weet dus niet hoe het andere jaren hier ging op het tennisforum. Ik zeg daarbij ook nergens dat je de enige bent die klaagt. Heb vorige week (of 2 weken terug) ook Stille al een keer aangesproken daarover.
Ik vind het alleen een beetje overdreven

Dat mag je uiteraard vinden, maar, met alle respect, je hoeft het niet te lezen.
Ik weet dat ik vrij hard en uitgebreid in het schelden kan zijn, maar volgens mij wel binnen het behoorlijke.
En het is nou eenmaal lekker om zo'n forum te gebruiken om eens goed van je af te reageren bij een frustrerende pot. Misschien is dat voor ons allemaal ingebakken door de vele jaren dat we hier zitten.

RE: Nice - Atlanta - 23-05-2012

Ai, wat staat Ferrero te prutsen vandaag.

Kan me ook niet voorstellen dat die nog veel in de tank heeft. Hij heeft z'n voorbereiding voor RG gehad.

RE: Nice - centre court - 23-05-2012

(23-05-2012, 03:57 PM)Jansoe Wrote: Ad Wim, hoe krijg jij het voor elkaar om

1) als meeste hier te klagen
2) het vaakst een medaille te hebben
3) bovenaan te staan

En dan voornamelijk de combinatie van 1 enerzijds en 2+3 anderzijds.

Ik heb gisteren, in iets kleinere kring, deze discussie ook al met Ad gevoerd. Ook toen was zijn reactie dat ik Stille niet zo moet napraten. Blijkbaar praat iedereen die een andere mening dan Ad heeft elkaar na. Dat is idd een prima manier om voor jezelf alles wat krom is recht te lullen. En het argument van het meest posten is natuurlijk kul, Tampie post ook veel maar klaagt nooit. Anderen(waaronder ikzelf) klagen wel regelmatig(wel minder dan Ad en Stille), maar hebben daar gezien de partijen en de pech ook nog weleens recht op.

Maak 't nou eens af tegen die ouwe!

Klasse Bellu.

Hebben Almagro en Monfils nou al afgezegd?

Prima Bellucci en Simon. Logische finale en het is een topweek.

Logische finale(Isner(1)-Simon(2)) kan ik prima mee leven.

Shit Almagro speelt wel, maar ook direct 2-0 achter. Tank maar Nico.

RE: Nice - Mac - 23-05-2012

hop nico wint de set netjes in een tiebreak

Prima Nico, NID natuurlijk. Easy naar toernooiwinst.

RE: Nice - _Tampie - 23-05-2012

Tja, Almagro daar blijf ik me over verbazen, hoe weinig die aan kalender planning doet. Ik heb hem dan ook gewoon gekozen hier. Ook Isner zou zich gereserveerder moeten opstellen imo, die speelt ook te veel. Zodra je regelmatig diep komt in toernooien moet je er gewoon minder gaan spelen, zou ik zeggen. Weinig spelers die gebaat zijn bij 80+ wedstrijden in het jaar.

In dat opzicht ben ik heel benieuwd wat Monfils hier gaat doen, ik zou verwachten dat hij een wc aanvroeg omdat hij nog onvoldoende ritme heeft, en in Nice in principe aan 2 potjes genoeg heeft. Hij heeft in ieder geval al bewezen dat hij het in zich heeft om van een drol als Kukushkin te verliezen.

Misschien is Davy wel de lachende derde hier. Die kan het zich wel permitteren om uitgewoond in Parijs aan te komen.

(23-05-2012, 08:00 PM)Ad Wim Wrote: Prima Nico, NID natuurlijk. Easy naar toernooiwinst.

Net als vorig jaar... En we weten hoe die voorbereiding hem toen 'hielp' op RG. Heb 90 punten voor nico genoteerd. Voor Monfils nog minder trouwens.

RE: Nice - Stille - 23-05-2012

Gaat Tomic hier nu van 5-3 naar 5-7 Confused

RE: Nice - Scholten! - 23-05-2012

Kut Tomic, maar Kuku gun ik het echter wel, die kan niet meer stuk bij mij na zijn overwinning op Monfils vorig jaar.

(23-05-2012, 08:10 PM)centre court Wrote:
(23-05-2012, 08:00 PM)Ad Wim Wrote: Prima Nico, NID natuurlijk. Easy naar toernooiwinst.

Net als vorig jaar... En we weten hoe die voorbereiding hem toen 'hielp' op RG. Heb 90 punten voor nico genoteerd. Voor Monfils nog minder trouwens.

Dus als ie morgen wint, gaat ie het vervolgens laten lopen, twee potjes van de titel?

Hup Baker! Smile

RE: Nice - kooltje - 23-05-2012

Kom op nou Gael...Die gozer heeft al jaren geen pepernoot geraakt

Klote Monfils...Dag week

Baker mist op 6-4 4-4* een 15-40. Maar verrassend kan ik t amper noemen. Laat het op RG dan maar weer eens meezitten.

3 sps op een rij wegAngry

Matchpoint baker Icon_mrgreen

van 6-3 in de tb naar 6-7...wtf...hier mag geklaagd worden...dit voor eigen publiek

Baker!!!!Sooooooooooo NID! Icon_mrgreen