The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wimbledon 2010 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2010 (/showthread.php?tid=5411)



Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 29-06-2010

Scholten! Wrote:Zolang het met een knipoog is, heb ik er geen problemen mee. Het is natuurlijk ook niet altijd makkelijk om drie van die boerenlullen op het forum te hebben, en dan staan ze ook nog met z'n drieën in de top vijf bij FTM. Als Stille echter ooit nog een keer in Baak wil komen, moet ie op z'n tellen passen :-"

Dan mag ik eerst een toelatingsquiz.... :-({|=



ps. Maak er maar top4 met de 3 baakse pukkels van + plus 4 uit 4 uit Gelderland :beerbros:

4. Woerdie 31899
5. Haggie 31895 (+Fedex/Murray)


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 29-06-2010

Gaan we deze zomer nog naar Baak? Ik ben voor.


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 29-06-2010

Ad Wim Wrote:Gaan we deze zomer nog naar Baak? Ik ben voor.

Ik zal eens met de boys overleggen!


Re: Wimbledon 2010 - centre court - 29-06-2010

Vorig jaar was 't in augustus kan ik me nog herinneren. Wij waren toen immers met het voetbal al weer in voorbereiding op het nieuwe seizoen.


Re: Wimbledon 2010 - Stille - 29-06-2010

Scholten! Wrote:Zolang het met een knipoog is, heb ik er geen problemen mee. Het is natuurlijk ook niet altijd makkelijk om drie van die boerenlullen op het forum te hebben, en dan staan ze ook nog met z'n drieën in de top vijf bij FTM. Als Stille echter ooit nog een keer in Baak wil komen, moet ie op z'n tellen passen :-"

:Big Grin


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 29-06-2010

Schema morgen:

CentreCourt:
Fedex - Berdych
Tsonga - Murray

Court1:
Djokovic - Lu
Nadal - Soderling

Soderling bepaalt deze week of ik nog mag denken aan de FTM 2010 zege. Eerst morgen maar langs die akelige spanjaard, :eten:


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 29-06-2010

centre court Wrote:Vorig jaar was 't in augustus kan ik me nog herinneren. Wij waren toen immers met het voetbal al weer in voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Als het gebeurt, moet het na 15augustus..


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 29-06-2010

Zal moeilijk worden om een dag/weekend te plannen waarin we allemaal kunnen, maar ik ga nauwelijks op vakantie dus wellicht gaat het lukken in augustus.


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 29-06-2010

Ad Wim Wrote:Zal moeilijk worden om een dag/weekend te plannen waarin we allemaal kunnen, maar ik ga nauwelijks op vakantie dus wellicht gaat het lukken in augustus.

Scholten gaat van 10juli t/m 12aug dacht ik zo, ik 8tot15aug. CC is hiervoor al weggeweest.
We moeten maar eens kijken...


Re: Wimbledon 2010 - buurs - 29-06-2010

Ik wil je graag een keer alle hoeken van de baan laten zien, Heggie :wink:


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 29-06-2010

Ik ga zelf ook tot half augustus, dus we kunnen het prima eind augustus doen, toch?


Re: Wimbledon 2010 - _Tampie - 30-06-2010

Haggie Wrote:Dat viel mij ook op Baak, ML.

Waar dit op gebasseerd is 8-[

Als de overheersing te groot is, dan wekt dat haat en anti-gevoelens op. Dat zie je bij Ajax ook ( :wink: ).


Re: Wimbledon 2010 - Stille - 30-06-2010

Zo toch maar weer een halve dag opgenomen om vanmiddag alles te gaan bekijken Big Grin
Hup Tomas en Robin


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 30-06-2010

Stille Wrote:Zo toch maar weer een halve dag opgenomen om vanmiddag alles te gaan bekijken Big Grin
Hup Tomas en Robin

Soderling en Fedex winnen en Lu verliezen Icon_twisted


Re: Wimbledon 2010 - Stille - 30-06-2010

En murray gaat ook verliezen [-o<


Re: Wimbledon 2010 - centre court - 30-06-2010

Murray is de enige waarvan ik zeker weet dat ie wint. Djoko geef ik ook wel 80% al was Lu tegen Roddick vrij sterk.


