The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Nieuwe Opzet tennispoll? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Nieuwe Opzet tennispoll? (/showthread.php?tid=1739) |
- Elikian - 01-08-2007 Ik geloof dat we allemaal wat teveel vertrouwen hadden in Patience - Ad Wim - 01-08-2007 centre court Wrote:de andere 2 verschillen moet jij beide goed hebben om door te gaan, als je uberhaupt wel tegen mij moet.Dat lijkt me niet zo onwaarschijnlijk. - centre court - 01-08-2007 onderschat vis niet deze week :wink: - Ad Wim - 01-08-2007 Dat doe ik niet, maar hoe fit is hij? En dan tegen een Berrer die behoorlijk in vorm is... Het is te hopen voor jou dat hij niet op komt dagen - centre court - 01-08-2007 dan heb ik liever dat whitehouse niet komt :wink: - kratovsk - 01-08-2007 Ah, maar de Kabaggaan heeft blijkbaar helemaal niks, dus dan was zelfs die ene partij van Acasuso niet eens nodig...... - Mitch - 01-08-2007 Verschillen 2e ronde: Mitch (1) - Fred Naaigaren: 3-3 Vraag: 8-10 Mitch (1) door naar de kwartfinale op basis van de beslissingsvraag. De Kabaggaan - Centre Court: 0-4 De Kabaggaan nog niets ingestuurd. Overdune - Kooltje: 3-4 Roitman - Acasuso Nishikori - Benneteau Vraag: 10-12 Ad Wim (3) - Kratovsk: 3-4 Roitman - Acasuso Kratovsk door naar de kwartfinale. Mist (4) - Sao Paulo: 4-4 Clement - Johansson Korolev - Karlovic Berrer - Fish Vraag: 9-8 Kuiper (7) - Tampie (5): 2-4 Roitman - Acasuso Patience - Mayer Moodie - Spadea Tampie (5) door naar de kwartfinale. Juan Zueco (6) - Elikian: 2-2 Nishikori - Benneteau Moodie - Spadea Fish - Berrer Vraag: 12-13 Omyaca (2) - The Mailman: 2-3 Roitman - Acasuso Pashanski - Simon Mayer - Patience Fish - Berrer Vraag: 11-12 - Juan Zueco - 01-08-2007 Nice work Mitch. Al verwacht ik zeer spoedig een kritische post - Juan Zueco - 01-08-2007 Ad? - Ad Wim - 01-08-2007 Tja, blijkbaar leest Mitch mijn posts niet... De rest ziet toch ook wel dat het niet klopt? Elikian Wrote:Nog 21 man dus, hoewel ik van XL en Kratovsk enzo niet verwacht dat ze zullen insturen. We zullen zien - De Kabaggaan - 02-08-2007 Sorry jongens voor het niet pollen. Er was bij mij goede wil. Echter niet bij UPC, die de laatste weken lopen te kloten.. :letitallout: - Juan Zueco - 02-08-2007 Feli Elikian. =D> - Elikian - 02-08-2007 Gewoon een vette 3-0 Lang geleden dat ik eens een QF haalde - Elikian - 02-08-2007 Ad Wim Wrote:Volgens mij moeten de tweede rondes dus zijn (in vet wat anders is dan Mitch): Ad heeft hier overigens wel gelijk - _Tampie - 02-08-2007 En Ad wacht vervolgens geduldig af totdat Mitch of Eli de boel aanpast. Ad, als je nou gewoon zelf de loting neerzet zoals hij dan had moeten zijn, even de scores (door Mitch voor de meeste wedstrijden uitgerekend) erbij pakt en de kwartfinales erop zet....... luie aars! - kooltje - 02-08-2007 maar de vraag is nu....wat nu? - Mitch - 02-08-2007 Sorry Ad, je hebt helemaal gelijk. Mijn welgemeende excuses. Verschillen 2e ronde: Mitch (1) - Fred Naaigaren: 9-9 Vraag: 8-10 Mitch (1) door naar de kwartfinale op basis van de beslissingsvraag. De Kabaggaan - Kratovsk: 0-11 Kratovks naar de kwartfinale. Overdune - Kooltje: 9-11 Roitman - Acasuso Nishikori - Benneteau Kooltje naar de kwartfinale. Ad Wim (3) - Centre Court: 10-9 Ad Wim (3) door naar de kwartfinale. Mist (4) - Sao Paulo: 10-11 Clement - Johansson Korolev - Karlovic Berrer - Fish Sao Paulo door naar de