The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
"Het Afonso A.-topic" - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: "Het Afonso A.-topic" (/showthread.php?tid=1737) |
- Mukkus - 20-06-2007 Omdat ik iedereen hier steeds de naam van Alves zie posten, hou ik jullie maar een beetje op de hoogte; Quote:Litmanen lyrisch over Alves - Ricochan - 20-06-2007 Jari wie ? - Mukkus - 20-06-2007 Ricochan Wrote:Jari wie ? Jari Lipponen. Heeft nog bij Twente gespeeld, geloof ik. - Berend Botje - 20-06-2007 - Mukkus - 26-07-2007 Quote:Afonso Alves met de schrik vrij bij auto-ongeluk Hij zal nu wel getransfereerd worden......niet naar een andere voetbalclub, hij gaat voor het tweede stoeltje bij Spijker! - Bocaloca - 02-08-2007 Heerenveen-aanvaller Alves spoorloos Uitgegeven: 2 augustus 2007 15:40 Laatst gewijzigd: 2 augustus 2007 15:40 HEERENVEEN - Afonso Alves is niet op tijd teruggekeerd bij SC Heerenveen. De aanvaller, die vorig jaar topscorer van Nederland werd met 34 doelpunten, had zich donderdag moeten melden in Friesland, maar heeft dat zonder opgaaf van reden verzuimd. Heerenveen is er tot op heden niet in geslaagd contact te leggen met de Braziliaan en weet niet wanneer hij zich wel meldt. Alves verbleef in juli met het Braziliaanse nationale team in Venezuela, waar hij met Brazilië de Copa America won. Aansluitend kreeg de spits twee weken vakantie. Tijdens die vakantie was Alves betrokken bij een eenzijdig auto-ongeval. Voor de administratieve afwikkeling daarvan mocht hij van de clubleiding een paar dagen later komen. Die termijn heeft hij nu overschreden. - waf - 02-08-2007 als ik heerenveen was zou ik hem op staande voet ontslaan. dit kan toch niet? - Mukkus - 02-08-2007 Hij zou nog een paar dagen trainen in Mexico, nu blijkt dat ie in Italie zit.... :wink: - Ricochan - 02-08-2007 Altijd hetzelfde gezeik met die brazilianen ! - Jansoe - 02-08-2007 Mukkus Wrote:Hij zou nog een paar dagen trainen in Mexico, nu blijkt dat ie in Italie zit.... Zijn de interne regels van Heerenveen nu niet overtreden? :razz: - Peter - 02-08-2007 Das mooi klote voor Heerenveen natuurlijk, kunnen ze nog steeds niets trainen op de manier zoals ze straks weer een jaar lang gaan voetballen (alle ballen op Alves). - Jansoe - 02-08-2007 Dan zit daar in ieder geval een idee achter het spel, in tegenstelling tot jouw club :razz: - Peter - 02-08-2007 Niet posten als je het niet kunt beredeneren zou een forumregel moeten worden! - Depor - 02-08-2007 Peter Wrote:Niet posten als je het niet kunt beredeneren zou een forumregel moeten worden! Dan kunnen we jouw account wel sluiten... - Peter - 02-08-2007 =D> - Mukkus - 02-08-2007 Jansoe Wrote:Mukkus Wrote:Hij zou nog een paar dagen trainen in Mexico, nu blijkt dat ie in Italie zit.... Nee hoor, hij loopt keurig op klompen in Brazilie en hij wast elke week zijn trekker. - Mukkus - 02-08-2007 Op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.KNVB.nl">http://www.KNVB.nl</a><!-- w --> staat inmiddels al een opmerkelijk bericht: Quote:De KNVB vraagt u aandacht voor het volgende; - Bocaloca - 03-08-2007 Heerenveen nog op zoek naar Alves Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 3 augustus om 13:16 SC Heerenveen is nog steeds op zoek naar Afonso Alves. Van de Braziliaanse aanvaller ontbreekt nog elk spoor. De leiding van de Friese club begint de situatie langzamerhand meer dan vervelend te vinden. Alves zou eerst maandag terugì komen, maar de administratieve afhandeling rond een auto ongeluk verhinderde dat. Het was de bedoeling dat de topscorer van vorig seizoen zich gisteren zou melden in het Abe Lenstra Stadion, maar zowel de spits als zijn belangenbehartiger zijn ook vandaag onbereikbaar. ââ¬ÅDit is geen manier van doenââ¬Â, vertelde directeur Yme Kuiper. ââ¬ÅZodra hij weer opduikt, zullen wij direct met hem om de tafel zitten.ââ¬Â In Brazilië en Zweden is de geruchtenstroom inmiddels op gang gekomen. De aanvaller zou zogenaamd een vertrek willen forceren nu de situatie bij de club na het opstappen van voorzitter Koos Formsma als voorzitter wat minder stabiel lijkt. 