The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Volgende ronde: WII-NAC - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Volgende ronde: WII-NAC (/showthread.php?tid=1628) |
- Treesong - 12-01-2007 kuiper Wrote:Treesong Wrote:Ricochan Wrote:Ik hoop iig op een doelpuntrijke wedstrijd Precies. Zelfs met 2-0/0-2 ben ik tevree. Voorts is er natuurlijk de kans dat die verdedigers een goal/assist maken... :8: - Ekslem - 12-01-2007 En dan wisselspeler van Struijk cappie maken zeker :eeeek: - Treesong - 12-01-2007 Ekslem Wrote:En dan wisselspeler van Struijk cappie maken zeker :eeeek: Valt wel mee hoor... 18 potten gespeeld, bijna altijd basis en de laatste tijd op het middenveld. - Ekslem - 12-01-2007 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:En dan wisselspeler van Struijk cappie maken zeker :eeeek: Achterin gepasseerd! Nu met Boutahar en wrs Imschoot opt middenveld is de kans aanwezig dat ie niet speelt. Maar wrs spelen ze wel met een verdedigende middenvelder en dat wordt ie mss wel. Of Kargbo moet doorschuiven vd verdediging naar het middenveld en dat Hermans weer centraal staat nu Valencia terug is. We shall see.... - Peter - 12-01-2007 Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:En dan wisselspeler van Struijk cappie maken zeker :eeeek: Als we het Willem II forum moeten geloven raakt Struijk al tijden geen bal. Zelf kan ik alleen oordelen over PSV-WII waar hij het als verdedigende middenvelder tegenover Afellay dramatisch deed. Bovendien kom ik hem elke vrijdagavond op stratum tegen (weliswaar houd hij het bij cola, maar toch), kansloze speler dus. :razz: Maar aangezien NAC wrs met Diba als nr. 10 speelt zal hij wel spelen. ![]() - Bredanaar - 12-01-2007 Treesong Wrote:kuiper Wrote:Treesong Wrote:Ricochan Wrote:Ik hoop iig op een doelpuntrijke wedstrijd .....voorts is de kans dat (zeker in deze komende schoppartij) verdedigers geel of rood krijgen groter dan dat middenvelders of aanvallers die krijgen (denk b.v. aan het neerhalen van doorgebroken spelers) :razz: - Treesong - 12-01-2007 Peter Wrote:Als we het Willem II forum moeten geloven raakt Struijk al tijden geen bal. Hij had toch een belangrijk aandeel in de winst op Excelsior :wink: - Ricochan - 12-01-2007 Treesong Wrote:Peter Wrote:Als we het Willem II forum moeten geloven raakt Struijk al tijden geen bal. scoreboard journalistiek ! - Treesong - 12-01-2007 :-k - Ekslem - 12-01-2007 van willem2.org Ik zet echter mijn vraagtekens bij het W2 middenveld met zulke lichtgewichten.... Vermoedelijke opstelling Willem II: Sengier, Janse, Baelum, Kargbo, Valencia, Imschoot, Messoudi, Boutahar, Hadouir, Redan en Bobson Vermoedelijke opstelling NAC Breda: Zoetebier, Elshot, Zwaanswijk, Demir, Mtiliga, Zonneveld, van Gessel, Stam, Rigters, Salmon en Diba - Ricochan - 12-01-2007 Ekslem Wrote:van willem2.org Dan wordt het toch snel 0-2, waarna WII in de tweede helft de 1-2 maakt, maar vlak voor tijd wordt het nog 1-3... - Peter - 12-01-2007 Imschoot en Messoudi zijn best behoorlijke voetballers hoor, al is Messoudi een aanvallende middenvelder, net als Boutahar. Zal wel een doelpuntenfestijn worden met die opstellingen. Beiden een aanvallende 4-3-3. ![]() - Ekslem - 12-01-2007 Peter Wrote:Imschoot en Messoudi zijn best behoorlijke voetballers hoor, al is Messoudi een aanvallende middenvelder, net als Boutahar. Zal wel een doelpuntenfestijn worden met die opstellingen. Beiden een aanvallende 4-3-3. NAC wrs in 4-4-2 met Diba opt middenveld.... - Ricochan - 12-01-2007 is er al gescoord? - FC Petr - 12-01-2007 Ekslem Wrote:FC Petr Wrote:Lamme Lennie Wrote:FC Petr Wrote:FC Petr Wrote:Is Penders nog geblesseerd? Hap :lol: Je bent gewoon een domme lullo als je zo'n onmogelijke voorzet wilt inkoppen. - Ekslem - 12-01-2007 FC Petr Wrote:Ekslem Wrote:FC Petr Wrote:Lamme Lennie Wrote:FC Petr Wrote:FC Petr Wrote:Is Penders nog geblesseerd? Dus jij denkt dat ik er van uitga dat jij hem hebt opgesteld? Tsja, :-k - FC Petr - 12-01-2007 Dus jij denkt dat ik er van uitga dat jij dat denkt....tsja :-k - Ekslem - 12-01-2007 voorbeschouwing van derat.nl :razz: Quote:12 januari 2007 - Lamme