kwartfinale. Kuiper (7) - Tampie (5): 7-10 Roitman - Acasuso Patience - Mayer Moodie - Spadea Tampie (5) door naar de kwartfinale. Juan Zueco (6) - Elikian: 6-9 Nishikori - Benneteau Moodie - Spadea Fish - Berrer Elikian door naar de kwartfinale. Omyaca (2) - The Mailman: 8-10 Roitman - Acasuso Pashanski - Simon Mayer - Patience Fish - Berrer The Mailman door naar de kwartfinale. - Mitch - 02-08-2007 Kwartfinales tennispoll: Mitch (1) - Kratovsk Kooltje - Ad Wim (3) Sao Paulo - Tampie (5) Elikian - The Mailman Succes heren !! - kooltje - 02-08-2007 hij is nog door ook...en dat ten koste van cc...die eerst wel door was. hoe bedoel je matenaaier en nou tegen mij...hoop op hetzelfde resultaat als vorige week in de finale - Ad Wim - 02-08-2007 _Tampie Wrote:En Ad wacht vervolgens geduldig af totdat Mitch of Eli de boel aanpast.Blinde aars: Ad Wim Wrote:Volgens mij moeten de tweede rondes dus zijn (in vet wat anders is dan Mitch):Eerst kijken voordat je zoiets zegt, drol. En ik heb iig wel eens die verschillen geplaatst bij afwezigheid van Mitch, kun je van jou niet zeggen. - Overdune - 02-08-2007 kooltje Wrote:hij is nog door ook...en dat ten koste van cc...die eerst wel door was. hoe bedoel je matenaaier Feli Kool. :cheers: - Ad Wim - 02-08-2007 centre court Wrote:de andere 2 verschillen moet jij beide goed hebben om door te gaan, als je uberhaupt wel tegen mij moet. Hoeveel is het nou al wel niet in H2H? :razz: - Ad Wim - 02-08-2007 Mitch Wrote:Sorry Ad, je hebt helemaal gelijk. Mijn welgemeende excuses.Het is goed man. Ik waardeer het werk dat je doet enorm, dit houd je scherp - Mitch - 02-08-2007 Verschillen kwartfinales: Mitch (1) - Kratovsk Vliegen - Koubek Safin - Haase Vraag: 9-8 Kooltje - Ad Wim (3) Montanes - Zabaleta Lee - Benneteau Isner - Odesnik Vraag: 10-10 Sao Paulo - Tampie (5) Montanes - Zabaleta Koubek - Vliegen Lee - Benneteau Johansson - Capdeville Karlovic - Spadea Monfils - Berrer Vraag: 7-6 Elikian - The Mailman Vliegen - Koubek Darcis - Robredo Stepanek - Roddick Berrer - Monfils Haase - Safin Isner - Odesnik Vraag: 13-10 - _Tampie - 02-08-2007 Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:En Ad wacht vervolgens geduldig af totdat Mitch of Eli de boel aanpast.Blinde aars: Je maakt het niet af, daardoor ontstaat onduidelijkheid. - Ad Wim - 02-08-2007 Misschien bij jou, maar mij lijkt dit de beste manier: Ik ontdek een fout, leg dat neer bij de organisatie. Bij het uitblijven van een reactie leg ik het nogmaal neer, dit keer met het volledige, naar mijn mening correcte schema. Ik ga dan niet al de verschillen posten als ik nog geen bevestiging heb van Mitch of Elikian, want misschien zie ik iets over het hoofd. Heel duidelijk toch? - Mitch - 02-08-2007 Wat is het toch weer vriendelijk voor elkaar op het forum :angry: Dat kan best wel wat vrolijker :excited: Het probleem is nou toch opgelost, dus schei aub uit met al dat commentaar. - THE MAILMAN - 02-08-2007 Mitch Wrote:Wat is het toch weer vriendelijk voor elkaar op het forum :angry: Helemaal mee eens Mitch, lief zijn voor elkaar..... :/\ - Ad Wim - 02-08-2007 Ik gaf alleen maar aan waar de fout zat, ik begin niet met zeiken en schelden... - THE MAILMAN - 02-08-2007 Ad, je had gelijk dat er foutje ingeslopen was, dat is inmiddels hersteld, dus waarom blijf je nou over doorzagen. Stop met deze nutteloze discussie over iets dat inmiddels voltooid verleden tijd is. #-o |