1 2 3 4 5 6 7 waar is onze Alves gebleven/ - Mukkus - 03-08-2007 Die komt maandag het trainingsveld opstappen met de mededeling "ik mocht me toch een weekie later melden"? - Peter - 03-08-2007 Ik hoop het maar voor je, ander komt je club in het rechter rijtje terecht! - Mukkus - 03-08-2007 Quote:,,AFONSO ALVES WIL WEG BIJ HEERENVEEN'' - Depor - 03-08-2007 Mukkus Wrote:Quote:,,AFONSO ALVES WIL WEG BIJ HEERENVEEN'' Oeiii, dat Ajax de geinteresseerde is lijkt me duidelijk maar of dit nou de manier is om je vertrek te regelen? - Mukkus - 03-08-2007 Volgens de Heerenveen-directie hebben er zich geen clubs voor hem gemeld. Die 10 topclubs zijn dan zwaar in overtreding....raar, 2 maanden geleden kreeg Heerenveen een bod van die club uit Moskou. 15 miljoen.....alves wou zelf ook niet naar Rusland. Voor Engeland krijgt ie geen werkvergunning.....dat gedeelte van geinteresseerde clubs lijkt me aardig uit de lucht gegrepen, maar dat ie wil vertrekken, lijkt me zeker. Zou jammer zijn voor de nederlandse competitie en voor Heerenveen in het bijzonder. - Peter - 03-08-2007 Mukkus Wrote:Volgens de Heerenveen-directie hebben er zich geen clubs voor hem gemeld. Die 10 topclubs zijn dan zwaar in overtreding....raar, 2 maanden geleden kreeg Heerenveen een bod van die club uit Moskou. 15 miljoen.....alves wou zelf ook niet naar Rusland. Of hij is ontvoerd. Gebeurd toch wel vaker in Brazilië? Alcides is het ook overkomen. Om maar aan te geven dat het allerlei redenen kan hebben dat hij zich niet meldt. Of die 10 topclubs in overtreding zijn weet je niet, Heerenveen kan ook een leugentje om bestwil doen. Zou het wel mooi vinden als Ajax interesse heeft. Ze zullen wel een bod van 3,5M hebben neergelegd (veel meer hebben ze niet in kas). Geeft wel de intentie aan dat ze geen vertrouwen hebben ik de rits vleugelspelers die ze nu hebben en dat ze lekker zakelijk 4-4-2 willen spelen. :8: - Berend Botje - 03-08-2007 Of hij heeft zich verhangen omdat hij het gezeur van Peter niet langer kon verdragen. - Depor - 04-08-2007 Berend Botje Wrote:Of hij heeft zich verhangen omdat hij het gezeur van Peter niet langer kon verdragen. Verhangen omdat hij zich kapot lacht? Of omdat Peter hem heeft gevraagd mee te lopen in de stille tocht voor Hansie? - Peter - 06-08-2007 Zou Mukkus al zelfmoord gepleegd hebben? 'Afonso Alves onderweg naar Duitse topclub' 6/8/2007 8 :25 Met een weekje vertraging komt Afonso Alves weer naar Europa. Maar de Braziliaanse spits zou zich niet opmaken voor een rentree bij SC Heerenveen. Hem wacht een ontmoeting met een Duitse topclub. Op zijn weblog spreekt Alves tegen dat er al sprake is van een transfer. 'Ik ben nog niet getransfereerd van SC Heerenveen. Ik ben met mijn familie op vakantie in Brazilië sinds de strijd om de Copa América.' Het is zeer de vraag of Alves nog terugkeert in Friesland. Volgens Wagner Augusto, die de communicatie van Alves voor zijn rekening neemt, zijn er gesprekken geweest met een Duitse topclub. Om welke club het gaat wordt niet duidelijk. In Brazilië wordt echter ook gesproken over FC Porto, Barcelona, Juventus en Lokomotiv Moskou als mogelijk nieuwe bestemming van de Braziliaanse international. Alves liet afgelopen week SC Heerenveen wachten. De Braziliaanse spits had zich donderdag moeten melden na een verlengde vakantie vanwege de Copa América en een auto-ongeluk. - Mukkus - 06-08-2007 Misschien moet die duitse topclub eerst even contact opnemen met SC Heerenveen over de transfersom. Alleen Lokomotiv Moskou heeft een bod neergelegd (14 miljoen euro) en dat is niet geaccepteerd. Zelfmoord? Heet ik Hansie? - Lamme Lennie - 06-08-2007 Misschien zou de UEFA meneer Alves eens een flinke schop onder zijn hol moeten geven een zeer forse boete wegens werkweigering. Niets waard die gasten. - Vret Mien Gras - 06-08-2007 Lamme Lennie Wrote:Misschien zou de UEFA meneer Alves eens een flinke schop onder zijn hol moeten geven een zeer forse boete wegens werkweigering. Niets waard die gasten. Inderdaad, verkopen die gast. Veel geld beuren en een strik eromheen. |