Lennie - 12-01-2007 Ekslem Wrote:van willem2.org Hmmz, dacht dat Vd Struik wel een zekerheidje was :| - Lamme Lennie - 12-01-2007 Quote:Willem II mist zeker de geblesseerde Mounir el Hamdaoui (kruisband), Arjan Swinkels (hamstring) en Nuelson Wau (geschorst). Verder is het nog onzeker of Iwan Redan (enkel), Jose Valencia (knie) en Jens Janse (bovenbeen) inzetbaar zijn. Het trio trainde tijdens het trainingskamp maar mondjesmaat met de selectie mee. Het blijft nog even koffiedik kijken met welke spelers de Tricolores aan de aftrap zullen verschijnen. Bovendien is het nog de gehele transferperiode t/m 31 januari mogelijk om spelers te huren of kopen om de club te versterken. Bij NAC Breda zijn Gert-Jan Tamerus (achilles) en Tamas Peto (knie) absent. Edwin de Graaf is voor een wedstrijd geschorst en het meespelen van Rob Penders (voet) en Arne Slot (enkel) is twijfelachtig. - FC Petr - 12-01-2007 Ik hoop toch wel dat Redan speelt. :| - Ekslem - 13-01-2007 Vd Strijk speelt dus wel! No worries! - Sjaak - 13-01-2007 Zojuist is ter ore gekomen dat Rob Penders en Arne Slot aanstaande zondag in de wedstrijd tegen de stillems zullen ontbreken. Sander van Gessel zal Penders vervangen. Wie Slot zal vervangen is op dit moment nog onduidelijk. - Sjaak - 13-01-2007 Willem IIââ¬â¢er Mathieu Assou-Ekotto wordt niet opgeÃÂroepen voor de thuiswedstrijd morgen tegen NAC Breda. De middenvelder, die zelf het liefst naar een Franstalige club verÃÂhuist, miste eerder de trainingsÃÂstage van de Tilburgse club in Portugal. Willem II ging er toen vanuit dat Assou-Ekotto verÃÂkocht zou worden aan Brussels of Lokeren.Nog steeds tonen drie Belgische club interesse voor de Franse Kameroener. Zijn contract in Tilburg loopt nog anderhalf jaar door - Bocaloca - 13-01-2007 Sjaak Wrote:Zojuist is ter ore gekomen dat Rob Penders en Arne Slot aanstaande zondag in de wedstrijd tegen de stillems zullen ontbreken. Sander van Gessel zal Penders vervangen. Wie Slot zal vervangen is op dit moment nog onduidelijk.:roll: - Sjaak - 13-01-2007 Leek me duidelijk net op de training. Morgen de volgende opstelling: Sengier Janse, Baelum, Kargbo, Valencia Imschoot, Boutahar, Vd Struik Messoudi, Redan, Bobson Zo werden de hesjes net uitgedeeld Dus wel vd Struik maar geen Hadouir............. - Treesong - 13-01-2007 gers - Meazza - 13-01-2007 Hadouir speelt wel maar Boutahar niet. Boutahar heeft family business. Zijn neefje balt met mij. Nog maar 3 spelers te gaan teringzooi - Treesong - 13-01-2007 Meazza Wrote:Boutahar heeft family business. ![]() ![]() - Ekslem - 13-01-2007 Volgens dit bericht speelt ie gewoon.... Zou mooi klote zijn als ie niet speelt! Maar vraag me af of deze info klopt aangezien ik niet geloof dat W2 met dat middenveld gaat aantreden! Boutahar en Salmon starten in de basis zaterdag, 13 januari 2007 Willem II en NAC Breda hebben zondag de eer om het Nederlandse voetbaljaar 2007 te openen. De Brabantse ploegen staan in Tilburg tegenover elkaar en kunnen in de derby ieder beschikken over een nieuwe speler. Bij Willem II debuteert Saïd Boutahar in de basis. De 24-jarige middenvelder werd vorige week overgenomen van NEC en moet in Tilburg de opvolger worden van de langdurig geblesseerde Mounir el Hamdaoui. Naast El Hamdaoui ontbreekt ook Nuelson Wau. De verdediger is geschorst. De inzetbaar van een andere verdediger Jose Valencia, is onzeker. De Ecudoriaan heeft nog altijd last van zijn knie. Ook NAC Breda-trainer Ernie Brandts ruimt vermoedelijk een basisplaats in voor een speler die in de winterstop aangetrokken werd, namelijk Glen Salmon. Verwacht wordt dat de Zuid-Afrikaan in de punt van de aanval zal starten, als vervanger van de naar Ajax vertrokken Leonardo. Een andere spits, Gert Jan Tamerus, ontbreekt. Hij onderging enige tijd geleden een achillespeesoperatie en is hier nog niet van hersteld. Bron: fcupdate Vermoedelijke opstelling NAC Breda: Zoetebier, Elshot, Zwaanswijk, Demir, Mtiliga, Zonneveld, van Gessel, Stam, Rigters, Salmon en Diba Vermoedelijke opstelling Willem II: Sengier, Janse, Baelum, Kargbo, Valencia, Imschoot, Messoudi, Boutahar, Hadouir, Redan en Bobson |