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 30-06-2010

Als Lu nog een ronde wint, mag Buurs nooit meer klagen [-(


Re: Wimbledon 2010 - buurs - 30-06-2010

Alleen als Djoko weer misselijk wordt, heeft Lu een kans.

Misschien moet Lu hem een bedorven koekje geven :8:


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 30-06-2010

Hup Fedex en Djoko


Re: Wimbledon 2010 - centre court - 30-06-2010

Onvoorstelbaar. Luckbox Berdych wint nu ineens de 1e set van Federer. En wat speelt die Federer weer slecht zeg. Zo gelaten.

Djoko is wel goed.


Re: Wimbledon 2010 - centre court - 30-06-2010

Gelukkig wel meteen de break voor Fedex in de 2e set. Je moet er toch niet aan denken dat ie hier van Berdych gaat verliezen.


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 30-06-2010

Djoko in 3, Fedex in 4.


Re: Wimbledon 2010 - centre court - 30-06-2010

Set Federer en Djoko. Nu door mannen.


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 30-06-2010

Tja, ik vermoedde al dat Berdych een kans zou hebben, maar win hem nog wel maar gewoon. Berdych is natuurlijk wel even wat anders dan Falla en/of Bozoljac...

Djoko is en blijft gewoon een held, ook al ga ik hem vanaf volgende week minder volgen...


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 30-06-2010

Fedex Icon_evil


Re: Wimbledon 2010 - centre court - 30-06-2010

Federer is Federer niet meer, zelfs hier dus al niet meer. Als hij zich voor Wimbledon al niet meer kan opladen, dan is het toch een kwestie van tijd voor hi stopt? De beste tennisser aller tijden heeft toch geen zin in narrow escapes tegen Falla op gras of sets met 6-1 verliezen van berdych.
Die Berdych ook trouwens... alle geluk van de wereld tegen Istomin en Brands en nu Federer wegspelen. Dit gaat t.o.v. Andre helemaal fout zo.


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 30-06-2010

Djoko heeft hem wel binnen. Voor hem zou het wel heel gunstig zijn als Berdych zou winnen.

Zou leip zijn trouwens, Federer en Roddick eruit en Nadal overal last van. Dan kan opeens iedereen winnen, zelfs Djokovic. Of zelfs Murray, zou ML zeggen.


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 30-06-2010

centre court Wrote:Federer is Federer niet meer, zelfs hier dus al niet meer. Als hij zich voor Wimbledon al niet meer kan opladen, dan is het toch een kwestie van tijd voor hi stopt? De beste tennisser aller tijden heeft toch geen zin in narrow escapes tegen Falla op gras of sets met 6-1 verliezen van berdych.
Die Berdych ook trouwens... alle geluk van de wereld tegen Istomin en Brands en nu Federer wegspelen. Dit gaat t.o.v. Andre helemaal fout zo.
Heeft denk ik niet alleen met opladen te maken. Maar je hebt wel gelijk, het is wel een einde van een tijdperk als hij op Wimbledon niet verder komt dan de QF en verliest van Berdych. Dan vrees ik dat hij geen GS meer gaat winnen, laat staan ooit de nummer 1 terug pakken.

Het is natuurlijk echter nog niet zo ver...


Re: Wimbledon 2010 - Haggie - 30-06-2010

Ad Wim Wrote:Djoko heeft hem wel binnen. Voor hem zou het wel heel gunstig zijn als Berdych zou winnen.

Zou leip zijn trouwens, Federer en Roddick eruit en Nadal overal last van. Dan kan opeens iedereen winnen, zelfs Djokovic. Of zelfs Murray, zou ML zeggen.

Of Soderling zoals Haggie zou zeggen.
Maar goed, Fedex heeft nog lang niet verloren, de service van Berdych moet toch een keer gaan haperen :^o


Re: Wimbledon 2010 - Ad Wim - 30-06-2010

Zoals ik al eerder zei, denk niet dat Soderling van zowel Nadal als Murray gaat winnen. Van mij mag ie hoor, laat hem maar een GS winnen. Al gun ik het Djokovic meer en is het voor het tennis wellicht leuker als Murray een keer een GS zou winnen.