The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
www.voetbalmaster.nl (forumsjupliek 1! = 500 roebels) - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: www.voetbalmaster.nl (forumsjupliek 1! = 500 roebels) (/showthread.php?tid=867)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

- krushhead - 14-09-2006

zelfde fout weer als de VI-League van 2 jaar geleden: keepers en verdedigers krijgen voor een tegengoal -1 terwijl dit natuurlijk weer niet in de spelregels staat... pfffffffffffff

- Ricochan - 18-09-2006

Algemeen klassement poules

Poule Punten
1 forumsjupliek 451.5

- Treesong - 18-09-2006

:cry:

- franco - 18-09-2006

gaat goed met de supliek daar...sta zelfs 26e in de totaalstand nu!

- Guest - 18-09-2006

Maakt toch niks uit. Ze zijn toch nog niet begonnen.

- franco - 18-09-2006

ok dre. maar het is een mooie opsteker voor de supliek..... en als ik persoonlijk in de top 3 geraak na dit weekend val ik toch echt in de prijzen :Big Grin

- kuiper - 18-09-2006

franco Wrote:ok dre. maar het is een mooie opsteker voor de supliek..... en als ik persoonlijk in de top 3 geraak na dit weekend val ik toch echt in de prijzen :Big Grin

Het zal ook weer eens niet franco zijn. Icon_twisted

- Ricochan - 23-09-2006

Ik heb net even een willem II aanvaller gewisseld voor de keepert en het lukt gewoon ook nog....kijken of het vanavond weer lukt met wisselen !!!!!!!!!!

- Lamme Lennie - 23-09-2006

Best logisch als het spel pas de 29e begint #-o

- Treesong - 23-09-2006

Ricochan Wrote:Ik heb net even een willem II aanvaller gewisseld voor de keepert en het lukt gewoon ook nog....kijken of het vanavond weer lukt met wisselen !!!!!!!!!!

Wat een farce :Big Grin

- Ricochan - 23-09-2006

Lamme Lennie Wrote:Best logisch als het spel pas de 29e begint #-o

Er is nu ook al geld te winnen hoor :Big Grin en punten te scoren...

- T00L - 23-09-2006

Ricochan Wrote:Ik heb net even een willem II aanvaller gewisseld voor de keepert en het lukt gewoon ook nog....kijken of het vanavond weer lukt met wisselen !!!!!!!!!!

volgens mij kun je blijven wisselen, maar krijg je punten voor de spelers die je op vrijdagavond 20.00uur (of zoiets) opgesteld had.

- Ricochan - 23-09-2006

ben benieuwd of ze dat kunnen zien...

- Ricochan - 25-09-2006

Die franco heeft wel een erg gelukkige hand van kiezen, of hij belazert de boel...

- Dugarry - 25-09-2006

Ik ben mn inloggegevens kwijt......

EN mn speelnaam ook.

- Bor de Wolf - 25-09-2006

Dugarry Wrote:Ik ben mn inloggegevens kwijt......

EN mn speelnaam ook.

kaartjesverkoper:winst?

- Ricochan - 25-09-2006

=D>

- Dugarry - 25-09-2006

En het klopte Bor, bedankt!

Heb direct ff mn team aangepast. Voor het eerst dit seizoen.

- franco - 25-09-2006

ricochan even over je opmerking....

je mag het een gelukkige hand van kiezen noemen... maar helaas net niet gelukkig genoeg... dan had ik namelijk nu bij de eerste 3 moeten staan..en dus een geldprijs gewonnen.

had ik de boel belazerd...dan had ik dat wel beter gedaan en dus ook bij de eerste 3 gestaan....

- Ricochan - 25-09-2006

franco Wrote:ricochan even over je opmerking....

je mag het een gelukkige hand van kiezen noemen... maar helaas net niet gelukkig genoeg... dan had ik namelijk nu bij de eerste 3 moeten staan..en dus een geldprijs gewonnen.

had ik de boel belazerd...dan had ik dat wel beter gedaan en dus ook bij de eerste 3 gestaan....

Maar misschien stond je al te ver achter en/of hebben mensen die voor je stonden ook wel de kluit belazerd, dat is in het verleden bij competitiemanager ook wel eens gebeurd hoor...

Maar begrijp me niet verkeerd van mij had je een prijs mogen winnen...

- goa - 26-09-2006

Vrijdag dus het team voor de rest van de seizoenhelft kiezen!

- Ricochan - 26-09-2006

ja ik zal vanaf nu weer eens beter mijn best doen !

- Bor de Wolf - 27-09-2006

Het sloeberteam is af. Alles lafjes ingezet op de verdediging...

- Ricochan - 27-09-2006

Ik ook, maar dat is met zo'n spel de beste aanval :wink:

- Ricochan - 27-09-2006

Ze hebben niet genoeg deelnemers dus gaan ze maar dingen bedenken die je meer geld kosten...

Periode klassement
VoetbalMaster is volledig geoptimaliseerd en uitgebreid met onder andere het periode spel. Je kunt met VoetbalMaster vanaf 29 september 18:00 uur naast het algemeen klassement ook deelnemen aan het periode klassement. Tijdens het seizoen zijn er vier perioden, met elk een prijzenpot van € 5.000! Tot vrijdag 13 oktober 18:00 uur kun je je inschrijven voor de 1e periode en wijzigingen aanbrengen in je periode team(s). Om deel te nemen aan de perioden van VoetbalMaster betaal je € 2,50 per periode per team.

- Bor de Wolf - 28-09-2006

Ricochan Wrote:Ze hebben niet genoeg deelnemers dus gaan ze maar dingen bedenken die je meer geld kosten...

Periode klassement
VoetbalMaster is volledig geoptimaliseerd en uitgebreid met onder andere het periode spel. Je kunt met VoetbalMaster vanaf 29 september 18:00 uur naast het algemeen klassement ook deelnemen aan het periode klassement. Tijdens het seizoen zijn er vier perioden, met elk een prijzenpot van € 5.000! Tot vrijdag 13 oktober 18:00 uur kun je je inschrijven voor de 1e periode en wijzigingen aanbrengen in je periode team(s). Om deel te nemen aan de perioden van VoetbalMaster betaal je € 2,50 per periode per team.

Wat een hufters. Ik meen dat de hoofdprijs eerder ook hoger was.

- Ricochan - 28-09-2006

En hoe zit dat met die periode teams, zijn die weer apart van je gewone team?

- Dugarry - 28-09-2006

Dit is voor mij een keer en nooit meer. Ze zijn nog sloeberiger dan Sportdreams.

- Ricochan - 28-09-2006

inderdaad en dat wil heel wat zeggen !

- Treesong - 29-09-2006

Toch maar een team immekaar gesloeberd... weinig verschillen op het eerste gezicht. Ik zal het verschil moeten maken met middenvelder (:!Smile Chris Eagles Confused